Har 1 og skal ha 7. og kanskje Hydra som siste. Et band og en gitarist som fortjener fornyet oppmerksomhet ja.Flott liten bunke med skiver det der Fint å se at Toto har fått sin renessanse de siste årene. Har du de tidligere skivene også, spesielt 1og Hydra?
Lost Highway - hvlike pressing er det?
Spinclean + Humminguru (2 ggr.). Er mer enn bare knitring og selvsagt kun på de to som ikke er så lette å finneVasket dem skikkelig?
Burde jo holde det ja….Spinclean + Humminguru (2 ggr.). Er mer enn bare knitring og selvsagt kun på de to som ikke er så lette å finne
Ja, dessverre. Hele det opplaget av den pressingen er slik. Det var derfor jeg spurte. Ikke noe å gjøre noe med.Vis vedlegget 1003370
Knitrer som ville H***** dessverre
Står fine ex av både Hydra og Isolation i Til Salgs hyllen min.Har 1 og skal ha 7. og kanskje Hydra som siste. Et band og en gitarist som fortjener fornyet oppmerksomhet ja.
Jeg mener og huske att mitt ex er knitter fritt? Tar en lytt i helgen.Ja, dessverre. Hele det opplaget av den pressingen er slik. Det var derfor jeg spurte. Ikke noe å gjøre noe med.
Skal man ha den plata så er det de 2 alternativene fra Analouge (både 33 1/3 og 2x45 versjon) som gjelder.
Litt trøblete med Aurisarmen og armbordet og den endte med å måtte plasseres litt uheldig på plattformen. NA armen fra Cash var 100% i orden den, men det er den gamle modellen (9’’) Ace Space. Anna er en langt bedre og dyrere arm, og jeg har i tillegg bestilt den i 12’’.Hvilke nevroser er årsaken denne gangen, da?
Fulgte det ikke med en NA arm da du kjøpte av cash?
Uansett, dette er jo en solid investering og vil sørge for at EMT 006 får gode arbeidsbetingelser.
Er dessverre litt lotteri med nyere vinyl dessverre. Beste låta ved siden av «Breakfast…» og de to er desidert verst selvsagt.Måtte teste min Shelby.L plata den pressen som skal knittre, her er det knittre fritt desverre skulle vel fremstått tydlig på Just a little lovin' som har mye stille partier i musikken.
Vis vedlegget 1003975
Jeg har nr1 og 2.Her er de 8 forskjellige pressingene som finnes:
Vis vedlegget 1003493
Det er den øverst som er behengt med unoter. Har hatt en selv og vet om 5-6 andre med akkurat samme issues.
Men da er ikke hele 2008 Lost Highway opplagen knittrete som ptb vil ha det til bra lyd attpåtilEr dessverre litt lotteri med nyere vinyl dessverre. Beste låta ved siden av «Breakfast…» og de to er desidert verst selvsagt.
Nei. Cash.Men da er ikke hele 2008 Lost Highway opplagen knittrete som ptb vil ha det til bra lyd attpåtil
Du/dere får vel komme hit og lytte etter knitter da skal begynne med samboer minste jenta som ivf har lytte bladene iorden så om da dere hører knittring likevelNei. Cash.
Ikke hvis du nylig har sjekka hørselen.
Unntaket som bekreftet regelen hos deg da @Cash 63 diggDu/dere får vel komme hit og lytte etter knitter da skal begynne med samboer minste jenta som ivf har lytte bladene iorden så om da dere hører knittring likevel
Det var ment som en spøk da.Du/dere får vel komme hit og lytte etter knitter da skal begynne med samboer minste jenta som ivf har lytte bladene iorden så om da dere hører knittring likevel
Likevel en ganske kjedelig plate imo vi får gjøre opp om dette blues'rn når vi møtes i Asker neste helgDet var ment som en spøk da.
Tror nok helt sikkert at du hører det du skal.
Likevel er det ikke bare oss som har erfart problem med nr1.
Det virker å være et kjent fenomen.
Når til og med Acoustic Sounds gir info om dette til kundene, så må det være noe i det.
Shelby Lynne - 2nd Pressing ?
Does anyone know when the second pressing of Shelby Lynne's vinyl LP, "Just A Little Lovin" will be released? The first pressing had very bad...forums.stevehoffman.tv
Jeg tar med popcorn og stiller i baren hele lørdag kveldLikevel en ganske kjedelig plate imo vi får gjøre opp om dette blues'rn når vi møtes i Asker neste helg
Absolutt helt grei denSkal det lyttes til dame plater anbefaler jeg og kjøpe denne som endelig nå er kommet ut på vinyl går like fint på ølbrikke
Sophie Zelmani Sing And Dance - LTD (LP) - bigdipper
Once med Freddie Wadling
Likevel en ganske kjedelig plate imo vi får gjøre opp om dette blues'rn når vi møtes i Asker neste helg
Dere med knitrenevroser - stikk innom å få med dere foredraget med Sigve Håland (CEO), T-Time Vinyl Plant, lørdag kl. 14:15. Han kan ha noe å melde omkring pressinger. Bl.a. hvorfor noen knitrer mer enn andre og mye annet. Tipper det også kan bli mulighet å få med seg et lytteeksempel fra en vinylplate som vi kjenner godt alle sammen - samme mastring, men to ulike pressinger - hvorfor oppleves den ene så mye bedre enn den andre og hvorfor?Likevel en ganske kjedelig plate imo vi får gjøre opp om dette blues'rn når vi møtes i Asker neste helg
Høres definitivt ut som et foredrag for megDere med knitrenevroser ....
Høyst trolig har det skjedd noen under produksjon/pressing slik at en batch er behengt med issues, eller motsatt. Aner ikke hvor stort opplag som totalt ble presset av denne, og om det kan ha vært snakk om flere stamper's.Men da er ikke hele 2008 Lost Highway opplagen knittrete som ptb vil ha det til bra lyd attpåtil
Lost Highway er dessverre ofte delvis lost og en boutique-label som kunne gi rødflagg-oppmerksomhet. Forvent ikke topp kvalitet derifra. Spesielt utsatt er produksjonen deres på transparent vinyl. Aynd for de har noe kule Nashville-artister i bagen.Høyst trolig har det skjedd noen under produksjon/pressing slik at en batch er behengt med issues, eller motsatt. Aner ikke hvor stort opplag som totalt ble presset av denne, og om det kan ha vært snakk om flere stamper's.
Flaks er flaks. I Norge har vi en tendens til å kalle det dyktighet når vi har detDa har jeg vel haft svenske flaks som Grumpy pleier og si til meg
Jeg/dattern lyttet til plata igjen på lørdagen, hun hørte heller ikke noe av den der knittringen