Vintertrening

JORFIN

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.09.2004
Antall liker
15
Torget vurderinger
22
Jeg foretrekker gåturer og forsiktig vekttrening.
Det er ikke skadelig for kroppen slik som løping er.

;)
er vel om å finne en passelig aktivitet for en hver, problemet er jo for dem som ikke trener i det hele tatt, for det er skadelig det.

S

slowmotion

Gjest
er vel om å finne en passelig aktivitet for en hver, problemet er jo for dem som ikke trener i det hele tatt, for det er skadelig det.
jepp, jepp

salvatore

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
29.10.2002
Antall liker
15
Torget vurderinger
8
Rolig langtur 60-90 minutter er utrolig avstressende. Etter noen ganger, merker en at kroppen vender seg til det, og en føler seg etterhvert langt sprekere. Viktig med løpesko som er romslige for å unngå trøbbel med tærne.

romslige joggesko skaper litt mye friksjon spør du meg...liker skoene forholdsvis trange - de utvider seg tross alt noe.

ellers: løping er og blir den beste treningsformen. prøver å løpe mellom 50 og 70 kilometer i uken. sliter for tiden litt med en betent sene og har hatt "fri" noen uker. dette har resultert i timer på sykkel og romaskin. fantastisk kjedelig, og ikke i nærheten av det samme treningsutbyttet. eneste fordel med orgometersykkel er muligheten til lesing.

(etter en god løpetur er det fritt frem for litt vektløfting)

målet for sommeren en under 1.54 på 800 og et vaskebrett det lukter svidd av (har ikke sjans, men har begynt treningen)

christian

salvatore

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
29.10.2002
Antall liker
15
Torget vurderinger
8
ser det er mange som løper her. en liten holmenkollstafett for 15 utvlagte med påfølgende lyd og moro i hovedstaden?

christian

2m

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.02.2002
Antall liker
1.549
Sted
Skien...
Torget vurderinger
1
Har hatt støttemedlemskap i et av byens treningsstudioer litt for lenge nå, men skal prøve å få gjort noe med det. Har begynnet bra nå med to ganger på treningssenter denne uka, så får prøve å holde det gående slik videre.

nescafe

Overivrig entusiast
Ble medlem
26.03.2005
Antall liker
6
Torget vurderinger
2
Dette begynner å interessere en idrettsfysiolog! Er du aktiv mellomdistanseløper? Får håpe det hvis du klarer 800 meter på 1.54! Er du en lettrent mosjonist som klarer dette så dør jeg av misunnelse!

målet for sommeren en under 1.54 på 800 og et vaskebrett det lukter svidd av (har ikke sjans, men har begynt treningen)

christian

nescafe

Overivrig entusiast
Ble medlem
26.03.2005
Antall liker
6
Torget vurderinger
2
Jeg hadde forresten trodd at ingen audiofile bedrev trening! Trodde det var komponentmatching, selvbygg, kabelutprøving, romakustikk, whiskey, cognac og religionsdiskusjoner som var gjeldende.

bber

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.02.2005
Antall liker
20
Joda, vi trener. Det hjelper mot så mangt. Anlegget høres dessuten bedre ut etter en hard økt.

nescafe

Overivrig entusiast
Ble medlem
26.03.2005
Antall liker
6
Torget vurderinger
2
Ja, trening holder helsa i orden slik at man frisk og rask kan sitte og nyte godlyden. Og få ting er vel bedre enn ei hard treningsøkt og deretter godstolen. Godstolen er selvfølgelig plassert for best mulig utbytte av lyden. Eller om du vil, anlegget er plassert for best mulig lyd i godstol-posisjonen.

salvatore

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
29.10.2002
Antall liker
15
Torget vurderinger
8
Dette begynner å interessere en idrettsfysiolog! Er du aktiv mellomdistanseløper? Får håpe det hvis du klarer 800 meter på 1.54! Er du en lettrent mosjonist som klarer dette så dør jeg av misunnelse!

løp et par løp da jeg var 21. 1.55 og 1.54. singellivet gjør det vanskelig å få trent skikkelig ;D

stilte opp det påfølgende året i nm og løp faktisk mot mr rodal. tapte så det sang og loffet inn på en tid nærmere to minutter. tenkte jeg skulle prøve å trene regelmessig mot sommeren og "perse." kontinutet er ikke min forse. kroppen er jo blitt to kilo tyngre enn glansdagene så det må nok litt svetting til....

christian

Topp Bunn