Vet noen når Audiovector S6 ble lansert...

StavangerGeir

Medlem
Ble medlem
17.05.2006
Innlegg
37
Antall liker
0
Sted
Stavanger
Torget vurderinger
2
Jeg har søkt litt rundt på nettet, men ikke funnet rett sted for svar på spørsmålet mitt...

Toppmodellserien til Audiovector er i dag Si6. Mitt spm. er når kom Audiovector S6 på markedet og når ble den avløst av høyttalerserien Si6.

Dersom noen vet hva de viktigste forskjellene mellom de to modellene er, eller vet om et sted på nettet der denne infoen er å lese, så er jeg takknemlig for denne infoen også.

Mvh
Geir
 

RJEL

Servicemann
Ble medlem
30.04.2004
Innlegg
2.135
Antall liker
1.454
Torget vurderinger
4
Jeg vet i hvertfall når SI6 kom. 2004.
Fordi jeg kjøpte mine S6 i 2003 og når jeg da spurte om det var noen nye modeller rundt hjørnet
så var svaret nei.
Men under et år senere kom de nye modellene.
 

Cobra2

Hi-Fi freak
Ble medlem
26.02.2003
Innlegg
4.984
Antall liker
1.057
Sted
Stavanger
Torget vurderinger
75
Litt her: http://www.audiovector.com/about.html
S6 lansert i 1999-2000, S6i kom 2003,(lansering her i landet kan være senere...)- finner ingen beskrivelse på forskjellene, men ser at "de rimeligere" S6 mistet "Evotec-2000" elementet, sannsynligvis laget billigere for å holde prisen nede.

Arne K
 

StavangerGeir

Medlem
Ble medlem
17.05.2006
Innlegg
37
Antall liker
0
Sted
Stavanger
Torget vurderinger
2
Takk for gode svar. ... at jeg ikke kom på å gå inn på "about" på hjemmesiden til Audiovector...

Har noen av dere hørt begge høyttalermodellene, dvs. både S6 og Si6 ? Jeg har hørt noe på Si6, men aldri S6. Stor forskjell?

Mvh
 

prnesse

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.10.2005
Innlegg
1.525
Antall liker
321
Sted
Southwest
Torget vurderinger
2
RJEL skrev:
Jeg vet i hvertfall når SI6 kom. 2004.
Fordi jeg kjøpte mine S6 i 2003 og når jeg da spurte om det var noen nye modeller rundt hjørnet
så var svaret nei.
Men under et år senere kom de nye modellene.
Akkurat det svaret er temmelig irriterende å få fra en forhandler....(for det visste de nok)
 

densen

Hi-Fi interessert
Ble medlem
15.04.2004
Innlegg
92
Antall liker
2
Hvordan kan dere tro at Audiovector er så dumme at de informerer fohandlerene sine om nye modeller 1 år før de kan leveres?

Det betyr jo bråstopp i omsetningen i nesten 1 år før den nye modellen kommer, det er jo økonomisk selvmord (nesten)

Det er kun produsenter med meget dårlige personer i styringen som er så dumme at de driver med markedsføring av ikke ferdig-utviklete produkter, et godt eksempel er "gamle" Electrocompaniet. Vi vet jo hvordan det gikk.
 
Topp Bunn