^ Årets herligste selvironie er din, Distinctive!
15.10.2018 #521 Dr Dong Æresmedlem Ble medlem 23.01.2011 Innlegg 14.505 Antall liker 14.006 Sted landskapet uten motstand Torget vurderinger 1 ^ Årets herligste selvironie er din, Distinctive!
15.10.2018 #522 Distinctive Æresmedlem Ble medlem 04.12.2006 Innlegg 11.063 Antall liker 3.595 Sted Stavanger Dr Dong skrev: ^ Årets herligste selvironie er din, Distinctive! Klikk for å utvide... Joda, denne faktoren var faktisk innberegnet. Er påståelig, men liker å tro at jeg faktisk har litt selvironi også.
Dr Dong skrev: ^ Årets herligste selvironie er din, Distinctive! Klikk for å utvide... Joda, denne faktoren var faktisk innberegnet. Er påståelig, men liker å tro at jeg faktisk har litt selvironi også.
15.10.2018 #523 D Danke Gjest Kule-Trygve skrev: For folk som liker svartmetall og Britney (bare eksempler) osv så er det ikke å anbefale sølvkabler osv som gir mer rom og luft... Da blir det flykrasj.... Klikk for å utvide... Du får ikke rom og luft hvis det ikke finnes på innspillingen; samme hvilke kabler du bruker. Ja jeg har hørt litt Britney på anlegget. Klikk for å utvide... Hender jeg spiller Britney også, jeg tenkte mer på at poppa bassmusikk og metall ikke får frem egenskaper helt. Dessuten er det vanskelig å plukke ut detaljer i metall. Det blir andre preferanser, jeg tror den arten er mer opptatt av bassen osv..
Kule-Trygve skrev: For folk som liker svartmetall og Britney (bare eksempler) osv så er det ikke å anbefale sølvkabler osv som gir mer rom og luft... Da blir det flykrasj.... Klikk for å utvide... Du får ikke rom og luft hvis det ikke finnes på innspillingen; samme hvilke kabler du bruker. Ja jeg har hørt litt Britney på anlegget. Klikk for å utvide... Hender jeg spiller Britney også, jeg tenkte mer på at poppa bassmusikk og metall ikke får frem egenskaper helt. Dessuten er det vanskelig å plukke ut detaljer i metall. Det blir andre preferanser, jeg tror den arten er mer opptatt av bassen osv..