er vel om å finne en passelig aktivitet for en hver, problemet er jo for dem som ikke trener i det hele tatt, for det er skadelig det.Jeg foretrekker gåturer og forsiktig vekttrening.
Det er ikke skadelig for kroppen slik som løping er.
![]()
er vel om å finne en passelig aktivitet for en hver, problemet er jo for dem som ikke trener i det hele tatt, for det er skadelig det.Jeg foretrekker gåturer og forsiktig vekttrening.
Det er ikke skadelig for kroppen slik som løping er.
![]()
jepp, jepper vel om å finne en passelig aktivitet for en hver, problemet er jo for dem som ikke trener i det hele tatt, for det er skadelig det.
Rolig langtur 60-90 minutter er utrolig avstressende. Etter noen ganger, merker en at kroppen vender seg til det, og en føler seg etterhvert langt sprekere. Viktig med løpesko som er romslige for å unngå trøbbel med tærne.
målet for sommeren en under 1.54 på 800 og et vaskebrett det lukter svidd av (har ikke sjans, men har begynt treningen)
christian
Dette begynner å interessere en idrettsfysiolog! Er du aktiv mellomdistanseløper? Får håpe det hvis du klarer 800 meter på 1.54! Er du en lettrent mosjonist som klarer dette så dør jeg av misunnelse!