Atlant
Medlem
- Ble medlem
- 02.03.2009
- Antall liker
- 0
Hvem er importør i Norge på disse ht?
Brukte Mahler er verdt akkurat den prisen du er villig å gi og som selger vil akseptere.eddie1 skrev:.... hva disse kan være hvert(ca 1 år gamle) ???
Ser rigtig godt ud. Hvad er det egentlig for en forstærker og afspiller du har?Er det ikke slik at bilder gjør slike tråder litt "gildere"...
Legger inn et par snapshots av mine nye Vienna Acoustics Mozart Grand i Rosewood. At jeg måtte vente 4 uker på å få denne finishen spesiallevert fra Østerrike da den ikke er vanlig lagervare i Norge, finner jeg smått merkelig. Dette må da være en finish som kan passe for mange der ute...
(Beklager kvaliteten, tok meg ikke tid til å photoshoppe...)
Utrolig lekkre stiv ht helt klarthaber skrev:Nok et bilde av Hayd Grand Special Edition. Ganske lekre synes nå jeg.... ;D
Jeg har hørt Beethoven Baby Grand med Primare som jo ikke er alt for langt fra Bladelius. Og jeg har hørt Beethoven Concert Grand med Musical Fidelity A5.JD skrev:Vurderer å bytte ut hele anlegget og har lagt min elsk på Mozart Grand. Noen som har forsøkt Bladelius Thor eller noe fra Musical Fidelity ( vurderer A5.5) på disse? Eller på andre modeller?
Hvordan vil du beskrive forskjellene?Brian7500 skrev:Jeg har hørt Beethoven Baby Grand med Primare som jo ikke er alt for langt fra Bladelius. Og jeg har hørt Beethoven Concert Grand med Musical Fidelity A5.JD skrev:Vurderer å bytte ut hele anlegget og har lagt min elsk på Mozart Grand. Noen som har forsøkt Bladelius Thor eller noe fra Musical Fidelity ( vurderer A5.5) på disse? Eller på andre modeller?
Og begge dele lød rigtig godt synes jeg.
Så jeg tror at begge dine forslag kunne fungere rigtig fint
Bortsett fra de som synes at furet værbitt, les trevirke, er helt ut... Takker høyere makter for pianolakk..Anfield skrev:Finnes få kvinner som klarer å komme med nedsettende kommentarer på denne høyttaleren, tror jeg....