Bare kjør de i en stikkontakt.ssm skrev:Hei , ikke noen som besitter innbrenningsutstyr for kabler , en Vidar eller noe annet ?
skulle ha brent inn noen kabler...
Mvh Espen
Du mener dette her helt seriøst?ssm skrev:Hei , ikke noen som besitter innbrenningsutstyr for kabler , en Vidar eller noe annet ?
Mvh Espen
Ja , og der var jeg veldig svett (varmt vær). Egen kurs til stereo tyynet gjennom rørannlegg til annen kurs, jordspyd i hagen. Jon var så fornøyd så fornøyd. Noen måneder etterpå tok han bare (uten å spørre megBorgenvik skrev:Hmm, Vidar Bol? Elektrikeren på Hifi-Delirum?![]()
Vet Google hvilke på HFS som har VIDAR? Det var som faen.C. Alshus skrev:Espen; hadde du forstått meningen med www.google.com hadde ikke denne tråden vært nødvendig.![]()
Hadde DU forstått teksten hadde ditt innlegg vært unødvendig....C. Alshus skrev:Nordost Vidar.
![]()
Espen; hadde du forstått meningen med www.google.com hadde ikke denne tråden vært nødvendig.![]()
Kablene er lange , så de går fra kontakt til kontakt , kommer du innom å holder i ene enden ;D?rolfozzy skrev:Bare kjør de i en stikkontakt.ssm skrev:Hei , ikke noen som besitter innbrenningsutstyr for kabler , en Vidar eller noe annet ?
Mvh Espen
Ja , Vidar Bol , dette mener jeg helt seriøst , håpet det var noen som hadde en slik en stående , mye å håpe på , men tente det var verdt tastetrykkene med å forhøre meg.Vidar Bol skrev:Du mener dette her helt seriøst?ssm skrev:Hei , ikke noen som besitter innbrenningsutstyr for kabler , en Vidar eller noe annet ?
Mvh Espen
Hva er det innbrennermaskinen til Vidar sender gjennom kablene ?ssm skrev:Kablene er lange , så de går fra kontakt til kontakt , kommer du innom å holder i ene enden ;D?rolfozzy skrev:Bare kjør de i en stikkontakt.ssm skrev:Hei , ikke noen som besitter innbrenningsutstyr for kabler , en Vidar eller noe annet ?
Mvh Espen
Fritt for å stikke inn først....
He he,......
den var bra Rolf....
Espen
Dobbeltrensa strøm.rolfozzy skrev:Hva er det innbrennermaskinen til Vidar sender gjennom kablene ?ssm skrev:Kablene er lange , så de går fra kontakt til kontakt , kommer du innom å holder i ene enden ;D?rolfozzy skrev:Bare kjør de i en stikkontakt.ssm skrev:Hei , ikke noen som besitter innbrenningsutstyr for kabler , en Vidar eller noe annet ?
Mvh Espen
Fritt for å stikke inn først....
He he,......
den var bra Rolf....
Espen
Beklager Espen, men her har du noe å lære om skriving.ssm skrev:Hei C ahlshus....hvis du hadde lest teksen skikkelig går det frem at jeg forespør om noen har VIDAR,......ja Nordost Vidar.....
Espen
Mvh Espen
samme herErosLoveking skrev:Trodde først det var en tråd om et æresmedlem jeg, som lusker iblant oss, men som er tyst som i graven.
::
:
![]()
I og med at du tar det opp selv, tviler jeg. Du beviser det selv med sitatet jeg lånte av deg.jeg har svært gode Norsk-karakterer både fra videregående og ungdomskolen......
Ditto!Bach_Man skrev:Jeg er av den oppfatningen at personen Vidar gjør langt større nytte for seg enn apparatet Vidar.
Til å brenne inn kabler...?emotikon skrev:Ditto!Bach_Man skrev:Jeg er av den oppfatningen at personen Vidar gjør langt større nytte for seg enn apparatet Vidar.
Kjemikalier, FZ, kjemikalier. ;DFZ skrev:Til å brenne inn kabler...?emotikon skrev:Ditto!Bach_Man skrev:Jeg er av den oppfatningen at personen Vidar gjør langt større nytte for seg enn apparatet Vidar.
;DValentino skrev:Kjemikalier, FZ, kjemikalier. ;DFZ skrev:Til å brenne inn kabler...?emotikon skrev:Ditto!Bach_Man skrev:Jeg er av den oppfatningen at personen Vidar gjør langt større nytte for seg enn apparatet Vidar.
Det finnes vel ingen forklaring på hvorfor den virker, det finnes heller ingen vitenskaplig dokumentasjon på at den faktisk virker i det hele tatt, eller at kabel-innbrenning er et reelt fenomen for den saks skyld.magpal skrev:Hva er den teoretiske forklaringen på at Vidar faktisk fungerer?
Grei oppklaringBach_Man skrev:Det finnes vel ingen forklaring på hvorfor den virker, det finnes heller ingen vitenskaplig dokumentasjon på at den faktisk virker i det hele tatt, eller at kabel-innbrenning er et reelt fenomen for den saks skyld.magpal skrev:Hva er den teoretiske forklaringen på at Vidar faktisk fungerer?