Sport, sykkel og trening Vintersport!

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• BeetleBug

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.06.2009
    Antall liker
    14.857
    Sted
    Sørlandet
    Med mindre å helve skuldrene er standarden hos alle nasjoner....i fall bør kontrollør si ifra så alle behandles likt.
    Bingo! Det har vært en ukultur i hoppsporten i mange år. Norge har åpenbart jukset men dessverre ikke vært særlige dyktige på det. Den kunnskapen forsvant når Stöckl gikk. Maks fire cm ut fra kroppen uansett posisjon. Her er Karl Geiger fra VM:

1741880990289.png

lars_erik

Rubinmedlem
    Ble medlem
    19.10.2006
    Antall liker
    20.935
    Sted
    Hades
    Torget vurderinger
    0

Er det virkelig noen som tror at dette ble gjort, uten at utøverne visste? Ikke jeg, hvertfall. Ikke Saltvedt heller, eller leder i FIS. Og det startet ikke til storbakkerennet. Det får være måte på både naivitet og godtroenhet. Og det er da jeg glatt innrømmer at det er fantastisk at Forfang får denne rett i trynet.

Sist redigert:

Dan Dare

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    19.11.2005
    Antall liker
    492
    Sted
    Kleppe
    Torget vurderinger
    4
    Legg ned hele dritten. Hoppsporten krever enorme investeringer i hoppanlegg og utstyr - hva får vi igjen for dette?

joha

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    19.08.2003
    Antall liker
    670
    Torget vurderinger
    1
    Johan André Forfang fikk hva han fortjente- etter behandlingen av Alexander Stöckl? Makan til drittunge. Karma.
    Og det er da jeg glatt innrømmer at det er fantastisk at Forfang får denne rett i trynet.
    Altså vikarierende motiver?
    Usympatiske hoppere,
    Det er helt klart du som er den usympatiske her. Du blander inn andre ting, og sannsynligvis noe du har null peiling på, inn i dette. Det har absolutt ingen relevans til denne saken. Denne juksesaken er alvorlig nok i seg selv. Nok å ta de ansvarlige for her.
    Forfang var (er?) hoppernes utpekte talsmann i Støckl-saken. Han hadde vel ingen personlige utspill mot han.

lars_erik

Rubinmedlem
    Ble medlem
    19.10.2006
    Antall liker
    20.935
    Sted
    Hades
    Torget vurderinger
    0
    Altså vikarierende motiver?

Det er helt klart du som er den usympatiske her. Du blander inn andre ting, og sannsynligvis noe du har null peiling på, inn i dette. Det har absolutt ingen relevans til denne saken. Denne juksesaken er alvorlig nok i seg selv. Nok å ta de ansvarlige for her.
    Forfang var (er?) hoppernes utpekte talsmann i Støckl-saken. Han hadde vel ingen personlige utspill mot han.
    Har det ingen relevans? Når det nå viser seg at hopperne blir suspendert, en etter en, for bevisst å bedrive kles og utstyrs-doping?

Neivel, deg om det. Og etter behandlingen de ga Stöckl, er det en fryd å se at ormen biter seg selv i halen.

Sist redigert:

joha

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    19.08.2003
    Antall liker
    670
    Torget vurderinger
    1
    Det viser vel heller med all mulig tydelighet hvor langt du er villig til å gå med dine vikarierende motiver, for å sverte en person som du ikke liker, ei heller kjenner.

Sist redigert:
    • Liker
    Reaksjoner: ptb

lars_erik

Rubinmedlem
    Ble medlem
    19.10.2006
    Antall liker
    20.935
    Sted
    Hades
    Torget vurderinger
    0
    Det viser vel heller med all mulig tydelighet hvor langt du er villig til å gå med dine vikarierende motiver, for å svekke en person som du ikke liker, ei heller kjenner.
    Jeg liker ikke at noen stikker andre i ryggen, det har du helt rett i. Og Forfang var totalt uspiselig. Du får mene hva du vil om det. For meg er relevansen åpenbar.

ptb

Æresmedlem
    Ble medlem
    27.11.2008
    Antall liker
    19.537
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    14
    ^ Bildet er vel fra Trondheim - av en utøver med en dress, som i forhold til generell allmennkunnskap, ser ut til å være utenfor regelverket. Så hvordan det skal kunne sees som en avsporing forstår ihvertfall ikke jeg.

Ble medlem
    06.04.2019
    Antall liker
    12.268
    Torget vurderinger
    1
    ^ Bildet er vel fra Trondheim - av en utøver med en dress, som i forhold til generell allmennkunnskap, ser ut til å være utenfor regelverket. Så hvordan det skal kunne sees som en avsporing forstår ihvertfall ikke jeg.
    Jeg skjønner jo at denne saken i Tr.heim rører ved noe av det norskeste som finnes og at det derfor er bekvemt å skrive/snakke om alt annet som er i slekt, men det vil ikke hjelpe. Fortsatt avsporing. Det betyr ingen ting i fohold til jukse/lyve saken som omhandler KUN det norske landslaget i hopp.

Sist redigert:

Motorhome

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    26.06.2018
    Antall liker
    2.039
    Sted
    Sunndalsøra
    Ser ut til at alle vil korsfeste disse nordmennene. Det er FIS og EU som har fått til disse reglene som knapt noe kan forholde seg til. Broksig og fotsi task funker ikke hær ;)

joha

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    19.08.2003
    Antall liker
    670
    Torget vurderinger
    1
    I Trondheim var det VM i hopp. Der dummet norske ledere (og kanskje hopperne selv) seg loddrett ut for «hele verden».
    På hfs er det VM i vikarierende motiver. Hvem er verdensmester til å dumme seg ut, tro? De som påstår Norge alltid slår seg på brystet med «vi er så hellige», eller de som slår seg på brystet og skriker høyest av alle om hvor flink man er til å «peke nese» og «se hvor flink jeg er til å krisere mine egne» (og sannsynligvis ikke bryr seg det pøkk om hopp, og/eller vet hva som rører seg i internasjonal hoppsport?

Ble medlem
    06.04.2019
    Antall liker
    12.268
    Torget vurderinger
    1
    I Trondheim var det VM i hopp. Der dummet norske ledere (og kanskje hopperne selv) seg loddrett ut for «hele verden».
    På hfs er det VM i vikarierende motiver. Hvem er verdensmester til å dumme seg ut, tro? De som påstår Norge alltid slår seg på brystet med «vi er så hellige», eller de som slår seg på brystet og skriker høyest av alle om hvor flink man er til å «peke nese» og «se hvor flink jeg er til å krisere mine egne» (og sannsynligvis ikke bryr seg det pøkk om hopp, og/eller vet hva som rører seg i internasjonal hoppsport?
    Du gikk tom du?

joha

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    19.08.2003
    Antall liker
    670
    Torget vurderinger
    1
    Tom for hva??
    edit: Det virker heller som jeg traff spikeren på hodet. ;)

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn