P
Parelius
Gjest
Den er stygg ja, Valentino.
Off topicParelius skrev:Den er stygg ja, Valentino.
Skjønnheten kommer så mye bedre tilsyne i horisonten av sin motsetning. Så vi er ON topic via negativa.lark skrev:Off topicParelius skrev:Den er stygg ja, Valentino.
Den eneste jeg har (og har bilde av ) er en arm fra Beogram 1000Pink_Panther skrev:Jeg har selvfølgrlig ikke bilde av verdens vakreste tonearm, men kanskje Jan_I har. Armene fra Beogram er selvfølgelig de vakreste.
Ja, sansynligvis verdens peneste tonearm.BigSwifty skrev:emts nyproduserte 997. Her snakker vi virkelig "form follows function", "less is more" og alle de andre designflosklene ;D
Dette er industridesign og brukskunst på høyt nivå. At den sannsynligvis er verdens beste tonearm rent lydmessig gjør heller ingenting.
..ach du lieber! noch ein Esthetiker ;Dslowmotion skrev:Ja, sansynligvis verdens peneste tonearm.BigSwifty skrev:emts nyproduserte 997. Her snakker vi virkelig "form follows function", "less is more" og alle de andre designflosklene ;D
Dette er industridesign og brukskunst på høyt nivå. At den sannsynligvis er verdens beste tonearm rent lydmessig gjør heller ingenting.
Auch hier. Den er praktfull.BigSwifty skrev:..ach du lieber! noch ein Esthetiker ;Dslowmotion skrev:Ja, sansynligvis verdens peneste tonearm.BigSwifty skrev:emts nyproduserte 997. Her snakker vi virkelig "form follows function", "less is more" og alle de andre designflosklene ;D
fineste hittil. jeg vil ha den!!BigSwifty skrev:emts nyproduserte 997. Her snakker vi virkelig "form follows function", "less is more" og alle de andre designflosklene ;D
Dette er industridesign og brukskunst på høyt nivå. At den sannsynligvis er verdens beste tonearm rent lydmessig gjør heller ingenting
Nå har jeg studert den nøye. Jeg synes ikke at den er vakkerValentino skrev:Auch hier. Den er praktfull.BigSwifty skrev:..ach du lieber! noch ein Esthetiker ;Dslowmotion skrev:Ja, sansynligvis verdens peneste tonearm.BigSwifty skrev:emts nyproduserte 997. Her snakker vi virkelig "form follows function", "less is more" og alle de andre designflosklene ;D
DEnne har jeg ikke sett før ? noen med litt mer info ?lark skrev:Når først vakkert er dagens tema..................
Her: http://www.thevintageknob.org/TECHNICS/EPA100/EPA100.htmlssm skrev:DEnne har jeg ikke sett før ? noen med litt mer info ?lark skrev:Når først vakkert er dagens tema..................
Espen
Smaken er så forskjellig. Jeg synes den er for glatt.Lagga skrev:Designet på denne, får de andre armene så langt i denne tråden, til å minne om mer eller mindre
klossete forsøk med Meccano (på roterommet). ;D
Og så gjør det jo ikke noe at den spiller så godt som den gjør.....
Mvh
Morten
Kunne ikke vært mer enig med deg. Det er enn sinnsykt god og vakker arm. Og i kombinasjon med original drivverket\p.u gruser den mange langt dyrere kombinasjoner jeg har hatt. Noe jeg ikke hadde ventet eller trodd selv.Lagga skrev:The Wilson Benesch a.c.t. 0.5 tonearm
Designet på denne, får de andre armene så langt i denne tråden, til å minne om mer eller mindre
Mvh
Morten
Fint at noen liker utseende på WB armen. Selv synes jeg det er en av de mindre pene armene i denne tråden. Linn Ekos derimot synes jeg har utseende med seg.Kjetil_M skrev:Kunne ikke vært mer enig med deg. Det er enn sinnsykt god og vakker arm. Og i kombinasjon med original drivverket\p.u gruser den mange langt dyrere kombinasjoner jeg har hatt. Noe jeg ikke hadde ventet eller trodd selv.Lagga skrev:The Wilson Benesch a.c.t. 0.5 tonearm
Designet på denne, får de andre armene så langt i denne tråden, til å minne om mer eller mindre
Mvh
Morten
Mvh
Kjetil
WB har kommet med en ny tonearm nå, Nanotube One. Visstnok ganske spesiell. Ligner riktignok på de andre, men alle deler er i sort karbon og den er visst endel dyrere...Valentino skrev:Auch hier. Den er praktfull.BigSwifty skrev:..ach du lieber! noch ein Esthetiker ;Dslowmotion skrev:Ja, sansynligvis verdens peneste tonearm.BigSwifty skrev:emts nyproduserte 997. Her snakker vi virkelig "form follows function", "less is more" og alle de andre designflosklene ;D
JA JA... den som bare har fått :-X :-X :-\musicman skrev:Vakker i all sin enkelhet
enig! Den var flott - men hva er det for no´?musicman skrev:Vakker i all sin enkelhet