Figge
Generalkonsul OVK i Svealand
Lite segt första 1,30 sen flöt de på bra.
Fikk nok noe bedre forhold når snøværet lettet.De østerriske jentene har kjørt som noen krykker i hele år, helt til de kom til Kvitfjell...Jeg unner dem dette.
Det gjorde de men man skal kjøre også. Du er ikke på det østerriske WC laget hvis du ikke er en god skiløper. Selv om det har lugget skikkelig i år. En trippel i Kvitfjell glemmer de ikke.Fikk nok noe bedre forhold når snøværet lettet.
Fikk ikke med meg at det ble trippel, sendingen skiftet over til TV2 Play, og da falt jeg fra.Det gjorde de men man skal kjøre også. Du er ikke på det østerriske WC laget hvis du ikke er en god skiløper. Selv om det har lugget skikkelig i år. En trippel i Kvitfjell glemmer de ikke.
Så på nettet og fikk med meg alt men hadde en mistanke om at TV2 ikke fikk med seg vinneren på TV sendingen.Fikk ikke med meg at det ble trippel, sendingen skiftet over til TV2 Play, og da falt jeg fra.
Jeg har parabol, sendingen startet på TV2, så over til TV2 Sport etter 40m og så over til TV2 Play. Fikk med meg 2 og 3, men ikke vinneren.Så på nettet og fikk med meg alt men hadde en mistanke om at TV2 ikke fikk med seg vinneren på TV sendingen.
Syns også dem (Radge) burde grillat Emil med alle tre siste 15km, nå blev det kun Johan Hoel som fyrte av noen fyrstikker.Svakt lagarbeid. Burde se mer på sykkelløp og lære av dem. Artig å se dette lange klassiske skiløpet.
Vad hade Slind ätit till frukost?
Bamses dunderhonung?
Som räkan som klappade sig för bröstet och ropade. Jej är en hummer.
Hvem av dem? Det er to Slind jenter.Vad hade Slind ätit till frukost?
Bamses dunderhonung?
Som räkan som klappade sig för bröstet och ropade. Jej är en hummer.
Hon som startade som en raket i första backen.Hvem av dem? Det er to Slind jenter.
Har ikke lyd på når jeg ser vintersport, lett å følge med på uten kommentatorer, hører på musikk i stedet.
Är du på Studenternas med Läktar väska och termosBandyfinal i Uppsala, bra än så länge.
Västerås SK- Villa Lidköping 2-1.
I TV-soffan med en öl.Är du på Studenternas med Läktar väska och termos