Eg ville føretrekkja støvsugarlyden. Etter mi meining er monoton støy, som til dømes lyden av gamle båtmotorar, å føretrekkje framfor studioopptak.Og musikk som passar til støvsuging (Led Zeppelin på full guffe overdøyver støvsugaren).
Hvorfor det er du blevet så langsomt opfattende, så du bliver nødt til å høre det samme igen og igen?Lytter LENGER enn før![]()
Eg har ein 30 år gammal Volvo, med hekkaggregat. Denne er monoton, og leverer eit lydtrykk på litt over det eg har til kvardags på anlegget. Eg finn studio-opptaka mine vesentleg meir tilfredsstillande enn Volvoen.Eg ville føretrekkja støvsugarlyden. Etter mi meining er monoton støy, som til dømes lyden av gamle båtmotorar, å føretrekkje framfor studioopptak.
Eg har ein 30 år gammal Volvo, med hekkaggregat. Denne er monoton, og leverer eit lydtrykk på vesentlegEg ville føretrekkja støvsugarlyden. Etter mi meining er monoton støy, som til dømes lyden av gamle båtmotorar, å føretrekkje framfor studioopptak.
Denne plata let nok best på ein fjerdingsvegs avstand.Vis vedlegget 645682
Dette er kurveformen til en skive som slippes i dag. Må si at dette ikke akkurat frister til å sette seg i godstolen for å lytte...
Mnjaaa, sannsynligvis, men i rettferdighetens navn er det ikke fair å vise hele skiva i så liten oppløsning.Denne plata let nok best på ein fjerdingsvegs avstand.
Pudsigt det her rosa lys. Hvorfor kommer det? Det i et større perspektiv med alle de uroligheder som er på Jorden i øjeblikket. Mindes ikke et værre år end det her. Nostradamus forudsigelser for 2020, Corona og race optøjer. Eftertænksomhed eller psykisk ustabilitet? You name it.Jeg vet: Jeg er ikke edru akkurat nå. Men tittet ut av vinduet, og det var virkelig rosa - så jeg løp opp bakken bak huset i tøffler for et snapshot.
Vis vedlegget 645698
Om ikke hver dag er en fest, så er det sannelig helg her nå...
00.47 her udenfor Copenhagen.Alle som vil vite hva klokken faktisk er kan se her.
![]()
Time.is - riktig tid, alle tidssoner
7 millioner steder, 58 språk, synkronisert med atomklokketid.time.is
Huh? Fleinsopp? Eller er det jeg som misser noe?Hipp hurra! Hvis man ikke evner å skille formiddag fra kveld, så er det virkelig likegyldig hva klokken er.
You can't beat the clock...
![]()
Norske medier samarbeider mot fake news
Ny teknologi kan være et viktig våpen mot falske nyheter og skadelige konspirasjonsteorier. Nå trengs et felles løft.www.nrk.no