Dersom du leser konstruktørens egne ord om CNO-4, ja så tror jeg du velger den ut i fra hva han selv hevder, selvfølgelig også målt opp med kostnad. Jeg nekter å tro Ellipticor er verdt sin mer-kostnad, har ennå ikke fanget opp superlativer om disse driverne som måtte stå til deres ekstra kostnad.
MUN17 3W er også en konstruksjon jeg har veldig stor tro på - få men usedvanlig gode og godt egnede drivere - bl.a. mellomtoneutgaven av Scan-Speak sin 18 cm «M» utgave i Revelator serien, som av en eller annen årsak er lite brukt, en dedikert mellomtone driver jeg mener er noe av det bedre å få tak i. Og tenker du aktivt hele veien, passer driverne til MUN17 3W perfekt til Hypex FA253 eller (helst) FA503 og alt dette kan Audiogear i Holmestrand levere deg, trolig også meg god hjelp/gode råd. Han virker til å være en engasjert fyr = man bruker få litt hjelp.
Til slutt; jeg ville benyttet 33W bassene fremfor 28W som Troels benyttet i denne konstruksjonen, spesielt hvis du kjører aktivt hele veien.
Husker ikke navnet, tror det er PNB, som har denne siste konfigurasjonen, men da som passiv.