Vinylmesse på tistasenteret 26 september.Halden

R.S.

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.03.2002
Antall liker
18
Brukte ikke lang tid på å svi av feriebudsjettet der nei. Mye bra plater, også i tjuerkronersavdelingen. Mange kjente tryner på en gang og mye skravling. Kjempefint arrangement!

Mvh. RS

pang

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
16.03.2005
Antall liker
13
Mer er det ikke å si , kjempemesse. Masse folk og fornøyde selgere og sikkert kunder. Jan R hadde
sikkert dagens strieste jobb med tre unger på slep med innlagt kjat og tut. Slurvetrøkket fikk solgt noen skiver og kjøpt en Cash lp. Vi i Halden Vinylklubb ser at kjøpesentermesse er en glimrende
arena. Får vi muligheten gjentas dette.Nå er det deilig med en pilsner.

Amund

JanR

Rubinmedlem
Ble medlem
26.01.2006
Antall liker
1.529
Sted
Sarpsborg
En stor takk til gutta i vinylklubben for en flott og velgjennomført vinylmesse :)

Ble endel skiver, selv med 3 småttinger på slep ;)

/jan

Lagga

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.09.2005
Antall liker
33.390
Sted
Sarpsborg
Torget vurderinger
3
33 33 1/3 skiver ble det, gleder meg til å lære alle 33 å kjenne i 33 1/3'dels fart.
Akkurat passe det.... 8)

;)

Morten

JanR

Rubinmedlem
Ble medlem
26.01.2006
Antall liker
1.529
Sted
Sarpsborg
Lagga skrev:
33 33 1/3 skiver ble det, gleder meg til å lære alle 33 å kjenne i 33 1/3'dels fart.
Akkurat passe det.... 8)

;)

Morten
Hehe

/jan

S

Slorbak

Gjest
pang skrev:
Slurvetrøkket fikk solgt noen skiver og kjøpt en Cash lp. Vi i Halden Vinylklubb ser at kjøpesentermesse er en glimrende

Amund
:)

Denne messen ble meget god pang. Virket ut som alle selgere og kjøpere var fornøyde.Håper vi får leie neste år også.

Ble ikke noe Cash lper denne gangen pang men det ble 4 Chet lper og 2 Jimmi Gilmore,Lynni og Emmy. Kan få kjøpt Cash lpene dine jeg. ;D

Mvh Roar

JanR

Rubinmedlem
Ble medlem
26.01.2006
Antall liker
1.529
Sted
Sarpsborg
Slorbak skrev:
pang skrev:
Slurvetrøkket fikk solgt noen skiver og kjøpt en Cash lp. Vi i Halden Vinylklubb ser at kjøpesentermesse er en glimrende

Amund

Denne messen ble meget god pang. Virket ut som alle selgere og kjøpere var fornøyde.Håper vi får leie neste år også.

Mvh Roar
Ikke håp, fix det ! :)

/jan

rolfozzy

Æresmedlem
Ble medlem
01.11.2005
Antall liker
7.080
Torget vurderinger
2
Det er vel kanskje ikke sannsynlig at disse lokalene står tomme et år og venter på neste messe ?

Men bra messe var det.

Totta på vinyl er ikke feil og komme hjem med. Og et lite knippe Mink DeVille, snadder.

S

Slorbak

Gjest
JanR skrev:
Slorbak skrev:
pang skrev:

Amund

Mvh Roar

/jan

Pleier og være ledige lokaler i senteret og dette er Kontrimoffa ekspert på og få til. Stor takk til kontrimoffa som jeg tar av meg hatten for. :) Utrolig hva denne gutten har fått til når det gjelder Halden vinylklubb. Få litt ros du også pang som veileder når det gjelder 60 og 70 tallet på vinyl. :)

Er vel kansje viktig og tenke litt nytt når det gjelder disse messene og utvikle disse til litt andre grupper menesker. Det er i allefall morro at vi har fått dette til i Halden. Bedre skal vi bli. :)

Mvh Roar

JanR

Rubinmedlem
Ble medlem
26.01.2006
Antall liker
1.529
Sted
Sarpsborg
Slorbak skrev:
JanR skrev:
Slorbak skrev:
pang skrev:

Amund

Mvh Roar

/jan

Pleier og være ledige lokaler i senteret og dette er Kontrimoffa ekspert på og få til. Stor takk til kontrimoffa som jeg tar av meg hatten for. :) Utrolig hva denne gutten har fått til når det gjelder Halden vinylklubb. Få litt ros du også pang som veileder når det gjelder 60 og 70 tallet på vinyl. :)

Er vel kansje viktig og tenke litt nytt når det gjelder disse messene og utvikle disse til litt andre grupper menesker. Det er i allefall morro at vi har fått dette til i Halden. Bedre skal vi bli. :)

Mvh Roar
Dere er alle flinke :)
Genialt å ha det på Tista senteret. Håper det er mulig å ha det der neste gang også.

/jan

Pixy

Hi-Fi interessert
Ble medlem
17.07.2003
Antall liker
12
Skikkelig lørdagskos altså!!
45 skiver hver - på meg og kompis. Bare trivelige mennesker og koselig stemning.
Og for et vær da! Kaffe på plen utafor og småsnakk med storbesøk fra Oslo.
Etter messa satte vi, tradisjon tro, kursen for Kongens og en bedre middag med dertil passende antall duggfriske ;D Alle skivene måtte fram i lyset og da trengs det store bord ;)
Dette ga så mersmak at vi runda hjørnet og fortsatte på Grensen pub før vi avslutta det hele med et par gamle spraglete høner på Siste Reis. Fantastisk øl - på en fantastisk pub... i en herlig by!
Konto'n kan vi bekymre oss om en annen dag...

En stor takk til arrangører og innvolverte

mvh Pixy

Topp Bunn