Ja så det jeg og, satser på forbedring når nye oppdateringer kommer.Ett raskt google søk forteller meg at du ikke er alene om å ha problemer med Spotify app og oppkobling mot Wiim.
Slettet Spotify appen og reinstallerte på nytt. Siste timen før sletting fant ikke spotify connect Wiim, etter reinstallering fant den Wiim umiddelbart. Får prøve litt utover dagen, så skal jeg gi tilbakemelding.Finnes det mulighet for at det er Spotify-klienten på telefonen som roter? -Kan denne resettes/clear cache etc?
Dem gir ihvertfall et lite inntrykk av å være open source. Tell us what you want and we’ll make it happenWiiM selv luftet noen tanker tidlig, men det som er sikkert er at det er mange som kommer til å bli skuffet når man drømmer seg så totalt bort.
Helt klart, og det er veldig bra.Dem gir ihvertfall et lite inntrykk av å være open source. Tell us what you want and we’ll make it happen
Kommer an på hva målet er, råeste streamer eller råeste DAC med streamer.en "toppmodell" uten balansert ut forstår jeg ikke. 2V dekker bare forsterkere med lavere utgangseffekt eller i overkant høy gain.
Flytte på enheten betyr å flytte på hele anlegget, det er ikke aktuellt.Nå skal det jo ikke så mye data igjennom for å spille av musikk, men er det dårlig dekning der den står så kan man prøve å flytte enheten litt.
Ev dra kabel eller sette inn extender/mesh i nærheten for å bedre dekningen.
Det er jo fantastiskDa er Qobuz Connect kommet på listen over hva Wiim jobber aktivt med.
Vis vedlegget 996552
Takker og bukker. Tror ikke jeg stresser med det nå, får bli til uka.Ja, det enkleste er jo en sånn wifi extender.
Clas eller Kjell.com er typiske steder. Muligens også Power/Elkjøp.
Kan være verd å lese seg litt opp på mesh-nett før en handler. Ikke alle er like stabile og hastighet varierer veldig.Takker og bukker. Tror ikke jeg stresser med det nå, får bli til uka.
Kommer nok flere spørsmål, digital analfabet er også et uttrykk
Det er korrekt, her i huset har vi 50/20 abo og en modem/routerboks fra Telia, den sender ut 2 trådløse nett, 5 og 2,4, boksen er dårlig slik at 5ghz nettet av og til rebooter av seg selv. Jeg har ikke brydd meg om å bytte boksen. Vi bruker derfor kun 2.4 nettet og det fungerer prikkfritt til alt det 3 mennesker driver med.Nyere wifi gir vel bare høyere max hastighet, 2.4ghz gir bedre rekkevidde?
Jeg slet med å ha dekning i hele huset, til tross for extender og diverse løsninger. Har hatt mesh-nettverk med Google Nest i mange år nå, og det løste alle problemer i 2 etasjer.Har akkurat kjøpt en Wiim Pro, men har problemer med svakt signal fra router.
Sitter i andre enden av huset, flere vegger i mellom.
Montere router i rommet er vel beste alternativ , men finnes det andre løsninger?
Imorra skal du til persJeg slet med å ha dekning i hele huset, til tross for extender og diverse løsninger. Har hatt mesh-nettverk med Google Nest i mange år nå, og det løste alle problemer i 2 etasjer.
Google Wifi 2. gen. AC1200 Mesh-system 3-pk. - Mesh
Google Wifi 2. gen. er det prisgunstige alternativet til Google Nest Wifi, for deg som bare vil ha bedre wifi. Det består av høytytende wifi-punkter som sammen skaper et heldekkende og sømløst trådløst nettverk. Gir rekkevidde i hele huset for alle aktivitwww.kjell.com
Nå har jeg ikke testet Eversolo (og den gir må ha følelse!), men er du som meg og har gjemt den bort og ergo ikke har bruk for display er WiiM Pro Plus genial! Den kan jeg trygt anbefale. Det skader jo ikke å kunne spare noen hi-fi-lapper som kan brukes til noe annet…Hei Wiimheads. Jeg spør i denne tråden, for jeg vil høre at jeg bør skaffe meg Wiim:
Jeg tenker å bytte ut Sonos med noe, og lurer på om det da skal være Wiim, Eversolo eller begge deler. Jeg tror ikke at displayet på selve spilleren er viktig for meg, og kanskje vil jeg rett og slett sette boksen i et skap slik at den er usynlig. Jeg tror jeg har et edruelig forhold til lyd, og vil at det skal låte bra og vil ha godt brukergrensesnitt. Kanskje syns jeg også at flerromsfunksjon er bra å ha: Er det Wiim jeg skal velge da? For eksempel Pro i hovedanlegget og noen Minis på barnerom, kjøkken og sånne ting?
Takk for innspill!
hvego
Hei!Hei Wiimheads. Jeg spør i denne tråden, for jeg vil høre at jeg bør skaffe meg Wiim:
Jeg tenker å bytte ut Sonos med noe, og lurer på om det da skal være Wiim, Eversolo eller begge deler. Jeg tror ikke at displayet på selve spilleren er viktig for meg, og kanskje vil jeg rett og slett sette boksen i et skap slik at den er usynlig. Jeg tror jeg har et edruelig forhold til lyd, og vil at det skal låte bra og vil ha godt brukergrensesnitt. Kanskje syns jeg også at flerromsfunksjon er bra å ha: Er det Wiim jeg skal velge da? For eksempel Pro i hovedanlegget og noen Minis på barnerom, kjøkken og sånne ting?
Takk for innspill!
hvego