Kan ikke bli bedre ;Drolfozzy skrev:Åja. Mye bra i posen med hjem. ;Dduality skrev:Hva ble kjøpt da? noe spennende?![]()
Kan ikke bli bedre ;Drolfozzy skrev:Åja. Mye bra i posen med hjem. ;Dduality skrev:Hva ble kjøpt da? noe spennende?![]()
HeheLagga skrev:33 33 1/3 skiver ble det, gleder meg til å lære alle 33 å kjenne i 33 1/3'dels fart.
Akkurat passe det.... 8)
Morten
pang skrev:Slurvetrøkket fikk solgt noen skiver og kjøpt en Cash lp. Vi i Halden Vinylklubb ser at kjøpesentermesse er en glimrende
arena. Får vi muligheten gjentas dette.Nå er det deilig med en pilsner.
Amund
Ikke håp, fix det !Slorbak skrev:pang skrev:Slurvetrøkket fikk solgt noen skiver og kjøpt en Cash lp. Vi i Halden Vinylklubb ser at kjøpesentermesse er en glimrende
Amund
Denne messen ble meget god pang. Virket ut som alle selgere og kjøpere var fornøyde.Håper vi får leie neste år også.
Mvh Roar
Hvem fikk du tak i ?rolfozzy skrev:Totta på vinyl er ikke feil og komme hjem med.
JanR skrev:Ikke håp, fix det !Slorbak skrev:pang skrev:Slurvetrøkket fikk solgt noen skiver og kjøpt en Cash lp. Vi i Halden Vinylklubb ser at kjøpesentermesse er en glimrende
Amund
Denne messen ble meget god pang. Virket ut som alle selgere og kjøpere var fornøyde.Håper vi får leie neste år også.
Mvh Roar
/jan
Dere er alle flinkeSlorbak skrev:JanR skrev:Ikke håp, fix det !Slorbak skrev:pang skrev:Slurvetrøkket fikk solgt noen skiver og kjøpt en Cash lp. Vi i Halden Vinylklubb ser at kjøpesentermesse er en glimrende
Amund
Mvh Roar
/jan
Pleier og være ledige lokaler i senteret og dette er Kontrimoffa ekspert på og få til. Stor takk til kontrimoffa som jeg tar av meg hatten for.Utrolig hva denne gutten har fått til når det gjelder Halden vinylklubb. Få litt ros du også pang som veileder når det gjelder 60 og 70 tallet på vinyl.
Er vel kansje viktig og tenke litt nytt når det gjelder disse messene og utvikle disse til litt andre grupper menesker. Det er i allefall morro at vi har fått dette til i Halden. Bedre skal vi bli.
Mvh Roar