VidarP velt stenen til side

emotikon

Æresmedlem
Ble medlem
24.10.2004
Innlegg
12.520
Antall liker
2.971
Sted
Trondheim
Torget vurderinger
1
Gjestemedlem skrev:
Kanskje noen kan vikariere for Vidar mens han er på fri? Fasiten er Naim, Mac og BMW samt trengs det tilgang til et solid leksikon av klassisk musikk. :)
God hukommelse, rette linker på nett samt en enorm klassisk samling hjemme kommer en langt med.
Så der bør vikaren i såfall ha sitt på det tørre. Gødd løkk! ;)
 

KW

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.11.2002
Innlegg
6.388
Antall liker
389
Sted
Bærum
Torget vurderinger
1
Tor Nado skrev:
pedal skrev:
Tor Nado skrev:
Kind of Blue savnes også.
Rene gravfølget dette her. ;D

KoB er jo VredensGnag. Det skrev han selv da han skiftet nick. Han postet på OT før i dag.
Åja, er Uno eller Aka uno her også under annet nick , for ikke å snakke om Kjell_B ;D
Kjell B er nok ikke her, han ville det vel være lett å kjenne igjen (trur eg) ;D
Men det er/var en som imo klart må være den andre du nevner her, virket ikke som han var særlig iherdig med å skjule hvem han er/var heller (trur eg)
Det er vanskelig å legge om stilen fra den en er for dermed å ikke bli gjenkjent, dersom en har profilert seg godt.
KoB tok jeg forholdsvis raskt etter comebacket ;D

Uansett sikkert godt med en pause i ny og ne, blir noen borte for godt så vil jeg nok savne de etter hvert, de som har profilert seg (= kjenner nicket)

Mvh.KW som inntil videre har mistet sin 207.2 broder, snart blir det kanskje noe å skrive om Vidar ::)
 

emotikon

Æresmedlem
Ble medlem
24.10.2004
Innlegg
12.520
Antall liker
2.971
Sted
Trondheim
Torget vurderinger
1
Ellers er det kjekt å se at en ung herremann er oppe og går igjen også ;)
Talefør som tidligere, men i en annen setting og meget oppegående verbalt. Supert :)
 

benjajon

Medlem
Ble medlem
10.12.2008
Innlegg
37
Antall liker
0
KW skrev:
Åja, er Uno eller Aka uno her også under annet nick , for ikke å snakke om Kjell_B ;D


Kjell B er nok ikke her, han ville det vel være lett å kjenne igjen (trur eg) ;D
Kjell B er i høyeste grad tilstede på AVforum, med sine sedvanlige sterker (og ofte fasitbaserte) svar.... :)
 

KW

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.11.2002
Innlegg
6.388
Antall liker
389
Sted
Bærum
Torget vurderinger
1
benjajon skrev:
KW skrev:
Åja, er Uno eller Aka uno her også under annet nick , for ikke å snakke om Kjell_B ;D


Kjell B er nok ikke her, han ville det vel være lett å kjenne igjen (trur eg) ;D
Kjell B er i høyeste grad tilstede på AVforum, med sine sedvanlige sterker (og ofte fasitbaserte) svar.... :)
Men der er ikke jeg ;D
Mvh.KW
 

KW

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.11.2002
Innlegg
6.388
Antall liker
389
Sted
Bærum
Torget vurderinger
1
emotikon skrev:
Ellers er det kjekt å se at en ung herremann er oppe og går igjen også ;)
Talefør som tidligere, men i en annen setting og meget oppegående verbalt. Supert :)
Ja. når du sier det så er det et nytt nick her jeg har stusset litt på, virket som vedkommende ikke var helt ny, akkurat nå har jeg ikke nicket på tunga.........
Mvh.KW
 

emotikon

Æresmedlem
Ble medlem
24.10.2004
Innlegg
12.520
Antall liker
2.971
Sted
Trondheim
Torget vurderinger
1
KW skrev:
emotikon skrev:
Ellers er det kjekt å se at en ung herremann er oppe og går igjen også ;)
Talefør som tidligere, men i en annen setting og meget oppegående verbalt. Supert :)
Ja. når du sier det så er det et nytt nick her jeg har stusset litt på, virket som vedkommende ikke var helt ny, akkurat nå har jeg ikke nicket på tunga.........
Mvh.KW
Da tenker du nok på en annen enn den jeg sikter til, som forøvrig har vært tidvis veldig aktiv her en stund allerede.
Jeg liker godt at han er tilbake, men i en annen setting. Ikke så mye på OT som han var tidligere. Og noen tegn til tilbakefall kan jeg tydelig se.....
 

Bjørn.H

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
03.07.2004
Innlegg
24.138
Antall liker
8.766
Torget vurderinger
1
Jeg vet hva som har skjedd med Vidar P... Han gått over til den mørke siden tror jeg. Han har joinet the Dark Side. Han blir kanskje nå å gå under navnet;

Darth Vidar

Jeg frykter for at det kan bli et mørkt Hi-Fi imperium som blir enden på alt slik vi kjenner det...


Mvh. Bjørn
 

SOEDAL

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.03.2002
Innlegg
3.101
Antall liker
504
Jeg har det fra sikre kilder at VidarP har blitt observert med Avantgarde Horn og Cayin rørforsterkere. Skammen over å ha forlatt Naim ble for tung å bære i det offentlige rom.
 

Kabeldragern

Hi-Fi freak
Ble medlem
13.01.2003
Innlegg
4.320
Antall liker
1.182
Sted
Kristiansund
Torget vurderinger
1
SOEDAL skrev:
Jeg har det fra sikre kilder at VidarP har blitt observert med Avantgarde Horn og Cayin rørforsterkere. Skammen over å ha forlatt Naim ble for tung å bære i det offentlige rom.
Litt humor kan vel ikke skade, men ikke la dette bli en "mobbe"-tråd....

Nå er sikkert VidarP en sterk mann, men å ha "blitt observert med Avantgarde Horn og Cayin rørforsterkere" er vel å ta i litt...? ;D
 

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Innlegg
19.644
Antall liker
8.004
Torget vurderinger
0
Og hva er feil med Cayin rørforstekere om jeg tør be........ 8)
 

SOEDAL

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.03.2002
Innlegg
3.101
Antall liker
504
Kabeldragern skrev:
SOEDAL skrev:
Jeg har det fra sikre kilder at VidarP har blitt observert med Avantgarde Horn og Cayin rørforsterkere. Skammen over å ha forlatt Naim ble for tung å bære i det offentlige rom.
Litt humor kan vel ikke skade, men ikke la dette bli en "mobbe"-tråd....

Nå er sikkert VidarP en sterk mann, men å ha "blitt observert med Avantgarde Horn og Cayin rørforsterkere" er vel å ta i litt...? ;D
VidarP tåler litt ironi. Han kommer nok tilbake, og jeg tar det for gitt at han da vil være like smitsom i sin begeistring over spesielt engelsk utstyr, som før. Dette er noe jeg setter pris på. VidarP har vært til inspirasjon for meg i lengre tid. Hadde neppe handlet Naim og Audio Technica uten tips fra Vidar.
 

ottone

Æresmedlem
Ble medlem
08.04.2008
Innlegg
14.357
Antall liker
11.339
Sted
Stavanger
Torget vurderinger
3
SOEDAL skrev:
.............................
VidarP tåler litt ironi. Han kommer nok tilbake, og jeg tar det for gitt at han da vil være like smitsom i sin begeistring over spesielt engelsk utstyr, som før. Dette er noe jeg setter pris på. VidarP har vært til inspirasjon for meg i lengre tid. Hadde neppe handlet Naim og Audio Technica uten tips fra Vidar.
Når det gjelder anbefalinger av musikk og utstyr, som jeg har kunnet sjekke ut etterpå, har jeg ikke lest ett eneste råd fra den kanten som jeg ikke har vært hjertens enig i. Ikke ett! (Unntak: tidsskrift)

Er vi da anglofile?
Neida, det er bare det at engelsk som oftest låter best :D (unntak her og: Hodetelefoner)
 

Bols

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
23.05.2007
Innlegg
326
Antall liker
15
Sted
Sarpsborg
Torget vurderinger
1
Jeg syns det er litt pinlig og feil å diskutere enkeltpersoner på forum når de ikke er med selv, men folk her har holdt seg godt på matta, det skal dere ha.
 

ottone

Æresmedlem
Ble medlem
08.04.2008
Innlegg
14.357
Antall liker
11.339
Sted
Stavanger
Torget vurderinger
3
Vidar Bol skrev:
Jeg syns det er litt pinlig og feil å diskutere enkeltpersoner på forum når de ikke er med selv, men folk her har holdt seg godt på matta, det skal dere ha.
Egentlig helt enig med deg, når jeg tenker meg om. Det bare glapp en liten impulsiv hyllest i farten.
 

Valentino

J. Brünnhilde
Ble medlem
23.04.2008
Innlegg
29.868
Antall liker
24.014
Sted
Ottestad
Torget vurderinger
1
Vidar P, kortfattet, i det jeg antar er prioritert rekkefølge. ;)

 

Sniff

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.09.2005
Innlegg
2.024
Antall liker
94
Når skal denne tråden bli et registrert trosamfunn? Alternativt bør noen ta ansvar å i alle fall finne frem sin lutt og skrive en ballade om alle tapte forumhelter, og deres noble leder.

Mvh
Sniff
 

Wright

Overivrig entusiast
Ble medlem
13.03.2007
Innlegg
905
Antall liker
2
O Freunde, nicht diese Töne!
Sondern lasst uns angenehmere hören
und freudenvollere!

Freude, schöner Naimfunken
Tochter aus Victoria,
Wir betreten Whiskytrunken,
Himmlische, dein Sammlung!
Deine Stift binden wieder
Was Pling-Plong streng geteilt;
Alle Menschen werden Brüder,
Wo dein sanfter LP12 weilt.

[...]

Seid umschlungen, Millionen!
Diesen Disc der ganzen Forum!
Brüder, über'm Sternenzelt
Wohnt ein lieber Furtwängler.
Seid umschlungen,
Diesen Disc der ganzen Forum!
Freude, schöner Naimfunken
Tochter aus Victoria,
Freude, schöner Naimfunken

[Temmelig fritt etter F. Schiller. Beklager dårlig tyskgrammatikk fra videregående – kom aldri helt forbi an, auf, hinter ....]
 

ottone

Æresmedlem
Ble medlem
08.04.2008
Innlegg
14.357
Antall liker
11.339
Sted
Stavanger
Torget vurderinger
3
Femstjerners, Wright!
Valentino kan sikkert ferdigstille korrekturen.
Dette inspirerer så innmari til ytterligere åndelig innsats. En akevitt til nå så løsner det kanskje her. Om det blir tysk eller engelsk vites ikke, og marsjmusikk (helst engelsk), saluttkanonader, festtaler og den fineste røkelaks må kanskje fordøyes innen ........
 

Valentino

J. Brünnhilde
Ble medlem
23.04.2008
Innlegg
29.868
Antall liker
24.014
Sted
Ottestad
Torget vurderinger
1
;D

Utmerket omarbeidelse av Schuberts D.189 der, Wright.
 
Topp Bunn