_RoDa_
Ikke så veldig hifi-freak lengre
Satan så fort tia går! Det var ikke i går vi var hos @vipa
Mye å lære denne søndagen, nesten som en aldri så liten hjerneskrubb. Fitter, ekser, samlivsråd, testosteron og hårtap, pigment og levealder.
Kan hende jeg har glemt noe og kan hende det er like greit
@MakkinTosken har manerer og medbrakt vertinnegave, jeg har ikke peiling og trodde det bare var kvinnfolk som fikk vertinnegaver.
Kunne ikke møte opp hos treningsglade @vipa uten en logget økt på Strava på formidddagen.
Rosasokker på joggeturen og bestemors drøm fra Run4.no - verdens minste nettbutikk - på beina til besøket.
Jul it to me now
Lyden fra sist
https://www.hifisentralen.no/forumet/threads/viva-la-vipa.89099/page-54#post-3699867
@MakkinTosken kosær sæ!
Både Bowie og nisse på høyttaleren.
Hi-Fi råttan er sååååå tidlig 2000-tall
Ja, jeg tror lyden er litt snill. Ja, jeg tror lyden er litt mørk. Det er litt mykt, kanskje.
Det er ikke hardt. Det er ikke skarpt. Det er høyt, altså høyde i lydbildet. Tror ikke det er så dypt.
Jeg synes sub-en er veeeeldig godt integrert og ikke mulig å plassere lydmessig.
Jeg må lytte meg litt inn på lyden, så sitter den som bare det.
Så når jeg kommer tilbake hemat så må jeg lytte meg tilbake.
Liker veldig godt lyden hos @vipa og nyter å høre musikk der. Tror jeg kunne hatt det sånn, men vet ikke om jeg ville savnet en litt mer "opplyst" lyd etter en stund. Tror ikke det.
Tusen takk for kaffe, deilig eplekake med is og noen gode timer sammen.
@MakkinTosken gjorde turen opplevd mye kortere enn vanlig. Takk
snakkes plutselig
mvh
litt av musikken
Mye å lære denne søndagen, nesten som en aldri så liten hjerneskrubb. Fitter, ekser, samlivsråd, testosteron og hårtap, pigment og levealder.
Kan hende jeg har glemt noe og kan hende det er like greit
@MakkinTosken har manerer og medbrakt vertinnegave, jeg har ikke peiling og trodde det bare var kvinnfolk som fikk vertinnegaver.
Kunne ikke møte opp hos treningsglade @vipa uten en logget økt på Strava på formidddagen.
Rosasokker på joggeturen og bestemors drøm fra Run4.no - verdens minste nettbutikk - på beina til besøket.
Jul it to me now
Lyden fra sist
https://www.hifisentralen.no/forumet/threads/viva-la-vipa.89099/page-54#post-3699867
@MakkinTosken kosær sæ!
Både Bowie og nisse på høyttaleren.
Hi-Fi råttan er sååååå tidlig 2000-tall
Vibbeaters
Entreq Vibbeaters On demo at the shop!These mouses prefers eating magnetic fields than cheese!!!The Apollo version is made of another mix more efficient, more expensive!What they do! If you remember your basic Physics lessons you will know that you cannot get rid of energy but simply convert...
belhifi.com
Ja, jeg tror lyden er litt snill. Ja, jeg tror lyden er litt mørk. Det er litt mykt, kanskje.
Det er ikke hardt. Det er ikke skarpt. Det er høyt, altså høyde i lydbildet. Tror ikke det er så dypt.
Jeg synes sub-en er veeeeldig godt integrert og ikke mulig å plassere lydmessig.
Jeg må lytte meg litt inn på lyden, så sitter den som bare det.
Så når jeg kommer tilbake hemat så må jeg lytte meg tilbake.
Liker veldig godt lyden hos @vipa og nyter å høre musikk der. Tror jeg kunne hatt det sånn, men vet ikke om jeg ville savnet en litt mer "opplyst" lyd etter en stund. Tror ikke det.
Tusen takk for kaffe, deilig eplekake med is og noen gode timer sammen.
@MakkinTosken gjorde turen opplevd mye kortere enn vanlig. Takk
snakkes plutselig
mvh
litt av musikken