VidarP velt stenen til side

H

Hugh

Gjest
Jeg savner VidarP her inne jeg. Forumet uten VidarP er som Bibelen uten Jesus.
Velt stenen til side og kom ut VidarP. Han må bli oppstanden. Han vil bli oppstanden!

Ydmyk hilsen fra Østfold.

Si meg: Hvordan skal jeg navigere meg frem i den klassiske verden nå? Få gode vinylråd? Få briljante vintips? BMW? Bikkjer? NAIM (de boksene med grønne lys og ukurante kontakter) ? LP12? Smertestillende? Etc etc
 

JanR

Rubinmedlem
Ble medlem
26.01.2006
Innlegg
32.190
Antall liker
1.530
Sted
Sarpsborg
Sist aktiv: I dag kl. 20:14:37
Sniker seg rundt i gangene ;)

/jan
 

Kabeldragern

Hi-Fi freak
Ble medlem
13.01.2003
Innlegg
4.320
Antall liker
1.182
Sted
Kristiansund
Torget vurderinger
1
Snakket med VidarP i går. Da hadde han beiskosten i hånden og vi snakket bl.a. lyd og musikk som vanlig...

Han kommer nok tilbake, men med hans frekventering på HFS så er det lov med en liten pause!

Lenge til noen tar han igjen i aktivitet og antall innlegg, om noen i heletatt... ;)
 
Z

Zomby_Woof

Gjest
Kabeldragern skrev:
Lenge til noen tar han igjen i aktivitet og antall innlegg, om noen i heletatt... ;)
I det minste om det også skal være tilsvarende kvalitet på innleggene. Velkommen tilbake når huset er beiset, Vidar!
 

Valentino

J. Brünnhilde
Ble medlem
23.04.2008
Innlegg
29.868
Antall liker
24.014
Sted
Ottestad
Torget vurderinger
1
Ingen bedring i forrige posters fordøyelse ser jeg.

Hugh, hva gjelder klassisk har jeg et hett splunknytt tips: Brahms 1 er dritbra.

Og jeg gleder meg til Vidar P er ferdig med å beise.
 
C

CAP

Gjest
Ingen problemer med min fordøyelse, men så har ikke jeg 10000+ innlegg i krangletråder heller.
 

rama

biskopen av holmlia
Ble medlem
09.06.2003
Innlegg
15.798
Antall liker
21.543
Sted
oslo
Torget vurderinger
17
Only Crap skrev:
Ingen problemer med min fordøyelse, men så har ikke jeg 10000+ innlegg i krangletråder heller.

gjør deg selv, oss, og vidar p en tjeneste:
slutt å snakke piss.
 
R

Rojoh

Gjest
Only Crap skrev:
Ingen problemer med min fordøyelse, men så har ikke jeg 10000+ innlegg i krangletråder heller.
Jobber med saken, ser jeg. :p

Hva VidarP angår: Savnet av undertegnede. :)

Mvh. Johan
 

ErosLoveking

Æresmedlem
Ble medlem
03.02.2004
Innlegg
15.738
Antall liker
3.918
Sted
Oslo
Only Crap skrev:
Ingen problemer med min fordøyelse, men så har ikke jeg 10000+ innlegg i krangletråder heller.

Har kjøpt en god del skiver etter anbefaling fra Vidar P.

Hva har du bidratt med?

:p
 

emotikon

Æresmedlem
Ble medlem
24.10.2004
Innlegg
12.520
Antall liker
2.971
Sted
Trondheim
Torget vurderinger
1
ErosLoveking skrev:
Only Crap skrev:
Ingen problemer med min fordøyelse, men så har ikke jeg 10000+ innlegg i krangletråder heller.

Har kjøpt en god del skiver etter anbefaling fra Vidar P.

Hva har du bidratt med?

:p
Only Crap?
 
C

CAP

Gjest
ErosLoveking skrev:
Ryggslikking? ;D

ha et fint liv..........


Er for høffleg til og si hvilken del eg egentlig meinte ble slikka av nokon her, men dyk kan berre gjetta :-X
 

Proffen

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.01.2005
Innlegg
9.637
Antall liker
2.833
Sted
Bæææærgen
Torget vurderinger
5
Only Crap skrev:
ErosLoveking skrev:
Ryggslikking? ;D

ha et fint liv..........


Er for høffleg til og si hvilken del eg egentlig meinte ble slikka av nokon her, men dyk kan berre gjetta :-X
For høflig??
Vil vel heller si det slik: Enten så spiller du dum, eller så har du fjernet ALL tvil!

Skjerpings!

mvh
Proffen
 

pedal

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.02.2007
Innlegg
5.668
Antall liker
3.738
Torget vurderinger
1
Tor Nado skrev:
og hvor ble det av grace ?
Er Vidar P og Grace fraværende? Hmmm... Jeg leste i avisoverskriftene at det var konstatert 2 tilfeller av svineinfluensa i Norge. Det er mulig det er Klassisk seksjon her på Sentralen som er rammet? Vi får ønske de god bedring og velkommen tilbake når friskmeldt.
I mellomtiden får du holde deg borte fra denne tråden til smittefaren er over, Boffen. Vi kan ikke risikere noe frafall på Rock/Pop seksjonen. Dessuten begynner M-Tel Masters på onsdag, og da må vi være fit.
 

pedal

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.02.2007
Innlegg
5.668
Antall liker
3.738
Torget vurderinger
1
nb skrev:
Barbaresco skrev:
Løkken, kom tilbake ! ! !
Han er ganske alive and kicking (kicking avhenger muligens av hvem som leser) på Off-Topic.
Personlig hadde jeg gjerne byttet noen av hans mange OT-innlegg inn i flere postinger på Hi-Fi Generelt...
 
N

nb

Gjest
pedal skrev:
Personlig hadde jeg gjerne byttet noen av hans mange OT-innlegg inn i flere postinger på Hi-Fi Generelt...
Derom kan det nok være til dels stor enighet.
 

pedal

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.02.2007
Innlegg
5.668
Antall liker
3.738
Torget vurderinger
1
Tor Nado skrev:
Kind of Blue savnes også.
Rene gravfølget dette her. ;D

KoB er jo VredensGnag. Det skrev han selv da han skiftet nick. Han postet på OT før i dag.
 

Boffen

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.04.2002
Innlegg
5.979
Antall liker
327
Sted
Oslo Vest
pedal skrev:
Tor Nado skrev:
Kind of Blue savnes også.
Rene gravfølget dette her. ;D

KoB er jo VredensGnag. Det skrev han selv da han skiftet nick. Han postet på OT før i dag.
Åja, er Uno eller Aka uno her også under annet nick , for ikke å snakke om Kjell_B ;D
 

Valentino

J. Brünnhilde
Ble medlem
23.04.2008
Innlegg
29.868
Antall liker
24.014
Sted
Ottestad
Torget vurderinger
1
Alt er vel med Vidar P. En av maskinene hans har Sentralen som startside, så hans tilsynelatene hyppige opptredener er ikke reelle.
Stenen vil bli veltet til side, jeg vet ikke når, men han har noe å skrive om musikk.
 

pedal

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.02.2007
Innlegg
5.668
Antall liker
3.738
Torget vurderinger
1
Tor Nado skrev:
pedal skrev:
Tor Nado skrev:
Kind of Blue savnes også.
Rene gravfølget dette her. ;D

KoB er jo VredensGnag. Det skrev han selv da han skiftet nick. Han postet på OT før i dag.
Åja, er Uno eller Aka uno her også under annet nick , for ikke å snakke om Kjell_B ;D
-Ja, de er noen tullebukker disse som skifter navn og avatar i et sett... ::)
 

ottone

Æresmedlem
Ble medlem
08.04.2008
Innlegg
14.357
Antall liker
11.339
Sted
Stavanger
Torget vurderinger
3
Omtalt æresmedlem leder på nestemann med 4000 innlegg og fortjener pause når han enn måtte føle for det !

Men jeg savner hans bidrag, jeg også.
Og forresten: Kan jeg skifte avatar nå?
 
G

Gjestemedlem

Gjest
Kanskje noen kan vikariere for Vidar mens han er på fri? Fasiten er Naim, Mac og BMW samt trengs det tilgang til et solid leksikon av klassisk musikk. :)
 

Chalshus

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.02.2002
Innlegg
6.332
Antall liker
3.870
Sted
Horten
Torget vurderinger
7
Gjestemedlem skrev:
Kanskje noen kan vikariere for Vidar mens han er på fri? Fasiten er Naim, Mac og BMW samt trengs det tilgang til et solid leksikon av klassisk musikk. :)
Bytt ut Naim med Storbritannisk hifi og legg til fyldig ordforråd og godt språk, så er du der. :)
 

Barbaresco

Hi-Fi freak
Ble medlem
23.03.2006
Innlegg
2.946
Antall liker
626
Greit å vite for å kunne ha forutinntatte meninger om andre. Han er jo en forstandig person i det faglige, og da kan vi lese OT med forutinntatt holdning.
 

pedal

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.02.2007
Innlegg
5.668
Antall liker
3.738
Torget vurderinger
1
Anonymitet bør vel respekteres, med mindre medlemmet selv sier hvem han er.
 
Topp Bunn