Hva er issue’n her egentlig?Vis vedlegget 1092257
Nesten så man kan se fordelen med løse headshell når det er så forfriskende å bytte litt på pickupene…
Middag, Hver gang vi gråtes og film sammen med kone og hund er unnagjort. Begge er lagt til lading og far har et par timer til å nyte en Amrut Fusion og denne karen her:
Vis vedlegget 1092257
Nesten så man kan se fordelen med løse headshell når det er så forfriskende å bytte litt på pickupene…
Issue’n er jo at har du 2PU’er eller fler er det mye enklere med en arm med løst headshellHva er issue’n her egentlig?
Åja, det er vel bare at NA armen (som er rett) har skrå front i sånn ca. den vinkelen som blir riktig montering. Bare en liten hjelp og pekepinn antagelig.Jeg tenkte mer på hvordan pu’n er montert i headshellet. Ser ut som om armen er beregnet for vinklet shell.
Jepp, men den er jeg veldig fornøyd med, så det får heller bli å ta jobben et par ganger i året.Må vel sånn strengt tatt kun ofre armen
Det er jo så, jeg bytter litt oftere. Har jeg en litt "uggen" plate bytter jeg Black med Jubilee eller Mc30 supreme.Jepp, men den er jeg veldig fornøyd med, så det får heller bli å ta jobben et par ganger i året.
Enda lettere å switche over på streaming daDet er jo så, jeg bytter litt oftere. Har jeg en litt "uggen" plate bytter jeg Black med Jubilee eller Mc30 supreme.
BråkmakerHead shell er kjekke greier, litt som borrelås på sko til barna
Lettvint, javisst, det kan aldri være gunstig å innføre enda et ledd til armen, både mekanisk (overgangen mellom armrøret og head shelllet) og elektrisk (overgangen mellom kablene). Jeg synes det er merkelig at folk som sitter på dyre vinylrigg, likevel bruker slike kompromissløsninger.
OK, slipp bikkjene løs. Jeg løper!
Vi som kjøper luksus, gir jo faen i detaljene! Bare det tar seg ut på bilder og naboen blir misunnelig... Kan ikke forholde oss til dere jævla nerder!Head shell er kjekke greier, litt som borrelås på sko til barna
Lettvint, javisst, det kan aldri være gunstig å innføre enda et ledd til armen, både mekanisk (overgangen mellom armrøret og head shelllet) og elektrisk (overgangen mellom kablene). Jeg synes det er merkelig at folk som sitter på dyre vinylrigg, likevel bruker slike kompromissløsninger.
OK, slipp bikkjene løs. Jeg løper!
BS! Jeg er da for faen ingen nerd . Jeg driver å tvinne på ekstra lengder på signal- og htkablene om de er for korte, ffs. Det må vel være godt nok når andre er skjødesløse med langt skjørere signaler, tenker jeg .Vi som kjøper luksus, gir jo faen i detaljene! Bare det tar seg ut på bilder og naboen blir misunnelig... Kan ikke forholde oss til dere jævla nerder!
Hmmm, minnes en halvgammel røver jeg, som hadde med seg Umik på messen i Horten!BS! Jeg er da for faen ingen nerd .
Ja, det er mye rart i vår hobby.Hmmm, minnes en halvgammel røver jeg, som hadde med seg Umik på messen i Horten!
Må innrømme at jeg aldri har bekymret meg for negativ effekt av løst headshell, mer bekymret for kvaliteten på pressingen!