vim
Innkjøpsansvarlig
God plan!Dio var en av mine ungdomshelter så kanskje jeg skulle spille litt av den lille store mannen i dag
Vis vedlegget 1080257
God plan!Dio var en av mine ungdomshelter så kanskje jeg skulle spille litt av den lille store mannen i dag
Vis vedlegget 1080257
Minner meg om at jeg må legge inn Dio på handlelisten. Har noen plater. Jeg og var svært glad i Dio i oppveksten, men den store helten var Ozzy.Dio var en av mine ungdomshelter så kanskje jeg skulle spille litt av den lille store mannen i dag
Vis vedlegget 1080257
Foruten om Black Sabbath så var Ozzy med i min ungdomstid ogsåMinner meg om at jeg må legge inn Dio på handlelisten. Har noen plater. Jeg og var svært glad i Dio i oppveksten, men den store helten var Ozzy.
Sleng på Judas og så snakker vi virkelig gode minner
Ultimate sin og bark at the moon - da er jeg med
Den kan selges svin billig til meg..men Ozzy etter ou812rhs bilde rekker ikke gullrekka der opp til anklene om de så sto på en krakk
mvh...
(med vemmelig hilsen )
PS:...hvilket igjen minner meg på en Randy-era radiokonsertbootlegvinyl jeg har hatt siden før Tribute dukka opp.
Må vaskes og gjenoppdages
Vis vedlegget 1080477
Vis vedlegget 1080478
Heiheihei. Min tråd - mitt skambudDen kan selges svin billig til meg
Ja, han begynner vel å dra på årene, så interiør-blogging kan sikkert være et godt alternativHar vært en bra F-1 sesong men den er historie nå. Neste år vil Sir Lewis vise hvor skapet skal stå
Vi i forbundet for dårlig viljestyrke og impulskontroll skal vel helst være forsiktige med å snakke med Tom EgilDu får legge inn en postordrebestilling hos Fam. Johnsen i Tønsberg. (Tom Egil fra Endpoint )
Eh, ja det er det visst ja.Vi i forbundet for dårlig viljestyrke og impulskontroll skal vel helst være forsiktige med å snakke med Tom Egil
Vipps har man lagt en pickup og et par kabler til bestillingen…
Er det whiskyimport eller sigarimport på gang der også altså?
Høres ut som vi liker det samme ja - det ble bestilt en sånn eske derfra tidligere på kvelden i gårOm du kjeder deg en dag i romjula, så er dette er real godtebutikk VIM
Sigarer
I vår nettbutikk tilbyr vi et bredt utvalg av sigarer fra forskjellige produsenter og merker. Vi legger vekt på å tilby et mangfoldig utvalg av cigar.msorensen.no
NUB Cameroon fra Nicaragua var en hyggelig opplevelse for oss som ikke har karva blad og brente ullsokker mm som favoritt smaker
NUB har for øvrig en nusselig liten sigar eske til sølle 1,7 kilokroner.
Dette er korte tjukke sigarer, slik at man ikke blir stående ute og røke mellom jul og nyttår.
Ikke akkurat hifi lyd, men duverden så underholdende!
Vis vedlegget 1080191
Husker godt det Dessverre fikk jeg ikke anledning til å få med meg konserten. Det skal jeg kanskje være glad forDen gang Dio kom til bibelbeltet
Bønnekort mot rock
- Vi som er kristne synes ikke noe om at Dio spiller i Kopervik. Trond Langåker ved Betania ber en bønn førwww.h-avis.no
HerligDen gang Dio kom til bibelbeltet
Bønnekort mot rock
- Vi som er kristne synes ikke noe om at Dio spiller i Kopervik. Trond Langåker ved Betania ber en bønn førwww.h-avis.no
Spennende, har litt plass igjen i begge humidorene.Eh, ja det er det visst ja.
Og DERRRRR fløy en ny tusenlapp ut av vinduet…
Det var synd.Uff, det er like vondt hver gang man destruerer en plate for reklamasjon 🥲
Vis vedlegget 1081319
Får gi det et forsøk til med samme fra iMusic. Ikke første Impex med litt støy på dessverre.Det var synd.
Har hatt min noen år. Den er gitt ut på ORG.
Det ser ut som den kan bestilles, men er blitt veldig dyr.
Vis vedlegget 1081367
Diana Krall
bigdipper.no