Figge
Generalkonsul OVK i Svealand
Vedlegg
-
129.2 KB Visninger: 603
Den Century PU koster over 100K men er helt sikkert verdt det. . . . . . .
Får nesten litt sci-fi/2001-vibber av denne når jeg ser de andre i tråden. Og det er ikke noe galt med det
Hvilken PU er den øverste av disse 3?
Er ikke mye som kan måle seg med Japansk high-end når det kommer til håndverk og finish.
Den minner VELDIG lydmessig om en Koetsu pickup, en redaktør og bekjent av meg i Japan sier han har store problemer med og skille de tiltross for at pickupene tilsynelatende er vidt forskjellige.
Vil slå et slag for ZU audio's siste utgave av dl103. Form follows function. Klarer ikke å legge ut bilder, men dere kjenner vel google?
Ser ut som den har fått ny cantilever- hvem sendte du den til for retipping?
North West Analogue.Ser ut som den har fått ny cantilever- hvem sendte du den til for retipping?
mvh
Noko du har fått tak i, kanskje?
Den minner VELDIG lydmessig om en Koetsu pickup, en redaktør og bekjent av meg i Japan sier han har store problemer med og skille de tiltross for at pickupene tilsynelatende er vidt forskjellige.
Takker!North West Analogue.Ser ut som den har fått ny cantilever- hvem sendte du den til for retipping?
mvh
¡ƃᴉlǝpʎʇ ʇlǝɥ uǝp ƃǝɾ ɹǝs åu 'ʞʞɐ┴NB bildet er opp ned. Dere må snu PC.
Litt bedre bilde til å vise treverket???Beklager til alle som måtte snu PC for å se på bildet av min Kiseki Purplehart.
Jeg vet at det har vært en personlig belastning for dere, da flass og busemenn ha rast ut av tastaturet som en konsekvens av dette.
Jeg har nå kommet meg på PC så jeg benytter anledningen til å rette opp fadesen.
Legger ut et litt romantisk bilde fra produsenten av denne PUen.
Har fortsatt ikke sett noen bilder som rettferdiggjør spillet i treverket i virkeligheten
Vis vedlegget 573747
Hei 211Fidelity Research MC 201
Pen er den uansett.Selv bruker jeg en Benz LP, men ser ingen grunn til å legge ut bilde av denne da den på ingen måte har et UTSEENDE og byggekvalitet som gjør den fortjent til tittelen verdens vakreste pickup. Min favoritt når det bare er øyet som skal mettes er en kandidat som allerede er nevnt og avbildet, men en god sak kan vel ikke nevnes for ofte?! Min stemme går til Etsuru Urushi Bordeaux
Vis vedlegget 573759
Det var da enda godt det var Koetsu`n han ville vise fram.Hadde en kompis i gamle dager som var så stolt av et Koetsu Gold han hadde, så han gikk rundt med det i lomma for å kunne vise det fram. "Se hva jeg har"