heiHei.
Får meg en Luxman L-80V til uka. Noen som kjenner til den? Har hørt at det er en meget god riaa i den. Noen som har prøvd?
Kjempefin vintage sak det der. Flott fyldig lydsignatur som alltid med gammel Luxman og veldig bra RIAA med to innganger, men kun for MM pickuper.Hei.
Får meg en Luxman L-80V til uka. Noen som kjenner til den? Har hørt at det er en meget god riaa i den. Noen som har prøvd?
ja,må si jeg ble meget overasket da,hvem kaster noe slik da? i strøken tilstand..folk er gale.da tenker jeg at når det går an og finne sånnt tilfeldig når du er innom slik plass i 5 minutt,tenkt hva vi egentlig går glipp av innen hifi som folk bare kaster de 23 timene og 55 minutt vi ikke er der....
Var vel mer et spørsmål om han kjøpte L-30 av deg "Kuppa, Johannesen". Er nok mer baluba som mente du hadde gjort et "kupp"ja,må si jeg ble meget overasket da,hvem kaster noe slik da? i strøken tilstand..folk er gale.da tenker jeg at når det går an og finne sånnt tilfeldig når du er innom slik plass i 5 minutt,tenkt hva vi egentlig går glipp av innen hifi som folk bare kaster de 23 timene og 55 minutt vi ikke er der....
hehe,ja,den er ikke til salgs den nei,ivertfall ikke enda har hatt lyst til å prøve noe luxman lenge,hadde en vannavkjølt gammel luxman sak som gikk på rundgang i gjengen her for noen år tilbake,men vi klarte aldri og finne feilen i den,så det ble ikke noe mere luxman før nå,og jeg må si at nå fikk jeg virkelig lyst til å få tak i noe mere tyngre luxman å teste ut,heheVar vel mer et spørsmål om han kjøpte L-30 av deg "Kuppa, Johannesen". Er nok mer baluba som mente du hadde gjort et "kupp"ja,må si jeg ble meget overasket da,hvem kaster noe slik da? i strøken tilstand..folk er gale.da tenker jeg at når det går an og finne sånnt tilfeldig når du er innom slik plass i 5 minutt,tenkt hva vi egentlig går glipp av innen hifi som folk bare kaster de 23 timene og 55 minutt vi ikke er der....
Tenkte sende deg en PM selv, men beskrivelsen av lyden den ga fra seg tok jeg det for gitt at du valgte ta vare på den selv.