Ja, siden den her ikke er tenkt drevet på samme måte som halden klubben.rolfozzy skrev:Og hvorfor melder ikke alle disse vinylfrelste seg inn i den allerede eksisterende vinylklubben i Østfold?
Nemlig Halden Vinylklubb. Jeg tror det kunne blitt bra. Men det forutsetter selvfølgelig at folk kommer på møtene, leverer forslag og viser litt akrivitet. Det er mye som kunne vært mye bedre i Halden Vinylklubb, og det er det medlemmene som bestemmer.
Er det virkelig behov for mer enn en vinylklubb i lille Østfold?
Neida. Jeg ser akkurat hva som er poenget her. Men jeg tror Halden Vinylklubb kunne blitt en veldig mye bedre klubb hvis alle med vinylinteresser i Østfold hadde meldt segt inn, og stilt opp på møtene. Synd og si, men nå er det en liten gubbegjeng som deltar på møtene. Etter min mening trengs det friskt, ungt blod i klubben.JanR skrev:Ja, siden den her ikke er tenkt drevet på samme måte som halden klubben.rolfozzy skrev:Og hvorfor melder ikke alle disse vinylfrelste seg inn i den allerede eksisterende vinylklubben i Østfold?
Nemlig Halden Vinylklubb. Jeg tror det kunne blitt bra. Men det forutsetter selvfølgelig at folk kommer på møtene, leverer forslag og viser litt akrivitet. Det er mye som kunne vært mye bedre i Halden Vinylklubb, og det er det medlemmene som bestemmer.
Dvs, mye morro, hjemmebesøk, masse aktivitet, mindre møter-lover-regler-vedtekter....du ser bildet. . Dazed nevnte det vel lengre opp her ett sted.
Så ikke se det som en konkurent til haldenvinylklubb
Ses om en times tid.
/jan
Men da kan det ikke lenger hete HALDEN vinylklubb... Ønske er vel å dekke større deler av hele det lille fylket her...rolfozzy skrev:Neida. Jeg ser akkurat hva som er poenget her. Men jeg tror Halden Vinylklubb kunne blitt en veldig mye bedre klubb hvis alle med vinylinteresser i Østfold hadde meldt segt inn, og stilt opp på møtene. Synd og si, men nå er det en liten gubbegjeng som deltar på møtene. Etter min mening trengs det friskt, ungt blod i klubben.JanR skrev:Ja, siden den her ikke er tenkt drevet på samme måte som halden klubben.rolfozzy skrev:Og hvorfor melder ikke alle disse vinylfrelste seg inn i den allerede eksisterende vinylklubben i Østfold?
Dvs, mye morro, hjemmebesøk, masse aktivitet, mindre møter-lover-regler-vedtekter....du ser bildet. . Dazed nevnte det vel lengre opp her ett sted.
Så ikke se det som en konkurent til haldenvinylklubb
Ses om en times tid.
/jan
Besøke hverandre og spille plater vil ikke kollidere med det.
;D Då måste jag få bli stöd-medlem!pengesluk skrev:FITTAN - Foreldet Innspillingsteknikk Til Tjeneste avd. Nabbetorp ;D ;D
Prøver å få til det! Ta med egen trådsnelle og synåler.JanR skrev:Hvis det passer for folket kan de som vil og føler for det svinge innom til søndagen så tar vi ett "symøte" ang topic.
5 februar altså. Rundt 5 tiden ?
/jan
Kaffe holder jegDazed skrev:Prøver å få til det! Ta med egen trådsnelle og synåler.JanR skrev:Hvis det passer for folket kan de som vil og føler for det svinge innom til søndagen så tar vi ett "symøte" ang topic.
/jan
Avec?JanR skrev:Kaffe holder jegDazed skrev:Prøver å få til det! Ta med egen trådsnelle og synåler.JanR skrev:Hvis det passer for folket kan de som vil og føler for det svinge innom til søndagen så tar vi ett "symøte" ang topic.
/jan
/jan
Nå skal vi ikke ta i for hardt her unge mann !Dazed skrev:Avec?JanR skrev:Kaffe holder jegDazed skrev:Prøver å få til det! Ta med egen trådsnelle og synåler.JanR skrev:Hvis det passer for folket kan de som vil og føler for det svinge innom til søndagen så tar vi ett "symøte" ang topic.
/jan
/jan
Filler'n!JanR skrev:Nå skal vi ikke ta i for hardt her unge mann !Dazed skrev:Avec?JanR skrev:Kaffe holder jegDazed skrev:Prøver å få til det! Ta med egen trådsnelle og synåler.JanR skrev:Hvis det passer for folket kan de som vil og føler for det svinge innom til søndagen så tar vi ett "symøte" ang topic.
/jan
/jan
;D
/jan
Er dere som meg så tar dere taxi :lassemann skrev:Er Lagga og jeg kjørbare kommer nok vi og
mvh
lassemann
Da satser vi på at du er i kjempeformRubyred skrev:Kommer såfremt formen tillater det.
Skal bli artig.
/Ruby
Koseligatonal skrev:Tar sikte på å komme jeg også.
Hva? Har mystikken forsvunnet?JanR skrev:Dazed tar jeg som en selvfølge
Mmm, ja, det må vi prøve! Vi har dog et tungt program på lørdag..... :lassemann skrev:Er Lagga og jeg kjørbare kommer nok vi og
Det hadde vært artig om dere fikk svingt innom, symøter er sjelden feilHCS skrev:Søndag er en klønete dag for meg, men håper jeg får tatt turen. Skal prøve å få med naboen også
Du trenger vel ikke spørre om det vel ?rolfozzy skrev:Kan jeg delta på dette møtet? Eller er det bare for Fredrikstad, Sarp og Ørje?
Hmmm,lurer lurer?????JanR skrev:Du trenger vel ikke spørre om det vel ?rolfozzy skrev:Kan jeg delta på dette møtet? Eller er det bare for Fredrikstad, Sarp og Ørje?
Ses søndag
/jan
Pølse og brød på nærmeste bensinstasjon, det ordner du sikkert sjølMbare skrev:Øy, det er jo midt i middagstiden, så jeg antar dere disker opp med middag? Med så mye katter og unger i huset fra før, er vel ikke en 5-6-7-8 mannfolk noe større fra eller til? 8)
Skal få kommet meg innom en tur eg og, vil eg tru, gitt at lørdagens 30-årslag ikke tar knekken på meg.
Ut på tur ?Ove W skrev:JanR skrev:Du trenger vel ikke spørre om det vel ?rolfozzy skrev:Kan jeg delta på dette møtet? Eller er det bare for Fredrikstad, Sarp og Ørje?
Ses søndag
/jan
Hmmm,lurer lurer?????
;D
Så så, vær snill med OVK gutta En fin gjeng det.HCS skrev:Ser at OVK har egen tråd her...Er det en ide å skille ut vinyl ifra den gemene hop eller blir det for mye kål `?
OVK...Oslo Vann og Kloakk betyr det visst blant folk flest... : ;D
JanR skrev:Ut på tur ?Ove W skrev:JanR skrev:Du trenger vel ikke spørre om det vel ?rolfozzy skrev:Kan jeg delta på dette møtet? Eller er det bare for Fredrikstad, Sarp og Ørje?
Ses søndag
/jan
Hmmm,lurer lurer?????
;D
/jan
Kan jo ikke annet enn å gå til helvete det her ;DHCS skrev:Hehe, ja fine gutter...Bare ikke mulig å fatte at de har "stjålet" en såvidt kjent forkortelse... :
Ja, det finner vi utav... Blir artig å få til noe uorganisert , enkelt og gøy på samme tid... Burde passe oss som fot i HANSKE Jan...
Vel, du har nr mittOve W skrev:JanR skrev:Ut på tur ?Ove W skrev:JanR skrev:Du trenger vel ikke spørre om det vel ?rolfozzy skrev:Kan jeg delta på dette møtet? Eller er det bare for Fredrikstad, Sarp og Ørje?
Ses søndag
/jan
Hmmm,lurer lurer?????
;D
/jan
Kanskje det! ;D
O
Nei,ikke etter jeg fikk ny tlf :'(JanR skrev:Vel, du har nr mittOve W skrev:JanR skrev:Ut på tur ?Ove W skrev:JanR skrev:Du trenger vel ikke spørre om det vel ?rolfozzy skrev:Kan jeg delta på dette møtet? Eller er det bare for Fredrikstad, Sarp og Ørje?
Ses søndag
/jan
Hmmm,lurer lurer?????
;D
/jan
Kanskje det! ;D
O
/jan
Det var jo syndOve W skrev:Nei,ikke etter jeg fikk ny tlf :'(JanR skrev:Vel, du har nr mittOve W skrev:JanR skrev:Ut på tur ?Ove W skrev:JanR skrev:Du trenger vel ikke spørre om det vel ?rolfozzy skrev:Kan jeg delta på dette møtet? Eller er det bare for Fredrikstad, Sarp og Ørje?
Ses søndag
/jan
Hmmm,lurer lurer?????
;D
/jan
Kanskje det! ;D
O
/jan
O
Du er merkt! ikke bli overrasket om du finner en knust Lp i sengen en dag........HCS skrev:Ser at OVK har egen tråd her...Er det en ide å skille ut vinyl ifra den gemene hop eller blir det for mye kål `?
OVK...Oslo Vann og Kloakk betyr det visst blant folk flest... : ;D
Listen you ignorant fuck, her er ingen ting stjålet! Den etaten i Oslo du sikter til, har for lengst skiftet navn. Gjør researchen først. Or face the"Cashequences.. 8) 8)HCS skrev:Hehe, ja fine gutter...Bare ikke mulig å fatte at de har "stjålet" en såvidt kjent forkortelse... :
Ja, det finner vi utav... Blir artig å få til noe uorganisert , enkelt og gøy på samme tid... Burde passe oss som fot i HANSKE Jan...
Takk dupengesluk skrev:[
Håper dere får til noe vettugt, ingen ting i veien med litt organisert morro, så lenge det ikke tipper over og blir helt nazi, med uniformer, protokoller og annet som helt fjerner det coole.