emotikon
Æresmedlem
Fin den Sansui`nFestus skrev:Foto: Isak
Fin den Sansui`nFestus skrev:Foto: Isak
Ser ut til å være et greit rom å sitte og furte litt i ;DNailhead skrev:Litt mer fra furterommet.
Men, bilde da mann!! :Bartesam skrev:Sansui AU-20000 er vakker
Næ en sony ta-eNailhead skrev:Litt mer fra furterommet.
Står den kanskje å spiller nå ?vredensgnag skrev:Det er en grunn til at jeg har funnet frem til denne annonsen.
emotikon skrev:Men, bilde da mann!! :Bartesam skrev:Sansui AU-20000 er vakker
Snart. Den skal bare gjennom en full service først - men bør stå og gjøre hva den skal om en uke.laban skrev:Står den kanskje å spiller nå ?vredensgnag skrev:Det er en grunn til at jeg har funnet frem til denne annonsen.
Mvh
Lars
Lekker.Bartesam skrev:Her er bilde
emotikon skrev:Men, bilde da mann!! :Bartesam skrev:Sansui AU-20000 er vakker
Har sett det ja......men så låter de bra også.Bartesam skrev:Disse er ikke gratis på bruktmarkedet ute i verden. Her i landet finnes de knapt tenker jeg
Nydelige spillere du hadde på din shortlist, Jan. Jeg hadde også TD20 (A) på min, men hadde Technics 1506 som preferanse, pga deres invisible loop system. Da anledningen bød seg på en strøken 1506 var det ikke grunn til å tvile, spesielt når jeg i tillegg får den ekstra ettersett før den kommer til meg.Jan_I skrev:Kom med masse bilder og lytteinntrykk når du får denne spilleren vredensgnag
Selv har jeg gått å siklet på 3 forskjellige spolebåndspillere. (utseendemessig)
Den ene er nettopp denne Techniksen
Den andre en en Tandberg TD 20(A)
og den tredje er en Akai GX 646 (og 747)
Tror ikke det er løse rykter - de har jo et "logic circuit board" ombord, og det er spillere fra sent 70 og tidlig 80-tall, og årene går. Men såvidt jeg forstår kan man få fatt i "refurbished boards".Jan_I skrev:Er enig med deg at dette er kunstverk.
Men jeg visste ikke at Techniksen kunne fås med annet enn sorte sider.De spillerne på det bildet med alle i mørkt treverk var jo direkte LEKRE..
Har hørt at Techniks spillerne kunne ha problemer med elektronikken?? Kan du verifisere dette,eller er det bare løse rykter?
Mvh Jan I
Enig, sort original og med rosentre sidepanel, sånn er/blir min. Den ble i sin tid også levert med sidepanel i rosentre. Det ser man på enkelte annonser fra Technics, som i den jeg linket til tidligere.Jan_I skrev:Dette høres jo flott ut m.h.t. ny elektronikk.
Men jeg synes nå at den originale i sort var finest av disse du har lagt ut.
( i sær disse med mørke tresider)
Märkligt sammanträffande, jag lyssnade på masterband över en sådan för en vecka sedan.vredensgnag skrev:Det er en grunn til at jeg har funnet frem til denne annonsen.
Den du har bilde av har 2-track for proffbruk, der min er 4-track, for bruk av entusiaster som ikke har proffbehov (eller samme tapebudsjett). Men man kan bytte ut hodet slik at man kan spille 2-track på en 1506, om man det ønsker.BTS skrev:Märkligt sammanträffande, jag lyssnade på masterband över en sådan för en vecka sedan.vredensgnag skrev:Det er en grunn til at jeg har funnet frem til denne annonsen.
Den med svart panel er en senere utgave, med "special equalization", SE.vredensgnag skrev:Ligger faktisk en TD20-A på Finn, men den modellen er vakrere med betjeningspanelet i metallfinish, som i Jans bilde. Den på Finn er helt sort.