Ok, har da solgt min rega p25 (ja, jeg kjenner jeg angrer på salget, men livet går videre).
Mitt utgangspunkt for salg var oppgradering på vinylfronten. Kanskje burde jeg ha bytta pick up, kanskje burde jeg ha gjort mye som jeg ikke har gjort, og vice versa, men altså.
Spillern er solgt, og jeg er på synsestadiet hva ny vinylsnurrer gjelder.
Jeg har hørt vyger, jeg har hørt einstein med pick-up til en god del krons over det jeg vil gå.
Rent hypotetisk, om jeg legger meg rundt 15k, da brukt. Hva bør jeg se etter?
Riaa er trichord dino med +psu.
Spillern kan gjerne være mer high-tech av utseende enn regaen. INTET galt sagt om denne, men skal man først legge i en del krons kan det jo se litt fancy ut
Vygern til johna/emotikon er jo bare helt rå også når det gjelder utseende.
Har ellers ikke veldig mye tid til testing, og vil derfor flittig benytte sentralen for tipslesning.
Syns ivei!
Mitt utgangspunkt for salg var oppgradering på vinylfronten. Kanskje burde jeg ha bytta pick up, kanskje burde jeg ha gjort mye som jeg ikke har gjort, og vice versa, men altså.
Spillern er solgt, og jeg er på synsestadiet hva ny vinylsnurrer gjelder.
Jeg har hørt vyger, jeg har hørt einstein med pick-up til en god del krons over det jeg vil gå.
Rent hypotetisk, om jeg legger meg rundt 15k, da brukt. Hva bør jeg se etter?
Riaa er trichord dino med +psu.
Spillern kan gjerne være mer high-tech av utseende enn regaen. INTET galt sagt om denne, men skal man først legge i en del krons kan det jo se litt fancy ut
Vygern til johna/emotikon er jo bare helt rå også når det gjelder utseende.
Har ellers ikke veldig mye tid til testing, og vil derfor flittig benytte sentralen for tipslesning.
Syns ivei!