VGs test....

Pink_Panther

Æresmedlem
Ble medlem
23.03.2006
Antall liker
10.756
Å... nei dette ante jeg ikke, men jeg er selvsagt veldig glad for at du informerer meg om dette...
Ikke rart porta pro er så dårlig da, de blir jo bare billigere og billigere, snart er det vel bare å hive de.
Men jeg kjøpte mine den gang de kostet ca 800, hjelper det på lyden mon tro..?
Du har vel merket at de blir dårligere og dårligere? Men det er klart at hvis du har kjøpt dem for 800 så er de bedre. ;D

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Du har vel merket at de blir dårligere og dårligere? Men det er klart at hvis du har kjøpt dem for 800 så er de bedre. ;D
Ja kvalitet koster vet du, så mine er nok bedre enn disse som er så billige nå... ;)

Ellers Honkey er jeg redd rådet ditt ikke kommer til å funke. Har et sterkt inntrykk av at lyden i seg selv ikke er det viktigste med denne hobbyen, det er den evige og håpløse jakten på denne gode lyden som er det viktigste. Litt som med damer og shopping, det er kjekt å gå i butikker og se og prøve og til slutt kjøpe, men så er det hjem i skapet, og kanskje blir det ikke brukt en gang....
Kjekt å se seg om etter noe nytt på hi-fi-fronten og, kjekt å lese blader med tester, og til slutt kjøpe, men så, når lyden egentlig er mer enn bra nok, så må man bare se litt mer, lese litt mer, kjøpe litt mer, og sånn fortsetter det... Og ingenting er bedre enn om lyden plutselig blir litt dårligere, for da må man i alle fall se seg om etter noe nytt...
Jaja...

Topp Bunn