vim
Innkjøpsansvarlig
Hvem vetKommer hun tilbake
Hvem vetKommer hun tilbake
Nei, det var Love Scenes og ny er sendt fra Danmark i dag. Liveplata er strålende på alle måter!^^ Og lydkvaliteten på den da - kontra den du kasserte?
"LLL" for min del når det gjelder fotball.Og halvveis i sesongen ser det akkurat så lovende ut som det pleier
Leeds skal nok klare å rote det til med opprykk igjen, men da haster det litt å komme igang med nullpoengerne…
MOT
Vis vedlegget 1084918
GUL edit gjør muligens tittelen passende?Et år har snart gått, og et begivenhetsrikt et sådan!
Ser det er 12,5 måneder og 1700 innlegg i denne tråden siden NA Hyperspace kom i hus, og vinylgalskapen for alvor gjorde et helhjertet og glupsk comeback.
2 av 3 er ikke galt"LLL" for min del når det gjelder fotball.
Liverpool, Lillestrøm og Leeds.
Trodde du likte Leeds jeg2 av 3 er ikke galt
Det er så nære noe gult jeg kommer uten neseklyper gittTrodde du likte Leeds jeg
Ikke si det er vålbenga?Det er så nære noe gult jeg kommer uten neseklyper gitt
Gud bedre nei, da så jeg faktisk heller alle damekampene til LSK!Ikke si det er vålbenga?
Den skiva så jeg på Råkk & Rålls for 700,- nylig. Vurderte et sekund om jeg skulle kjøpe den, men det ble med tanken! Skulle kanskje grepet sjangsen
Det gjorde jeg også for et par dager sida.Og der var Beth Hart i Oktober booket også!
Gledes stort!!
Jeg har sett henne 5-6 ganger, men det er ei stund sida nå. Det har alltid vært mye trøkk og god energi. Aller best var det første gang vi så henne, på vesle John Dee. Da var vi ikke helt forberedt på hva som kom, så vi ble nokså overraska over hvor direkte, energisk, hudløs og tøff hun framstod. Hun har roet seg adskillig med åra, men jeg er ganske sikker på at hun fremdeles leverer gode konserter.For en dame Beth Hart ass..Sist jeg var på konsert med henne.........
Artig å se og høre en artist som ikke akkurat levde på havregryn i noen år prestere så bra som sistealbumet. Kanskje det beste studioalbum etter min mening.Jeg har sett henne 5-6 ganger, men det er ei stund sida nå. Det har alltid vært mye trøkk og god energi. Aller best var det første gang vi så henne, på vesle John Dee. Da var vi ikke helt forberedt på hva som kom, så vi ble nokså overraska over hvor direkte, energisk, hudløs og tøff hun framstod. Hun har roet seg adskillig med åra, men jeg er ganske sikker på at hun fremdeles leverer gode konserter.
Jeg kan anbefale 'Live at Paradiso Amsterdam " fra 2004. Det var omtrent da jeg så henne første gang, og hun hadde såvidt begynt å få litt skikk på seg sjøl og fart på karrieren. Hun er likevel ikke akkurat tam.
Finnes både som film /dvd og på rene musikkformat. Mulig man må gå for brukt.
Vis vedlegget 1085379