Ingeniøren
Hi-Fi freak
Det vet jeg ikke helt...og ser at, som sikkert mange andre her inne med liknende meninger, burde holdt meg lagt unna denne tråden. Men, jeg har altid holdt med den svake part, den som mobbes helt fra skole dagene, og nå er det Jan Helge sin sak som står til doms. Han er et svin som har gjort noe alle forakter, men kan ikke helt få inn i hodet at han fant på dette helt på egen hand, han som altid tusla etter Viggo og nå får han gjerne all skyld. Hva Viggo og Jan Helge har snakket om på gutterommet er selvfølgelig ikke mulig å bevise, i aller fall ikke slik at det holder i en drapssak så lenge det er påstand mot påstand uten tekniske bevis. Hva som er sagt er det vel ingen som tror på lenger.@Ingeniøren
Har jo sett dine innlegg i denne saken og har hatt lyst til å stille deg et spørsmål en stund.
Hva gir det deg å fortsatt ønske å impliserer VK i Baneheia saken?
Legg og merke til at han som gikk til politiet var en "tidligere venn" av Viggo. Hadde han ment at Viggo var uten skyld hadde han vel forsatt vært en venn.
Har ikke fulgt dette intill nylig, mulig jeg må gjennom den samme prosessen som Hardingfele beskriver...
Ironisk nok er det samme grunn som gjør at jeg ikke liker Tesla, de er blitt for dominerende i elbil verdenen, de andre er den svake part enn så lenge
Sist redigert: