Norlenning
Hi-Fi freak
mvh Filip
Har du møtt fru Birkin? Enig i at datteren er mer interessant i våre dager, men den "gutteaktige" moren hennes var da en ganske sjarmerende pike for 30-40 år siden.ErosLoveking skrev:Jane er ei jævla k j æ r r . . . . .
Spør meg, men du får ikke svar. Totalt allergi direkte derifra, dattera derimot.
det ville du ikke sagt med dette "mennesket" foran ditt objektiv min gode mann.baluba skrev:Har du møtt fru Birkin? Enig i at datteren er mer interessant i våre dager, men den "gutteaktige" moren hennes var da en ganske sjarmerende pike for 30-40 år siden.ErosLoveking skrev:Jane er ei jævla k j æ r r . . . . .
Spør meg, men du får ikke svar. Totalt allergi direkte derifra, dattera derimot.
Je comprends. Regner med at det ikke var for 35 år siden du hadde henne foran objektivet.ErosLoveking skrev:det ville du ikke sagt med dette "mennesket" foran ditt objektiv min gode mann.baluba skrev:Har du møtt fru Birkin? Enig i at datteren er mer interessant i våre dager, men den "gutteaktige" moren hennes var da en ganske sjarmerende pike for 30-40 år siden.ErosLoveking skrev:Jane er ei jævla k j æ r r . . . . .
Tror nesten det er noe av det mest tullete jeg har vært med på.
Fikk også samme gode følelser for denne låta, via samme filmBaard skrev:Ble litt fengslet av denne låta da jeg så filmen: Proof of life med Russel Crowe en gang i 2000 - vel nå er den perlen fra -70 tallet her:
Fin, mellow låt.lars_erik skrev:Denne, fra Anthology 3;
Du og fingern. To gutter. Celine Dion. Litt strass, antar jeg. Og all night koz formoder jeg.C. Alshus skrev:65finger og jeg koster oss med Celine Dion på SD kort.
Koz.
;DC. Alshus skrev:65finger og jeg koster oss med Celine Dion på SD kort.
Koz.
Kunne ikke vært mer enig. Fantastisk band.Vidar P skrev:Shocking Blue, meget undervurdert band med geniale låter på rekke og rad. Noen som sa torrent og "discography"? Særlig de første 3-4 albumene er gullskatter.
Noen smakebiter, de er vel verdt tiden.
Høres intresant ut ,eg skal absolutt sjekke de ut.lars_erik skrev:Kunne ikke vært mer enig. Fantastisk band.Vidar P skrev:Shocking Blue, meget undervurdert band med geniale låter på rekke og rad. Noen som sa torrent og "discography"? Særlig de første 3-4 albumene er gullskatter.
Noen smakebiter, de er vel verdt tiden.