Prisen i Europa er rundt 12000 euro, omtrent 100k. Synes ikke dette er hverken hyggelig eller et bra "tilbud" i det hele tatt.Hyggelig av OHC
Helt enig.Prisen i Europa er rundt 12000 euro, omtrent 100k. Synes ikke dette er hverken hyggelig eller et bra "tilbud" i det hele tatt.Hyggelig av OHC
EU er EU...Norge er Norge.....Du får sitte og suge på polkagrisen så lenge......Produktet er HER,i Norge....Valget er ditt,,,,Kunn en måte og få i gang et salg,ikke værre enn det..Prisen i Europa er rundt 12000 euro, omtrent 100k. Synes ikke dette er hverken hyggelig eller et bra "tilbud" i det hele tatt.Hyggelig av OHC
Eller Neby.Det jeg reagerer mest på er selve kampanje-gimmicken og ikke prisen. Produktet virker å være helt OK priset til å være "high-end". Men i stedet for å si at man "gir" 24K for den gamle forsterkeren til kunden (som kan være noe gammelt skrot til 500 kroner), så kunne man vel heller ha avertert ML-produktet til 96 000,- som "introduksjonstilbud" eller "Tilbudskampanje for en kort periode"? Ingen driver med veledighet, og såvisst ikke ML eller OHC. Denne innvendingen har ikke noe med Geir Tømmervik og Co å gjøre, for Tømmervik selv er en likandes kar og en utrolig dyktig foretningsmann! En rekke Hifi-forretninger har gått over ende i årenes løp, men Tømmervik står løpet. Det er ikke flaks, men dyktighet! Men å tro at ML eller OHC driver med veldedighet? In your dreams
Ja, Neby er også en hyggelig kar. Og for en samling Hifi han har (det reneste museet). Men Neby ble i sin tid reddet av "Tivoli"-salget da han mistet HK, og mangler vel kanskje (heldigvis) litt av kynismen du finner i den butikken som har kundegrunnlaget i "pappagutter med gullkort" fra Oslo vest......Eller Neby.Det jeg reagerer mest på er selve kampanje-gimmicken og ikke prisen. Produktet virker å være helt OK priset til å være "high-end". Men i stedet for å si at man "gir" 24K for den gamle forsterkeren til kunden (som kan være noe gammelt skrot til 500 kroner), så kunne man vel heller ha avertert ML-produktet til 96 000,- som "introduksjonstilbud" eller "Tilbudskampanje for en kort periode"? Ingen driver med veledighet, og såvisst ikke ML eller OHC. Denne innvendingen har ikke noe med Geir Tømmervik og Co å gjøre, for Tømmervik selv er en likandes kar og en utrolig dyktig foretningsmann! En rekke Hifi-forretninger har gått over ende i årenes løp, men Tømmervik står løpet. Det er ikke flaks, men dyktighet! Men å tro at ML eller OHC driver med veldedighet? In your dreams
mvh
Det man gjør, er at man avtaler en grei pris for innbytteforsterkeren - la oss si 24.000 kroner - og samtidig avtaler man at man kjøper tilbake innbytteforsterkeren for en grei pris - la oss si 1 krone - og så selger man innbytteforsterkeren på bruktbørsen til en grei pris - lik markedspris.Klart budskap, artig gimmik - om enn noe beregnende, som øker oppmerksomheten. Helt grei markedsføring med andre ord. Beregnende fordi de fleste som seriøst vurderer å investere rundt 100.000 i en forsterker trolig sitter på innbytteutstyr med vesentlig høyere bruktverdi enn de 24.000,- som tilbys av OHC. Ergo er det lite trolig at veldig mange vil slå til på kampanjen..