Rubyred
Overivrig entusiast
+1Destiny skrev:Bare en liten digresjon.. husk at Tommy Tokyo har konsert på St Croix lørdag 30 oktober.
Veldig hyggelig å få hilst på JanR og Roda, men det viste jeg jo allerede at det ville bli
Destiny..
+1Destiny skrev:Bare en liten digresjon.. husk at Tommy Tokyo har konsert på St Croix lørdag 30 oktober.
Veldig hyggelig å få hilst på JanR og Roda, men det viste jeg jo allerede at det ville bli
Destiny..
;DSaltyDog skrev:(selv om RoDa omtaler mannen som Robert Katzenjammer... )
RoDa skrev:;DSaltyDog skrev:(selv om RoDa omtaler mannen som Robert Katzenjammer... )
Kødder litt med ozzy siden han vet at jeg liker Zimmermann
Red River Shore er en av mine absolutte favorittlåter!
Hvis ozzy linker meg til en sted jeg kan kjøpe den på vinyl så lover jeg å legge inn en bestilling som bot og bedring.
Det var jo ingen dårlig fangst Lasselassemann skrev:Fin messe i dag, bare synd herr og fru lassemann annkom noe sent.. men noen skiver fikk vi grepet tak i da! Hyggelig å møte flere bekjente også.
mvh lassemann
Til to hundringser var det jo bra synes jeg Synd vi ikke møtte deg da..Destiny skrev:Det var jo ingen dårlig fangst Lasselassemann skrev:Fin messe i dag, bare synd herr og fru lassemann annkom noe sent.. men noen skiver fikk vi grepet tak i da! Hyggelig å møte flere bekjente også.
mvh lassemann
Destiny..
Det kan vi nok ta igjen sia Lasse... Tar forrestene en tur på offroaden kl 12 i morra, er på rema/rimi sellebakk kl 12.05.lassemann skrev:Til to hundringser var det jo bra synes jeg Synd vi ikke møtte deg da..Destiny skrev:Det var jo ingen dårlig fangst Lasselassemann skrev:Fin messe i dag, bare synd herr og fru lassemann annkom noe sent.. men noen skiver fikk vi grepet tak i da! Hyggelig å møte flere bekjente også.
mvh lassemann
Destiny..
Hmm, det hadde vært supert. Men i morgen er det jobben som krever sitt og så skal jeg hente en ONTech DAC på det tidspunktetDestiny skrev:Det kan vi nok ta igjen sia Lasse... Tar forrestene en tur på offroaden kl 12 i morra, er på rema/rimi sellebakk kl 12.05.lassemann skrev:Til to hundringser var det jo bra synes jeg Synd vi ikke møtte deg da..Destiny skrev:Det var jo ingen dårlig fangst Lasselassemann skrev:Fin messe i dag, bare synd herr og fru lassemann annkom noe sent.. men noen skiver fikk vi grepet tak i da! Hyggelig å møte flere bekjente også.
mvh lassemann
Destiny..
Destiny..
Ja, du må kjøpe den selv du også... ;DRoDa skrev:Satan for en samling det var også, tror jeg må ønske meg den der i bursdagsgave fra kjærringa 8)
Destiny skrev:Terreng eller landvevei?lassemann skrev:Tar forrestene en tur på offroaden kl 12 i morra, er på rema/rimi sellebakk kl 12.05.
Destiny..
td160 skrev:Glommastien. Variert, mest grus og man passerer nedlagte teglverk og gammel industri langs elva. 3,7 mil rundt.. Fint stykke Fredrikstad/SarpsborgDestiny skrev:Terreng eller landvevei?lassemann skrev:Tar forrestene en tur på offroaden kl 12 i morra, er på rema/rimi sellebakk kl 12.05.
Destiny..
lassemann
lassemann skrev:td160 skrev:Glommastien. Variert, mest grus og man passerer nedlagte teglverk og gammel industri langs elva. 3,7 mil rundt.. Fint stykke Fredrikstad/SarpsborgDestiny skrev:Terreng eller landvevei?lassemann skrev:Tar forrestene en tur på offroaden kl 12 i morra, er på rema/rimi sellebakk kl 12.05.
;D
Destiny..
lassemann
For kort for meg desverre
td160 skrev:Finn deg noen andre å sykle sammen med..lassemann skrev:td160 skrev:Glommastien. Variert, mest grus og man passerer nedlagte teglverk og gammel industri langs elva. 3,7 mil rundt.. Fint stykke Fredrikstad/SarpsborgDestiny skrev:Terreng eller landvevei?lassemann skrev:Tar forrestene en tur på offroaden kl 12 i morra, er på rema/rimi sellebakk kl 12.05.
;D
Destiny..
lassemann
Denne mannen (undertegnede) har runda de 50 og er nok da å regne som en gammel mann allerede :'(RoDa skrev:Jeg tipper disse gutta her er rundt 43, JanR?
Ta det med ro, snart sitter de rolig med hjerteflimmer og hører på musikk.....
Det er bare en forbigående desperat tilstand ;D
R
Kjenner du selgeren ?RoDa skrev:
Dæven, da tenker jeg du er forbi panikkalderen og trener fordi du har lyst til det. 8)Destiny skrev:Denne mannen (undertegnede) har runda de 50 og er nok da å regne som en gammel mann allerede :'(RoDa skrev:Jeg tipper disse gutta her er rundt 43, JanR?
R
Men man er jo ikke eldre enn man føler seg, og jeg føler meg som 25 ;D
Destiny..
JanR skrev:Kjenner du selgeren ?RoDa skrev:
Hvis ja, der har du muligheter Hadde jo noen skiver "liggende å slenge" skjønte jeg.
/jan
Panikkalderen har jeg nok alltid hatt, og er nok der for alltid 8)RoDa skrev:Dæven, da tenker jeg du er forbi panikkalderen og trener fordi du har lyst til det. 8)Destiny skrev:Denne mannen (undertegnede) har runda de 50 og er nok da å regne som en gammel mann allerede :'(RoDa skrev:Jeg tipper disse gutta her er rundt 43, JanR?
R
Men man er jo ikke eldre enn man føler seg, og jeg føler meg som 25 ;D
Destiny..
Pokker taRoDa skrev:JanR skrev:Kjenner du selgeren ?RoDa skrev:
Hvis ja, der har du muligheter Hadde jo noen skiver "liggende å slenge" skjønte jeg.
/jan
Kjenner han, ja. Snakket om et lite hjemmebesøk for å se hva som lå der.
Han og begge sønnene har dette som hobby og deltar på 7 messer i året.
lassemann skrev:td160 skrev:Finn deg noen andre å sykle sammen med..lassemann skrev:td160 skrev:Glommastien. Variert, mest grus og man passerer nedlagte teglverk og gammel industri langs elva. 3,7 mil rundt.. Fint stykke Fredrikstad/SarpsborgDestiny skrev:Terreng eller landvevei?lassemann skrev:Tar forrestene en tur på offroaden kl 12 i morra, er på rema/rimi sellebakk kl 12.05.
;D
Destiny..
lassemann
Det skulle ha vært er smil merke bak
Sanheten er, jeg sykkler kun på asfalt
Fin runde runt glommastien, sykler den et par ganger i uka selv
Mvh 42 ;D
Det ligger 46 eksemplarer av Obscured by Clouds på ebay. På vinyl.JanR skrev:Pokker taRoDa skrev:JanR skrev:Kjenner du selgeren ?RoDa skrev:
/jan
Kjenner han, ja. Snakket om et lite hjemmebesøk for å se hva som lå der.
Han og begge sønnene har dette som hobby og deltar på 7 messer i året.
Ikke noe å lure på det da, hjemmebesøk er tingen.
Rene familibedriften mao. Trivelig kar, ble stående å snakke litt me'n etter at kanonfotografen - journalisten hadde gjort sitt.
ps: fant ikke Obscured by clouds :-\
/jan
td160 skrev:He he.. Var faktisk også ment som en spøk.. og her er smiletlassemann skrev:td160 skrev:Finn deg noen andre å sykle sammen med..lassemann skrev:td160 skrev:Glommastien. Variert, mest grus og man passerer nedlagte teglverk og gammel industri langs elva. 3,7 mil rundt.. Fint stykke Fredrikstad/SarpsborgDestiny skrev:Terreng eller landvevei?lassemann skrev:Tar forrestene en tur på offroaden kl 12 i morra, er på rema/rimi sellebakk kl 12.05.
;D
Destiny..
lassemann
Det skulle ha vært er smil merke bak
Sanheten er, jeg sykkler kun på asfalt
Fin runde runt glommastien, sykler den et par ganger i uka selv
Mvh 42 ;D
Sykler landevei jeg også, men det har ikke blitt så mye i sommer desverre..
mvh
lassemann 41