Vil dere at HFS skal ha nye tiltak, eller er dere fornøyd med hvordan HFS er i dag?

Hva er deres mening?

• Ja!

Stemmer: 16 19.8%
  • Nei!

Stemmer: 50 61.7%
  • Vet ikke!

Stemmer: 6 7.4%
  • Noen nye regler kan godtas!

Stemmer: 9 11.1%

• Totalt antall stemmer
    81
  • Avstemningen er stengt .

lydbjørn

Hi-Fi freak
Ble medlem
21.04.2005
Antall liker
49
Sted
Oslo
Takk for at noen velger å støtte nicknavnet flinkgutt her inne, men tror ikke en, eller to stemmer hadde hatt noen særlig betydning i denne tråden/avstemmningen, men som sagt flere ganger i denne tråden, så skal man legge ut neste avstemmning litt tydligere og bedre, så man unngår evt. missforståelser i fremtiden! Har ingen problemer med innleggene her inne, og godtar så klart også konstruktiv kritikk, det skulle bare mangle, men når man er hard mot de harde, sånn som Fantomet, da blir liksom alt så gæernt, fra a til å! Kan ikke utale meg på andres vegne, men veit at enkelte føler seg "noe" krenket når man prøver å si sin egen mening her inne, og JA denne tråden ble i utgangspunktet lagt ut i beste mening!!! (skrevet med HTC nettbrett).

Ny avstemmningstråd er nå lagt ut, og stem gjerne der!

Sist redigert:

lydbjørn

Hi-Fi freak
Ble medlem
21.04.2005
Antall liker
49
Sted
Oslo
Da mener du m.a.o. tja:rolleyes:
Nei - jeg oppfatter mitt svar som veldig tydelig...

Du spør:
"Vil dere at HFS skal ha nye tiltak?"
Jeg svarer:
Nei!

Du spør:
"er dere fornøyd med hvordan HFS er i dag?"
Jeg svarer:
Ja!

I tillegg lager du en avstemning som spør:
"Hva er deres mening?"
Alternativene i avstemningen sliter jeg med - i relasjon til spørsmålet... ;)

(men det kan være det bare er meg...)
:confused:

Sist redigert:

lydbjørn

Hi-Fi freak
Ble medlem
21.04.2005
Antall liker
49
Sted
Oslo
Flinkgutt: Du stiller to spørsmål. Svarer man ja på det første må det bli nei på det andre. Svarer man nei på det første blir det ja på det andre. Dermed blir det umulig å svare enten ja eller nei.

Dette var den minste teskjeen, men jeg vet av erfaring at man kan se seg blind på det man selv har skrevet.

Edit: Det virker som om du synes det er innlysende at det første av de to spørsmålene du vil ha svar på, men det er tydeligvis ikke selvfølgelig for oss andre.
Derfor er også en ny avstemmning nå lagt ut, og den skal ikke være villedende, eller ledende!"

Holmium

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.02.2002
Antall liker
793
Torget vurderinger
5
Ble litt usikker her, har det kommet ny avstemningstråd?

lydbjørn

Hi-Fi freak
Ble medlem
21.04.2005
Antall liker
49
Sted
Oslo
Som ett aktivt medlem fra diskusjon.no er jeg vandt med hard moderering av tråder som går OT og fører til mye fjas. Her inne føler jeg mange tråder inneholder nettopp dette, fjas og støy. Folk må for all del ha de morro, men for oss utenforstående er det distraherende. Jalla-trådene er vel mekket i hop for at enkelte skal få tilløp til all morroskapen, eller ?
imponerende arena du velger for å fronte seriøsitet og alvoret
Hadde sikkert vært så mye bedre å ta det i en annen tråd ja, bare for å lage enda mere vas og rot :) At åpningspollen kanskje ikke la det beste utgangspunktet for å formidle sin agenda tydelig nok, kan jeg være enig i.
Det kan vi langt på vei være enige i!

lydbjørn

Hi-Fi freak
Ble medlem
21.04.2005
Antall liker
49
Sted
Oslo
Da er stillingen 51 mot og 21 stemmer ( 4 vet ikke) for nye tiltak/regler her inne på HFS!

Det er forsatt et par dager igjen å stemme, men det viser vel også ganske klart (soleklart) hva dere/vi vil ha her inne:cool:
Nei - pga din håpløse oppsetning av problemstillingen, kan du ikke bruke Nei-svarene slik. De kan like gjerne bety nei til nye tiltak.
Så undersøkelsen er ubrukelig.
:confused:

Sist redigert:

lydbjørn

Hi-Fi freak
Ble medlem
21.04.2005
Antall liker
49
Sted
Oslo
Dette minner da til tider litt om ren gjengmobbing av Flinkgutt.Det må da kunne gå ann å tenke seg at det er en person på andre siden som muligens blir såret av enkelte av desse kommentarene?
Dette er det motstatte av takhøyde,inkludering,osv. Skjerpings! Ellers sender jeg bud på Sluket,og da blir det andre boller:D

Viss folk synes enkelte tråder er så trasige,hvorfor leser man de? Man trenger da for søren verken lese de eller stemme viss det er så himla vanskelig å forstå de.
Jeg tror alle forstår at intensjonen er "Vil dere at HFS skal ha nye tiltak? "
Og så tror jeg også at du Flinkgutt ser at der er 2 ulike spørsmål i trådtittel;-) "Vil dere at HFS skal ha nye tiltak? " , "Er dere fornøyd med hvordan HFS er idag?" Nei på første spørsmål er lik ja på det andre.

Og min mening er at vi har plenty nok regler.Viss mennesker ikke klarer å oppføre seg når man diskuterer hifi uten politi og regelverk,da må man begynne å se litt mørkt på verdensfreden!
Dessuten synes jeg folk gjerne må få krangle så fillene fyker viss de absolutt vil det,avtal også gjerne møte til en slåsskamp:D Carpe diem!
Så er her forhåpentligvis de som kan sette ned foten innimellom når ting går over i ren mobbing.1 mot 1,go for it,men 10 mot 1 er feigt.

Et forslag,viss nå regelverket skal strammes ytterligere inn,så vil jeg foreslå en underavdelig uten regler.Er det en ide som kunne gjennomføres Høvdingen? En slags friavdeling uten regler og moderator?

Mvh
Rune

:)

Sist redigert:

lydbjørn

Hi-Fi freak
Ble medlem
21.04.2005
Antall liker
49
Sted
Oslo
Det er kanskje ikke så viktig, men du/dere som har stemt i denne tråden (det var 86 stemmer her, når den andre ble opprettet), stem i den andre tråden!

Topp Bunn