Veslefrikk..

G-K

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
08.04.2004
Innlegg
470
Antall liker
2
Torget vurderinger
1
Hadde en gang noe av Veslefrikk m/ Anne Grete Preus på vinyl. Noen som vet om noe av dette ble utgitt på CD, og om det er mulig å finne noe av dette lengre?
 

Nikko

Hi-Fi interessert
Ble medlem
23.03.2004
Innlegg
65
Antall liker
0
Jeg har i hvertfall sett kamelon på cd.
Du kan ta kontakt med panorama records, de har god oversikt over hva som er kommet ut på cd av gode gamle norske.
 

Slabbedask

Hi-Fi freak
Ble medlem
25.12.2003
Innlegg
3.071
Antall liker
34
Sakset fra VG-nettmøte med Anne Grete Preus:

KOMMER VESLEFRIKK- OG CAN CAN-
ALBUMENE NOEN GANG PÅ CD?

DET hadde kanskje vært en god idè, ikke minst fordi jeg selv har dårlige utgaver av begge Can Can platene,
en knapt nok spillbat utgave av European Rainbow, og En lek i forhold har fått en svær bulk etter å ha ligget
i bakvinduet i sola i bilen min. Problemet er at de er spilt inn på et lite svensk selskap som ikke eksisterer lenger, men
jeg syns det hadde vært morro om det hadde vært mulig å få det til. jeg er ganske glad i begge de to platene.
Når det gjelder Veslefrikk, så tror jeg at plateselskapet Talent har gitt ut Kamelon på CD.
 

G-K

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
08.04.2004
Innlegg
470
Antall liker
2
Torget vurderinger
1
Da er mail sendt til Panorama... Talent finner jeg ikke frem til, men da kan i alle fall den ene plata finnes ett eller annet sted. Er vel bare å lete ivei det.. takk for tips!
 

mikefish

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.01.2005
Innlegg
4.960
Antall liker
517
fant Can Can's "en lek i forhold" og "european rainbow" som dobbel-cd hos Shell for 99,50.

mvh. s,
 

G-K

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
08.04.2004
Innlegg
470
Antall liker
2
Torget vurderinger
1
Er ofte sånn att plutselig dukker det opp noe... får ta en tur innom Shell jeg også kanskje..
 

mikefish

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.01.2005
Innlegg
4.960
Antall liker
517
hei !

fant igjen den overnevte cancan-utgivelsen hos platekompaniet.ingen opplysninger om pris/fremskaffelse,men er utgitt av WEA Norge/Next Stop Distribusjon / 5050466590022



mvh. s,
 
Topp Bunn