- ikke mange nye tråder på denne avdlingen i det siste.
Det er nesten sånn at trådene her begynner å bli ... (unnskyld, men jeg måtte bare) .. vintage ;D
Man kan jo kanskje trenge ett alternativ til dette forumet, men det andre virker jo nesten kuppet av Huldra, Tandberg, Dual og Shure.Kanskje det![]()
Tar du deg tid til å lese trådene, ser du kanskje at AA handler mer om "Huldra, Tandberg, Dual og Shure". Generelt sett er aktiviteten størst på vintage, vinyl og DIY.Man kan jo kanskje trenge ett alternativ til dette forumet, men det andre virker jo nesten kuppet av Huldra, Tandberg, Dual og Shure.
Mange har jo oppdaget andre merker og fornøye seg med enn akuratt disse...
En mer gyllen middelvei kanskje?
mvh
SP 3 er en generasjon tidligere enn D79, Arve, makkeren til D79 er SP-6B. Jeg hadde den kombinasjonen fra ca. 1980 og helt fram til '93. D79 var en knall forsterker, men ble litt lei av de 3 viftene som dessverre ikke var helt lydløse.....Kanskje vi skulle diskutere verkeleg vintagesnacks?
For dei som er eldre enn meg, bør vel ARC SP 3+ D79, Conrad Johnson PV2, Marantz rørprodukt og Revox spoleband trekkjast fram som alternative objekt for konstruktive samtaler.
Ja, dette er virkelig vintage! Jeg har hørt de fleste, og eiet en del. Infinity servo-static har jeg også alltid drømt om å høre - men hadde antagelig blitt skuffet.Kanskje vi skulle diskutere verkeleg vintagesnacks?
Her er mine favorittar:
ARC SP 10 (sjølvsagt) - ein riaa som overgår så å seie alt, berre pickupen kan levere godt 0,3 mV
Conrad Johnson Premier-serie. Det var tider, det!
Presicion Fidelity C4 og C7. Særleg den fyrste, bortsett frå at han ikkje var stabil. Min tok fyr....
Beverigde modell 2. Slike høgtalarar lagast ikkje meir. Og synd er det.
Magnepan Tympani IV. Dersom du har ein passeleg slottsal å ha dei i.
Infinity Servo-Statik. Desse har eg ikkje høyrt. Men eg har svært lyst å prøve dei.
Og så gamlekvådd. ESL 57, det er elektrostaten sin, det.
Platespelarar?
Micro Seiki, Dynavectorarm, og ein drøss MC-pickupar, så er livet leveleg.
Eller ein Goldmund Studio, med ein Koetsu på.
Og kva med skikkelege horn? Klipsch LaScala. Framleis til sals, og det tilogmed ganske rimeleg.
For dei som er eldre enn meg, bør vel ARC SP 3+ D79, Conrad Johnson PV2, Marantz rørprodukt og Revox spoleband trekkjast fram som alternative objekt for konstruktive samtaler.
Enig i at SP 3 var litt "rørete", men i forhold til datidens transistorforforsterkere var dette skikkelig high-end. Den beste utgaven var vel SP 3A-1. En av grunnene til at ARC oppgraderer SP 3 er at enkelte av delene til den ikke er å oppdrive + at det finnes ganske mange SP 3'ere i bruk enda.Har høyrt desse godbitane, og D79 er verkeleg eit monster frå si tid, råare enn ein McIntosh (også nyare). Han kom i ulike oppgraderingar, men eg har berre høyrt ein.
SP 6 er ein glimrande forforsterkar, også i dag. Eg likte best SP6B-utgåve. Men SP3 er vel den einaste forforsterkaren som fabrikken oppgraderer framleis.
SP 3 var litt for "rørete", sjølv om han var utruleg flott på nesten alle felt.
Men SP 10 er nok min absolutte favoritt. Eg brukar han no som rein riaa (tappar signalet frå tape out og inn i andre, meir moderne forforsterkarar)
Det var vel kommentaren til trådstarter også, at det var mindre aktivitet på emnet i denne avdelingenTar du deg tid til å lese trådene, ser du kanskje at AA handler mer om "Huldra, Tandberg, Dual og Shure". Generelt sett er aktiviteten størst på vintage, vinyl og DIY.![]()
Klart disse tingene er vintage-snacksKanskje vi skulle diskutere verkeleg vintagesnacks?
Her er mine favorittar:
ARC SP 10 (sjølvsagt) - ein riaa som overgår så å seie alt, berre pickupen kan levere godt 0,3 mV
Conrad Johnson Premier-serie. Det var tider, det!
Presicion Fidelity C4 og C7. Særleg den fyrste, bortsett frå at han ikkje var stabil. Min tok fyr....
Beverigde modell 2. Slike høgtalarar lagast ikkje meir. Og synd er det.
Magnepan Tympani IV. Dersom du har ein passeleg slottsal å ha dei i.
Infinity Servo-Statik. Desse har eg ikkje høyrt. Men eg har svært lyst å prøve dei.
Og så gamlekvådd. ESL 57, det er elektrostaten sin, det.
Platespelarar?
Micro Seiki, Dynavectorarm, og ein drøss MC-pickupar, så er livet leveleg.
Eller ein Goldmund Studio, med ein Koetsu på.
Og kva med skikkelege horn? Klipsch LaScala. Framleis til sals, og det tilogmed ganske rimeleg.
Vet om en som har flere preamper hvorav SP3 er en av dem og blir brukt innimellom, men altså ikke i daglig bruk....Veit du om norske SP3arar som framleis er i aktiv teneste?
Drømme er vel det eneste du kan gjøre om DB5 Zagato ja; for den fins ikkeDet er også lov til å drømme om en Aston Martin DB 5 Zagato som vintagebil, men kanskje må se realistisk på det og finne ut at en -66 Cortina GT er det som er oppnåelig.
Jada, jada, jada :-[Drømme er vel det eneste du kan gjøre om DB5 Zagato ja; for den fins ikke
Du tenker på Zagatos utgave av DB4 GT; DB5 var jo Goldfinger-bilen det..
Siden SP-10 er en forsterker jeg er veldig nysgjerrig på;SP 8 var utruleg god i mellomtonen, men då SP10 kom, var valet svært enkelt.....
Eigentleg er det ikkje noko negativt med linjedelen. Gainen her er likevel litt høg, slik at nivået vert vel kraftig (det same skjer når du vil køyre MM og andre høgoutputspickupar direkte), og det gjev litt dårleg nyanseringsevne på volumkontrollen. Sidan eg brukte MC med 0,3 - 0.6 mV mesteparten av tida, var dette ikkje noko problem. I dag treng eg å prøve ut ein del andre signalkjelder enn vinylriggar, så då går eg for ei slik løysing at eg brukar riaaen på SP 10 tappa frå tape out.Siden SP-10 er en forsterker jeg er veldig nysgjerrig på;
hva (negativt?) er det ved den som gjør at du ikke nytter linjeinngangene i dag?
Mvh
Lagga
Joda, men jeg er ikke på linje med innfallsvinklene og den tilgrunnliggende oppfatning.Jada, jada, jada :-[![]()
Forøvrig tror jeg du skjønte hva jeg mente med sammenligningen. Ikke koste skjorta kan være forskjellig fra deg til meg
På en måte litt enig, men er man entusiast så er man vel det på produktets premisser? Hvis ikke, så ville vel mange av "entusiast produktene" vært begravd for lenge siden, det være seg Tandberg eller MG.Det er derfor helt naturlig at de fleste entusiaster har en interesse for produkter som koster litt mer enn de aller billigste, fordi det er produkter det er mye lettere å nære noen entusiasme for, nettopp fordi de oftest yter langt bedre enn de billige.
Mvh Vidar P
Naturligvis. Interesse for nostalgia har jeg full forståelse for; selv er jeg faktisk mer enn gjennomsnittlig interessert i gamle biler. Og mange gamle biler kan ha egenskaper som man altfor ofte finner manglende i nyere biler; eksempel på dette kan vel kanskje være Lotus Elan's avsindige styrerespons, Jaguar E-Type's voldsomt kontante motorrespons, BMW 323i (1.generasjon) sin eminente balanse og "kjørbarhet", Packard Super Eight's overnaturlige vellydende og supermyke rekkeåtter osv..På en måte litt enig, men er man entusiast så er man vel det på produktets premisser? Hvis ikke, så ville vel mange av "entusiast produktene" vært begravd for lenge siden, det være seg Tandberg eller MG.
Et annet moment er jo det at når produkter som har vært ute av produksjon i 30 år eller mer, som Huldra 10 eller MGB, fremdeles vekker følelser, så må de jo utmerke seg på en måte?
En fordel med SP-11 kontra SP-10 er at førstnevnte har to pot'er. Gain og level. Når en spiller MC PU'er med lavt output vrir du level helt opp og når en spiller CD eller MM PU'er dempes level og gain'en har fremdeles et stort arbeidsområde.Eigentleg er det ikkje noko negativt med linjedelen. Gainen her er likevel litt høg, slik at nivået vert vel kraftig (det same skjer når du vil køyre MM og andre høgoutputspickupar direkte), og det gjev litt dårleg nyanseringsevne på volumkontrollen. Sidan eg brukte MC med 0,3 - 0.6 mV mesteparten av tida, var dette ikkje noko problem. I dag treng eg å prøve ut ein del andre signalkjelder enn vinylriggar, så då går eg for ei slik løysing at eg brukar riaaen på SP 10 tappa frå tape out.
Kombinasjonen SP 10 + Vincent SA 31 MK er berre krams.
Dessutan er forforsterkarar med fjernkontroll HERLEGE for ein gammal og lat audiophile.
I det siste har eg også hatt oscillering på linjedelen innimellom - ein kraftig hyletone på ca 16 kHz som tek livet av effektforsterkarar, ungar og faktisk meg sjølv også. Men kona høyrer ingenting. Og ein kopis brende av diskantelementa sine då dette sette i gong...
Ja, SP10 har berre ein brytar mellom high og low gain. (men det er meir sprut i dynamikken. Men så har igjen SP 11 mindre støy, og kan tåle pickupar ned imot 0,2 mV..)En fordel med SP-11 kontra SP-10 er at førstnevnte har to pot'er. Gain og level. Når en spiller MC PU'er med lavt output vrir du level helt opp og når en spiller CD eller MM PU'er dempes level og gain'en har fremdeles et stort arbeidsområde.
FZ