POB
Hi-Fi freak
Takk for det Audiomix. Har allerede lest hele den tråden, mye bra å plukke opp
Inngrepet ble 100% vellykket, men jeg benyttet Dynamat isteden for asfaltplater. Brum i denne spilleren ble en utfordring, men ble løst med både jording av arm og motorfeste.
Nå er det bestilt Cardas armkabler, så står rekabling av arm og shell for tur.
Valg av pickup har vært en litt kjedelig greie, siden jeg litt på budsjett for tida. Har bestilt en 2M Blue som kommer på fredag.
Har imidlertid litt støy når stiften er senket ned på plata, kan hende noe av dette blir borte med ny pickup eller kanskje den originale platematta burde vært byttet? Hvis noen vet om gode og rimelige platematter tar jeg gjerne imot tips.
Inngrepet ble 100% vellykket, men jeg benyttet Dynamat isteden for asfaltplater. Brum i denne spilleren ble en utfordring, men ble løst med både jording av arm og motorfeste.
Nå er det bestilt Cardas armkabler, så står rekabling av arm og shell for tur.
Valg av pickup har vært en litt kjedelig greie, siden jeg litt på budsjett for tida. Har bestilt en 2M Blue som kommer på fredag.
Har imidlertid litt støy når stiften er senket ned på plata, kan hende noe av dette blir borte med ny pickup eller kanskje den originale platematta burde vært byttet? Hvis noen vet om gode og rimelige platematter tar jeg gjerne imot tips.
Audiomix skrev:Ta en titt her:POB skrev:Spilleren blir åpnet ikveld for å sette på en bedre rcakabel enn den originale sytråden, og har planer om å bytte bunnplate samt legge inn asfaltplater i kassa.
mvh
Per Olav
http://www.hifisentralen.no/forum/index.php/topic,22028.0.html
Nye "RCA" kabler og bunnplate. Ble veldig bra på min 160B