Eirik84
Hi-Fi freak
Gratulerer! I mine øyne en av de mest spennende forsterkerne under 30.000Overraskende god forsterker med god dac og riaa I hus I går kveld. Blir kanskje stående ei stund. Vis vedlegget 402770 Vis vedlegget 402771
Gratulerer! I mine øyne en av de mest spennende forsterkerne under 30.000Overraskende god forsterker med god dac og riaa I hus I går kveld. Blir kanskje stående ei stund. Vis vedlegget 402770 Vis vedlegget 402771
Alt funker fint her nå, problemet skyldtes idiot med pcKjempeforsterker, men har problem med å få lyd fra pc via usb til dac. Har installert Denon sin driver men den vil ikke forsterkeren vedkjennes! Noen som har et godt råd?
Hei.Har hatt de fleste beste merker men DENON har gitt meg alt fra både ekslusivt utseende til lyd som passer alle merker høyt.ere.Prøvd mye å bare KENWOOD sine toppmodeller fra 1980årene var like bra prisen tatt i betrakning å har ennå 2 igjen av 3 jeg solgte på 3 dager.Så de DENON produkt vi får i Norge kan ikke sammenlignes med hva de har i utlandet.Å da ingen høyt.ere har perfekt lyd bygger jeg mine eller renoverer eldre men megabra NORSKE SEAS å med SEAS TOWRå DENON fra pickup til høyt.inngangene er ikke opptatt av prisen men hva de kan selge for den prisen det har kostet.Som KENWOOD kan de sette på andre merker å folk tror det er bedre som L-07 spiller å forsterker settet som er bygd av ACCUPHASE.Men når de har klart seg i over 100år og har ennå vinylavdelingen som har laget store spillere i nyere tid vi ikke fkk til Norge.Så DENON er hva DET BETYR:REN LYD.Mon tro om ikke Sense skulle postet litt her....
Han liker Denon litt over snittet.....
mvh
Proffen
Da er Denon PMA-1600NE og DCD-1600NE lansert!
Lagt noen bilder og litt info her - http://www.hifisentralen.no/forumet...a-der/77227-eiriks-anlegg-11.html#post2407075
Ja, PMA/DCD-2500NE erstattet PMA/DCD-2020 når de kom, så vil tro at de nye PMA/DCD-1600NE vil erstatte 1520-produkteneDa er Denon PMA-1600NE og DCD-1600NE lansert!
Lagt noen bilder og litt info her - http://www.hifisentralen.no/forumet...a-der/77227-eiriks-anlegg-11.html#post2407075
Disse er erstattere for PMA-1520 og DCD-1520?
Virker som Denon dessverre har hatt en del problemer med laserene på en del av sine DVD og Blu-ray spillere.Hei venner av Denon. Jeg har en denon dbt 3313 bluray spiller. Hadde før det en det den forrige toppmodellen. (husker ikke helt hva den hete). Det jeg vil fram til er, er det flere her som har hatt problemer med kvaliteten på disse? Den forrige jeg hadde var på reparasjon 3 ganger før jeg fikk min nåværende. Nå har min dbt 3313 vært inne for reparasjon en gang og hifi klubben var så greie å ga meg en helt ny spiller. Syntes detter er ekstremt dårlig av en såppas dyr bluray spiller. Det skal da ikke være nødvendig å måtte ha spilleren på reparasjon minst 2 ganger i året. Har også en kammerat med akkurat samme dårlige erfaring med disse spillerene. Beklager dette i en vennetråd, men bare nysjerrig på om flere har hatt problemer med disse.
Skjønner du gleder deg, og gratulerer med nydelig forsterker!Nå har Lyd&Bilde testet Denon PMA1600NE: Test av Denon PMA-1600NE | Ljud & Bild
Min Denon PMA1600NE er på vei i Posten. Etter å ha lest den testen gleder jeg meg ennå mer til å få Denon i hus.
Kommer med noen inntrykk når jeg har fått den.
Legg gjerne ut til bilde eller toNå har jeg fått testet Denon PMA-1600NE noen dager og jeg blir bare mer og mer imponert over denne forsterkeren. Den spiller fantastisk også på lavt volum. Det er det ikke så mange forsterkere i denne prisklassen som gjør synes jeg. Bakgrunnen er totalt sort og detaljene bare "bretter" seg ut i rommet. Hadde ikke trodd de billige Klipschene mine var i stand til å spille så bra.
Jeg blir ikke overasket hvis denne forsterkeren blir "årets beste", "best buy" osv.
Godt jobbet Denon sier jeg bare.
Displayet er meget lettlest fra "sweetspot". Absolutt ikke som Abrahamsen V2.0UP. Der var displayet helt uleselig selv på UP versjonen. Nad C390DD var heller ikke like bra som på Denon.Flott oppsett og stue! Veldig fint når man for smeltet anlegget inn med resten av stuemiljøet
Er displayet lesbart fra sitteposisjon?
Vil anta det er lettere å se tekst i displayet enn hva det står skrevet for input på selve chassiset som det er på mange stereoforsterkere..
Jeg brukte Google Translate og oversatte til EngelskDesværre er mit polske ikke så godt ))
Var og hørte den i butikk, vurderer å låne den med hjem og prøve den i kjente omgivelser og sammenligne med forsterkeren jeg bruker hjemme for tiden. Låt fint i butikken iallfall.Er ikke Denon-fanatiker,, men Denon PMA 2500 NE fortsetter stadig å imponere. Er søkkimponert av hvilket trøkk og attakk som er i den. Ikke siste ord i presisjon og millimeteroppløsning, i hverfall med innebygd DAC, men trøkket og klang.......Og tar bare bunndrag og lyder gigantisk fra 80W.
Hva slags høyttalere har du og hva slags musikk spilles hos deg?Er ikke Denon-fanatiker,, men Denon PMA 2500 NE fortsetter stadig å imponere. Er søkkimponert av hvilket trøkk og attakk som er i den. Ikke siste ord i presisjon og millimeteroppløsning, i hverfall med innebygd DAC, men trøkket og klang.......Og tar bare bunndrag og lyder gigantisk fra 80W.