Motorhome
Hi-Fi freak
Denne flotte pure Class A forsterkere fra pioneer hørte jeg på for lenge siden med tilhørende preamp. Husker ikke noe av hvordan den låt. Men den ble veldig varm.
Sist redigert:
-Alt hva du har eid av utstyr, @Rudi. Utrolig!
Selv måtte jeg nøye meg med å lese brosjyrene og plage vettet av de lokale radio/TV forhandlerne.
Jeg digger det «laboratorie« designet til Technics. Kunne tenkt meg en slik preamp. Holder de fortsatt mål, mon tro?
Den tusen-serien til Sansui rager aller høyest, designmessig. CA-3000 er et vulgært knappemonster, men allikevel elegant. Det er noe med layouten og hvordan de varierte størrelsen på knapper, vendere og brytere.
Likner på Louis Armstrongs oppsett, med en ren modell 6 avspiller for å kunne legge på lyd på lyd. Den har et modellnummer.Tøft med innbygging i vegg/reoler, slik som amerikanerne gjorde det før i tiden.
Jeg har;Dette er egentlig en sjelden JBL høyttaler fra 70 tallet
Min påstand er at dette er det beste Technics har laget lydmessig, det var nærmest ultra-highend på slutten av 70 tallet......... og det angrer jeg litt på at jeg solgte faktisk.
Vis vedlegget 1067851
Jeg har ikke så mye vintage lenger, men noe småtteri står alltids i garasjen og på roteloftet. Husets sønn var raskt ute med teakolje da jeg prøvespilte litt på de gamle kassene i fjor sommer. Vis vedlegget 1067988
Nok en ultra sjelden japansk høyttaler, Kondo prototype som aldri ble noe av foruten 3 prototyper.
Vis vedlegget 1060825 9