Vinylens dynamikkbombe?

Erland

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.04.2003
Innlegg
3.238
Antall liker
6
Hvilken MC-pickup leverer den råeste dynamikken uten at det går nevneverdig ut over øvrige kvalitetsparametre?
 

Chalshus

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.02.2002
Innlegg
6.307
Antall liker
3.754
Sted
Horten
Torget vurderinger
7
Dorian er heller ikke dårlig - i sin prisklasse.
 

Cobra2

Hi-Fi freak
Ble medlem
26.02.2003
Innlegg
4.981
Antall liker
1.055
Sted
Stavanger
Torget vurderinger
75
JEG har aldri hørt en Lyra gi samme dynamikk & bass-trykk sm tilsvarende priset Dyna...

Arne K
 

Erland

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.04.2003
Innlegg
3.238
Antall liker
6
Rudi skrev:
Lyra Titan "i"

litt billigere........ Lyra Helikon
O'vinylguru...hva tror du om arm til denne?

Har lyst på Graham Phantom. Vil det matche?

Andre forslag?

(selvfølgelig lett å "raute" ut Air Tangent", men den får jeg ikke råd til med det første.
 

Erland

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.04.2003
Innlegg
3.238
Antall liker
6
Cobra2 skrev:
Jeg tror aldri Rudi har hørt en Dynavector? Eller; JEG har aldri hørt en Lyra gi samme dynamikk & bass-trykk sm tilsvarende priset Dyna...

Arne K
Er det spesielt denne du har i tankene Arne K?
Dynavector drt xv-1s
 

Fosse

Æresmedlem
Ble medlem
19.08.2003
Innlegg
11.444
Antall liker
26.319
Torget vurderinger
24
Titan "i" i Phantom spiller svært godt. Har hørt den kombinasjonen med SME20.
 

Cobra2

Hi-Fi freak
Ble medlem
26.02.2003
Innlegg
4.981
Antall liker
1.055
Sted
Stavanger
Torget vurderinger
75
Jeg mener at xx2 (MkI eller II) er den mest "rocka"/mest blues & soul pr krone. De dyrere blir litt mer "Lyra" ;) : litt mer detaljerte på bekostning av morro-faktoren.

Arne K
 

impulse

Æresmedlem
Ble medlem
26.02.2006
Innlegg
13.199
Antall liker
7.675
Sted
Hølen
Her må jeg faktisk si meg enig med Cobra. Lyra lager alldeles fantastiske elementer, men det gjør jaggu også Dynavector, og XX2 MK II er noe av det mest dynamiske, sjelfulle og komplette jeg har hørt, ikke bare i dennes prisklasse, men også et godt stykke over denne. Dessuten er den ikke så kilen å få til som endel andre elementer. Den honorerer nitidig innjustering, men den har ikke en ørliten"sweet spot", som endel andre i denne klassen. Dynamikk, sjel og tilstedeværelse er noe som kjennetegner Dyna XX2. Ikke ulikt en virkelig god rørforsterker. Til prisen, 13.900,-, mener jeg bestemt den er et "best buy".
 

Vermin

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.09.2006
Innlegg
7.000
Antall liker
5.924
Sted
Bjerkreim
Torget vurderinger
45
Den nye Air Tight PC3 skulle vel ligge på rundt 3000$ ??
 

K.H.

Hi-Fi freak
Ble medlem
15.03.2005
Innlegg
3.143
Antall liker
1.139
Torget vurderinger
10
impulse skrev:
Her må jeg faktisk si meg enig med Cobra. Lyra lager alldeles fantastiske elementer, men det gjør jaggu også Dynavector, og XX2 MK II er noe av det mest dynamiske, sjelfulle og komplette jeg har hørt, ikke bare i dennes prisklasse, men også et godt stykke over denne. Dessuten er den ikke så kilen å få til som endel andre elementer. Den honorerer nitidig innjustering, men den har ikke en ørliten"sweet spot", som endel andre i denne klassen. Dynamikk, sjel og tilstedeværelse er noe som kjennetegner Dyna XX2. Ikke ulikt en virkelig god rørforsterker. Til prisen, 13.900,-, mener jeg bestemt den er et "best buy".
Har akkurat tatt i bruk en DVxx2 og den virker svært lovende. Prisen kr.8.200,- fra Frankrike gjør dette til et røverkjøp, tror jeg.
 

Cobra2

Hi-Fi freak
Ble medlem
26.02.2003
Innlegg
4.981
Antall liker
1.055
Sted
Stavanger
Torget vurderinger
75
;) Vi har vel alle et større spekter...
@ Rudi: Hadde du ikke bodd så langt borte, hadde jeg sikkert hengt rundt dørene... ;D

Arne K
 

BangBang

Hi-Fi freak
Ble medlem
25.03.2005
Innlegg
7.301
Antall liker
4.912
Sted
Okka by
Torget vurderinger
7
Når det snakkes om dynamikk og sving i lyden så synes jeg det er på sin plass å nevne Van den Hul i denne settingen. Air Tight er nevnt også, og helt klart et meget godt alternativ.
 

BangBang

Hi-Fi freak
Ble medlem
25.03.2005
Innlegg
7.301
Antall liker
4.912
Sted
Okka by
Torget vurderinger
7
Rudi skrev:
................ vil legge til en kommentar:

og det er at av alle de riaa'er jeg har testet er det kun et bittelite fåtall som klarer og gjengi fullt ut den dynamikken som egentlig bor i pickup'ene......... en av riaa'ene mine gjør det, desverre finnes det kun et ex av denne foreløpig, men om jeg oppgir hvilken det er så tro meg når jeg sier at den overgår allt annet jeg har prøvd med god margin når det gjelder dynamik, stillhet og ren uforvrengt lyd........ verdens beste eller behagligste riaa og lytte til.... langt i fra, men og gjengi dynamik i absolut verdensklasse JA.
Hvorfor holde oss på pinebenken ? ;)
 

Vermin

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.09.2006
Innlegg
7.000
Antall liker
5.924
Sted
Bjerkreim
Torget vurderinger
45
Rudi skrev:
Er ikke noen vits i og dele med noen hva dette er fordi da blir det bare diskusjoner om noe som andre IKKE kan uttale seg om, men som de alikevel vil legge ut i syv brede om...... livet er for kort enkelt og greit ;)
Haha, ærlig og flott Rudi
 

Jan_I

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2002
Innlegg
4.128
Antall liker
309
Rudi skrev:
................ vil legge til en kommentar:

og det er at av alle de riaa'er jeg har testet er det kun et bittelite fåtall som klarer og gjengi fullt ut den dynamikken som egentlig bor i pickup'ene......... en eneste av riaa'ene mine gjør det og det er ikke en av de dyreste jeg har engang, desverre finnes det kun et ex av denne foreløpig, men om jeg ikke oppgir hvilken det er så tro meg når jeg sier at den overgår allt annet jeg har prøvd med god margin når det gjelder dynamik, stillhet og ren uforvrengt lyd........ verdens beste eller behagligste riaa og lytte til.... langt i fra, men og gjengi dynamik i absolut verdensklasse JA.
Hva er egentlig vitsen da å legge ut noe slikt når du ikke vil opplyse om hva dette produktet heter?
Vi har vel alle våre EGNE preferanser, og dermed kan man vel egentlig aldri bli helt enig.
Forumet er jo et diskusjonsforum,så det hadde vært veldig morsomt å høre hva dette gjaldt?
Selv driter jeg i hva andre synes og vil gjerne danne "mitt eget (lyd)bilde" om hifi.
OG dette tror jeg nok du også gjør Rudi ( ihvertfall har jeg dannet meg dette bilde av deg gjennom forumet, og dette synes jeg er meget positivt)
Mvh Jan I
Mvh Jan I
 

BangBang

Hi-Fi freak
Ble medlem
25.03.2005
Innlegg
7.301
Antall liker
4.912
Sted
Okka by
Torget vurderinger
7
Jan_I skrev:
Rudi skrev:
................ vil legge til en kommentar:

og det er at av alle de riaa'er jeg har testet er det kun et bittelite fåtall som klarer og gjengi fullt ut den dynamikken som egentlig bor i pickup'ene......... en eneste av riaa'ene mine gjør det og det er ikke en av de dyreste jeg har engang, desverre finnes det kun et ex av denne foreløpig, men om jeg ikke oppgir hvilken det er så tro meg når jeg sier at den overgår allt annet jeg har prøvd med god margin når det gjelder dynamik, stillhet og ren uforvrengt lyd........ verdens beste eller behagligste riaa og lytte til.... langt i fra, men og gjengi dynamik i absolut verdensklasse JA.
Hva er egentlig vitsen da å legge ut noe slikt når du ikke vil opplyse om hva dette produktet heter?
Vi har vel alle våre EGNE preferanser, og dermed kan man vel egentlig aldri bli helt enig.
Forumet er jo et diskusjonsforum,så det hadde vært veldig morsomt å høre hva dette gjaldt?
Selv driter jeg i hva andre synes og vil gjerne danne "mitt eget (lyd)bilde" om hifi.
OG dette tror jeg nok du også gjør Rudi ( ihvertfall har jeg dannet meg dette bilde av deg gjennom forumet, og dette synes jeg er meget positivt)
Mvh Jan I
Mvh Jan I
Støttes!!
 

Trondmeg

Æresmedlem
Ble medlem
28.12.2003
Innlegg
13.108
Antall liker
8.072
Torget vurderinger
12
FallenA skrev:
Når det snakkes om dynamikk og sving i lyden så synes jeg det er på sin plass å nevne Van den Hul i denne settingen. Air Tight er nevnt også, og helt klart et meget godt alternativ.
Jeg synes hvertfall frosken din spilte kanon i påsken.
 

Trondmeg

Æresmedlem
Ble medlem
28.12.2003
Innlegg
13.108
Antall liker
8.072
Torget vurderinger
12
K.H. skrev:
impulse skrev:
Her må jeg faktisk si meg enig med Cobra. Lyra lager alldeles fantastiske elementer, men det gjør jaggu også Dynavector, og XX2 MK II er noe av det mest dynamiske, sjelfulle og komplette jeg har hørt, ikke bare i dennes prisklasse, men også et godt stykke over denne. Dessuten er den ikke så kilen å få til som endel andre elementer. Den honorerer nitidig innjustering, men den har ikke en ørliten"sweet spot", som endel andre i denne klassen. Dynamikk, sjel og tilstedeværelse er noe som kjennetegner Dyna XX2. Ikke ulikt en virkelig god rørforsterker. Til prisen, 13.900,-, mener jeg bestemt den er et "best buy".
Har akkurat tatt i bruk en DVxx2 og den virker svært lovende. Prisen kr.8.200,- fra Frankrike gjør dette til et røverkjøp, tror jeg.
Oi, dette er interessant. Jeg har denne på lista mi sammen med noen modeller fra Lyra, Shelter, Benz m.m. Er det nypris 8200? Hvor, hvor?
 

K.H.

Hi-Fi freak
Ble medlem
15.03.2005
Innlegg
3.143
Antall liker
1.139
Torget vurderinger
10
Trondmeg skrev:
K.H. skrev:
impulse skrev:
Her må jeg faktisk si meg enig med Cobra. Lyra lager alldeles fantastiske elementer, men det gjør jaggu også Dynavector, og XX2 MK II er noe av det mest dynamiske, sjelfulle og komplette jeg har hørt, ikke bare i dennes prisklasse, men også et godt stykke over denne. Dessuten er den ikke så kilen å få til som endel andre elementer. Den honorerer nitidig innjustering, men den har ikke en ørliten"sweet spot", som endel andre i denne klassen. Dynamikk, sjel og tilstedeværelse er noe som kjennetegner Dyna XX2. Ikke ulikt en virkelig god rørforsterker. Til prisen, 13.900,-, mener jeg bestemt den er et "best buy".
Har akkurat tatt i bruk en DVxx2 og den virker svært lovende. Prisen kr.8.200,- fra Frankrike gjør dette til et røverkjøp, tror jeg.
Oi, dette er interessant. Jeg har denne på lista mi sammen med noen modeller fra Lyra, Shelter, Benz m.m. Er det nypris 8200? Hvor, hvor?
www.jazzybird.com
 

Erland

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.04.2003
Innlegg
3.238
Antall liker
6
Rudi skrev:
................ hmmmmmm kanskje, ække umulig det 8)...... :)

Men nå begynner jeg egentlig og angre igjen på at jeg svarte i det hele tatt her på HFS, blir stort sett ubehageligheter uanset hva man skriver eller mener......... men jeg tar sakte men sikkert lærdom av det hele og det blir mindre og mindre skriblerier fra meg her.
Livet er som jeg skrev tidligere........ rett og slett for kort til og sitte her og krangle.
Rudi;

Jeg satte i alle fall veldig pris på at du (og alle de andre) tok dere bryet med å svare.

Men.......med all respekt, de "ubehaglighetene" du viser til, mener jeg er noe du kreerer selv med å ikle deg en særdeles tynnhudet og sårbar holdning godt krydret med litt selvhøytidlighet..
Ref:
Du kom med et oppriktig råd om Lyra Titan i (som bekreftet det jeg leste meg til i den utmerkede pickup-oversikt). Cobra2 foreslo deretter Dynavector, med en muligens unødvendig syrlig undertone til ditt forslag, som du umiddelbart lot treffe deg rett i hjertet, for deretter å bli "jupt såra og vonbråten".

Tro meg;
Dersom du skal la slike bagateller påvirke deg, kommer du til å bruke en unødvendig stor del av livet ditt på å være........nettopp "såra og vonbråten"

Jeg mener at hifi-miljøet trenger din kompentanse og oversikt vedr. vinylutstyr. At ikke alle deler dine synspunkter, det må man rett og slett bare innse.

Hilsen "uvanlig ærbødig på morra'n" Erland
 

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Innlegg
21.200
Antall liker
6.569
Rudi skrev:
................ hmmmmmm kanskje, ække umulig det 8)...... :)

Men nå begynner jeg egentlig og angre igjen på at jeg svarte i det hele tatt her på HFS, blir stort sett ubehageligheter uanset hva man skriver eller mener......... men jeg tar sakte men sikkert lærdom av det hele og det blir mindre og mindre skriblerier fra meg her.
Livet er som jeg skrev tidligere........ rett og slett for kort til og sitte her og krangle.
At det du skriver på sentralen skaper diskusjon bør du ta som positivt, ikke negativt. Du er jo en erfaren fjellmann som i allefall får meg til å skjerpe ørene når du sier noe.

Folk vil alltid ha forskjellige meninger, det er det som gjør slike fora interessant.
 

KHH

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.03.2005
Innlegg
2.805
Antall liker
18
Det er ingen som sitter med fasiten..
Litt diskusjon er jo bare positivt, slik at vi newbees får litt positiv input ;)
Dere erfarne "guruer" som anbefaler PU og annet i vinyl-verden vil hjelpe oss andre som leser dette, ikke bare den som starter tråden..
Så jeg oppfordrer alle til å fortsette å komme med innspill, men holde en god og vennlig tone 8)
Kjell
 

toriamos

Hi-Fi freak
Ble medlem
14.02.2005
Innlegg
2.255
Antall liker
25
Torget vurderinger
5
Nå må det snart bli slutt på at enkelte kan fjerne innleggene sine i en tråd og således gjør hele tråden mer eller mindre meningsløs. Om noen med dette tror at jeg sikter til Rudi, så har de helt rett.
 

kaap

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.03.2004
Innlegg
3.453
Antall liker
2.677
Sted
Mo i Rana
Torget vurderinger
5
Ble plutselig vanskelig å lese tråden nå som mange innlegg er borte. Håper den kommer på sporet igjen, da "PU" og "dynamikk" er to nøkkelord som interesserer undertegnede :)
 

BangBang

Hi-Fi freak
Ble medlem
25.03.2005
Innlegg
7.301
Antall liker
4.912
Sted
Okka by
Torget vurderinger
7
Hva i allverden skjedde her nå?! :-\

Når det kommer til dynamiske PUer så er det mange å velge i mellom.
Av personlige erfaringer så synes jeg VdH Frog gir meg veldig mye ihht. mine preferanser.
Denne har en karakteristikk som gjør at den er morro å høre på. Lettflytende, super dynamisk, oppløst, og nøytral.
Om DV XX2 gir mye av det samme som DV DRT XV-1s gjør, ja da har du en bombe i riggen din. ;)

Edit:
Godt at noen av de slettede innleggene er sitert av andre!
 

249386

Medlem
Ble medlem
05.12.2005
Innlegg
29
Antall liker
1
toriamos skrev:
Nå må det snart bli slutt på at enkelte kan fjerne innleggene sine i en tråd og således gjør hele tråden mer eller mindre meningsløs. Om noen med dette tror at jeg sikter til Rudi, så har de helt rett.
Rudi har en lei tendens til å slette innlegg når det ikke går helt hannes vei:/
Dette skjedde også i en Oracle Delphi/Graham diskusjon her på sentralen :-X
 

impulse

Æresmedlem
Ble medlem
26.02.2006
Innlegg
13.199
Antall liker
7.675
Sted
Hølen
Jøss! realtivt innesnødd og furtete, spør du meg......
 

Erland

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.04.2003
Innlegg
3.238
Antall liker
6
Gi dere nå da! La ikke dette bli kvelden da "alle skal hakke på Rudi".

Jeg håper ikke det var mitt innlegg på morgenkvisten som fikk Rudi til å slette innleggene sine. Fra min side var det i alle fall kun en "gamlings filosifiske betraktning".
 

gut_man

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.02.2004
Innlegg
5.449
Antall liker
3.163
Torget vurderinger
6
Kan foreløpig gi en rimelig kvalifisert uttalelse ang. XV-1S. Den er dynamisk indeed, og har gitt meg mange kosestunder med vinyl. Etter å ha oppgradert riaa trinnet, ser jeg nå at denne pickupen nok yter enda bedre med en high end riaa. Min forrige EAR riaa var veldig god, men fikk ikke fram på langt nær så mye dynamikk som mitt Aesthetix Rhea gjør. Nå vet jeg ikke hva trådstarter har tenkt å "parre" den med utenom at jeg registrerer ønsket om en Phantom arm. Tror ikke du går feil med en XV-1S i en Phantom arm. Har ikke erfaring med billigere Dynaer, og kan følgelig ikke mene noe om value for money for dem. Jeg synes forøvrig min XV-1S er verdt hver krone og følgelig value for money i søkk og kav. Jeg tror ikke man kan se på pickup isolert. Valget må stå i stil til drivverk, arm og riaa. High end pickup'er bør parres med tilsvarende utstyr imo. Lite vits i å sette en 30-40k pickup på en Rega P3 for å sette det på spissen.

Så til det som muligens kan være interessant i denne sammenheng. På bordet foran meg har jeg liggende en Air Tight PC3 som jeg skal teste opp mot min XV-1S. Må bare få spilt inn riaa trinnet først. Jeg er veldig spent på hvordan det kommer til å gå. Tror det er noen som forventer at matchen er såpass at jeg ikke klarer sende pickupen fra meg igjen. Det gjenstår å se.

PS. Erland; Dyna er en meget god match med Air Tangent, som du ikke turde å "raute" ut ;D
 

impulse

Æresmedlem
Ble medlem
26.02.2006
Innlegg
13.199
Antall liker
7.675
Sted
Hølen
Hyggelig at du er så fornøyd, Gut Man! Jeg bestilte meg nemlig en i går..... ;D Og jeg kan bekrefte at XX2 er et dynamikk, rytme og klangfarge-eventyr! Ufattelig mye av sjela fra XV-1s, sier de som har et nært forhold til begge.
 

ErosLoveking

Æresmedlem
Ble medlem
03.02.2004
Innlegg
15.738
Antall liker
3.918
Sted
Oslo
Erland skrev:
Gi dere nå da! La ikke dette bli kvelden da "alle skal hakke på Rudi".
Litt enig. Drit og dra sier nå jeg. Ser vi konturene av en mafia også her på Vinylavdelingen, en av HFS' siste hyggelige utposter,med marginal drittslenging. Skal avdelingen nå bli dominert av Dynavector-mafiaen. ::) ::) ::)

På ren trass skal jeg gå for Lyra som mitt neste valg. ;D ;D ;D
 

249386

Medlem
Ble medlem
05.12.2005
Innlegg
29
Antall liker
1
GONG skrev:
toriamos skrev:
Nå må det snart bli slutt på at enkelte kan fjerne innleggene sine i en tråd og således gjør hele tråden mer eller mindre meningsløs. Om noen med dette tror at jeg sikter til Rudi, så har de helt rett.
Rudi har en lei tendens til å slette innlegg når det ikke går helt hannes vei:/
Dette skjedde også i en Oracle Delphi/Graham diskusjon her på sentralen :-X
Bare for og ha det på det rene.Jeg spiller på Lyra Argo i.Delvis pga.RUDI`s anbefalinger.Om det blir lyra neste gang er ikke så sikkert,må vel prøve Dyna også.
 

Rudi

Hi-Fi freak
Ble medlem
06.05.2004
Innlegg
7.688
Antall liker
8.075
Sted
Ute i skauen i Østfold.
Torget vurderinger
38
Jeg har begynt med og slette mest mulig av mine innlegg hver gang en tråd heller over mot og bli en krangletråd, jeg er enkelt og greit ikke intresert i og være med på egotrippene til enkelte her på HFS.
Det virker på meg og på mange andre som om at hifi som hobby hverken har første eller annen prioritet blandt enkelte her inne, krangling og oppvigleri derimot har første prioritet.
Jeg har fremdeles god kontakt med flere kjente "nicks" fra HFS som har trukket seg tilbake fordi det hele tilslutt kun handler om og måtte forsvare seg og ens egne meninger kontinuerlig fremfor og kunne diskutere hifi på en redelig måte.
Jeg har vurdert på lik linje med mange andre og trekke meg helt fra HFS, men har inntil videre valgt den linjen og heller trekke ut mine innlegg i fra de topics som vries over til krangletråder og som er lite hyggelige og delta i.
Det skal ikke mye til her før enkelte kommer med nærmest psykiske evalueringer av andre............ kykkelimø, skjønner dere ikke selv hvor langt dere trår over ?
Hva i alle dager har f.eks min person og min væremåte med hvordan en pickup låter, er jo nesten blitt slik her at: ""jeg anbefaler den og den pickupen"......... svar: "ja du hadde nok en trang oppvekst er nok derfor du mener det i dag".
Hvis noen ønsker fortsatt deltagelse fra meg og faktisk i fra flere andre ganske kjente her på HFS så begynn og diskuter hifi og ikke diskuter hverandres personligheter og vesen.
Er IKKE mye som skal til før enkelte her kommer farende, de har ingenting seriøst og tilføye en tråd vedr hifi, men de sitter på gjerde og kommer farende med engang de øyner sjansen til og hakke på andre eller lage en lite hyggelig stemning, sorry, men jeg synes ikke den slags oppførsel hører hjemme her og hvis målet deres er og få flest mulig til og ikke delta lenger på HFS så gratulerer....... dere lykkes kontinuerlig ser det ut som.
Sånn, nå har jeg sagt meningen min, så værsegod : kom hoppende ned fra vaglen deres og hakk i vei........... jeg for min del skal ta og snu plata og kose meg videre med hobbyen min.
 

toriamos

Hi-Fi freak
Ble medlem
14.02.2005
Innlegg
2.255
Antall liker
25
Torget vurderinger
5
Ja? Husker mildt en gang du sletta alle innleggende dine (og ødela tråden) der du først stilte spørsmålstegn ved engelskkunskapene mine - jeg svarte ved å påpeke en stavefeil hos deg - og vips var Rudi borte fra tråden. Det skal altså ikke så mye til. Beklager, men synes du oppfører deg som en tynnhudet primadonna her, men det er jo en fri verden.
 

Rudi

Hi-Fi freak
Ble medlem
06.05.2004
Innlegg
7.688
Antall liker
8.075
Sted
Ute i skauen i Østfold.
Torget vurderinger
38
toriamos skrev:
Ja? Husker mildt en gang du sletta alle innleggende dine (og ødela tråden) der du først stilte spørsmålstegn ved engelskkunskapene mine - jeg svarte ved å påpeke en stavefeil hos deg - og vips var Rudi borte fra tråden. Det skal altså ikke så mye til. Beklager, men synes du oppfører deg som en tynnhudet primadonna her, men det er jo en fri verden.

Takk for at du er så "vennelig" og ytterligere forstørrer problemstillingen jeg påpeker i mitt forrige innlegg.

"tynnhudet primadonna" er altså en av tingene man bare skal tåle og bli kallt for her.
 

BangBang

Hi-Fi freak
Ble medlem
25.03.2005
Innlegg
7.301
Antall liker
4.912
Sted
Okka by
Torget vurderinger
7
Ødelegg nå ikke denne tråden med mer OT da er dere greie!
Om Rudi ikke har lyst til å dele mer av sine fantastiske erfaringer, så er det synd, men tross alt et eget valg.
Selv var jeg meget nysgjerrig ang tidligere nevnte RIAA, da jeg vurderer en slik anskaffelse selv i nær fremtid.
Men denne tråden handler om valg av PU med dynamikk.

Jeg skal heller lage en ny tråd om en evt RIAA etterhvert :)
 

toriamos

Hi-Fi freak
Ble medlem
14.02.2005
Innlegg
2.255
Antall liker
25
Torget vurderinger
5
Rudi skrev:
toriamos skrev:
Ja? Husker mildt en gang du sletta alle innleggende dine (og ødela tråden) der du først stilte spørsmålstegn ved engelskkunskapene mine - jeg svarte ved å påpeke en stavefeil hos deg - og vips var Rudi borte fra tråden. Det skal altså ikke så mye til. Beklager, men synes du oppfører deg som en tynnhudet primadonna her, men det er jo en fri verden.

Takk for at du er så "vennelig" og ytterligere forstørrer problemstillingen jeg påpeker i mitt forrige innlegg.

"tynnhudet primadonna" er altså en av tingene man bare skal tåle og bli kallt for her.
Ja her har du faktisk et poeng. Beklager at jeg kalte deg tynnhudet primadonna. Dette var usaklig av meg. Du har forsåvidt rett til å slette dine egne innlegg slik det reglene er nå. Jeg på min side har rett til å mene noe om det. Men altså ikke rett til å benytte negative karakteristikker. Beklager dette. Kampens hete og slikt.
 
Topp Bunn