Hvis ikke kan du få min hvis han liker'n.RoDa skrev:Kjøper Aja-en din jeg, Dazed.
Bare si ifra.
Mvh
Rolf
Skal høre åssen den låter først, og er den ikke i min gate, sender jeg deg en PM.RoDa skrev:Kjøper Aja-en din jeg, Dazed.
Bare si ifra.
Mvh
Rolf
Der falt bunnen ut av det markedet.JanR skrev:Hvis ikke kan du få min hvis han liker'n.RoDa skrev:Kjøper Aja-en din jeg, Dazed.
Bare si ifra.
Mvh
Rolf
/jan
Ops....sorry :-\Dazed skrev:Der falt bunnen ut av det markedet.
Nå er ikke jeg så godt kjent med platessjapper i Moss skal sies men ikke hørt at det er noen igjen. Men jeg har tatt feil før.uob skrev:Prøvde å finne Platesjappa i moss i dag. Enten er jeg lite dyktig til å lete, eller den er lakt ned. Lite som tyder på det siste på hjemmesiden deres, men fant heller ingen ny informasjon der. Noen som har kunskaper om den er borte?
Neida, slapp av. Planen var ikke å gjøre penger på dette. Jeg hører på plata, og er'n noe å ha, tar jeg vare på den, og er den ikke, kan RoDa overta den. ...Eller sin. Same difference.JanR skrev:Ops....sorry :-\
uob skrev:Prøvde å finne Platesjappa i moss i dag (som det står referert til tilig i denne tråden). Enten er jeg lite dyktig til å lete, eller den er lakt ned. Lite som tyder på det siste på hjemmesiden deres, men fant heller ingen ny informasjon der. Noen som har kunskaper om den er borte?
RoDa skrev:Bare tilføye at platesjappa i Moss er død/tom/borte. Om den lever på nett vet jeg ikke.
Hehe.Dazed skrev:Neida, slapp av. Planen var ikke å gjøre penger på dette. Jeg hører på plata, og er'n noe å ha, tar jeg vare på den, og er den ikke, kan RoDa overta den. ...Eller din. Same difference.JanR skrev:Ops....sorry :-\
Love Over Gold er interessant. BTW så er coveret litt skakt i det ene hjørnet på Aja-en min. Ser ut som den har ligget i mange år på halv tolv i en eske eller noe. Vinylen ser bra ut, dog.RoDa skrev:Hehe.
Jeg har to eks av både Love Over Gold og Alchemy Live.
Årnær sæ! ;D
Ikke dumt. Bruke den.Dazed skrev:Det var ingen som kicket på forslaget mitt om bytte LP-tråd for Østfoldingene, ellers kunne vi koordinere sånne ting der. Jeg har flere skiver jeg ikke trenger nå.
Du handler jo vinyl som om ikke det var noen morgendagDazed skrev:Hoho! Må si jeg finner mye flott hos mynthandelen om dagen!
*gni seg i hendene*