|
Heyy...en slik har jeg hatt. Tung og solid med ganske bra lyd. Ble vel også solgt som Optonica?
Jada, den har bra spesifikasjoner og er veldig fin utvendig også. Funker veldig bra.Heyy...en slik har jeg hatt. Tung og solid med ganske bra lyd. Ble vel også solgt som Optonica?
Noe forslag https://forums.stevehoffman.tv/threads/remember-early-vertical-cd-players.998382/Min første cd spiller lignet på denne, men jeg er ikke kar om og huske hvilket merke min var i fra......... Denon kanskje...... den lignet i allfall den på bildet.
Vis vedlegget 1106556
Min første CD-spiller var en Denon, tilbake i 83/84 en gang. Kjøpt av Boahs. Jeg tipper din også var Denon, for utvalget av spillere den gangen var ikke fryktelig stort. Den lokale platesjappa ( El-Spectra ) hadde hele 4 album tilgjengelig på det vidunderlige nye formatet CD, og ikke lenge etter hadde jeg kjøpt alle 4. Jeg har forresten minst en av de ennå. Den ser lettere perforert ut hvis jeg holder den mot lyset, men funker likevel.Min første cd spiller lignet på denne, men jeg er ikke kar om og huske hvilket merke min var i fra......... Denon kanskje...... den lignet i allfall den på bildet.
Vis vedlegget 1106556
Min første CD-spiller var en Denon, tilbake i 83/84 en gang. Kjøpt av Boahs. Jeg tipper din også var Denon, for utvalget av spillere den gangen var ikke fryktelig stort. Den lokale platesjappa ( El-Spectra ) hadde hele 4 album tilgjengelig på det vidunderlige nye formatet CD, og ikke lenge etter hadde jeg kjøpt alle 4. Jeg har forresten minst en av de ennå. Den ser lettere perforert ut hvis jeg holder den mot lyset, men funker likevel.
Vis vedlegget 1106566
Den där svart-grå lådan till vänster som det står ”Booster” på; vad är det?
Det har eg, men er hakket finere med tre rammeLuxman C-300 and M-300
Vis vedlegget 1107298