And there he goes 

... she goes....And there he goes![]()
Det her helt korrekt min utÄlmodige venn, dro hjem, plukket med meg mine nÊrmeste og satte kursen mot grensa. Ble sen middag og har nettopp truet ned den siste bÞffen fÞr jeg ilte ned i grotta for Ä skrive.men kanskje han beÊrer oss med noen ord senere...
Her i vipa trÄden er det sÄ hÞyt under taket at du kan bli svimmel blues.Innlegget mitt over, var ikke ment som kritikk til mÄling eller hentydninger til at de som gjÞr dette ikke bruker egne Þrer.
Det var mer enn oppfordring til Ä stole pÄ sine egne inntrykk og kose seg med den gode lyden en har. Det er tross alt veldig subjektive greier dette vi holder pÄ med.![]()
Noen ganger bruker jeg bare tilfeldige innlegg som springbrett for egne innfall og tanker.Innlegget mitt over, var ikke ment som kritikk
Det gÄr bra.Noen ganger bruker jeg bare tilfeldige innlegg som springbrett for egne innfall og tanker.Oppfattet ikke deg som annet enn sÞt og uskyldig, sÄ jeg sÄ mitt snitt til misbruke ditt innlegg. Vet ikke hvorfor jeg skrev det jeg skrev en gang?
Er vel sÄ mye alene at jeg er lei egen stemme og har begynt Ä skrive til meg selv isteden for Ä prate.
Den kjÞpte han av meg. UÄpnet, men han tok "kÄl" pÄ den. Noe jeg ble litt overrasket over, men slik er Hertugen, overrasker stadig!Faen Ass!
Akkurat fÄtt levert en ny crime of the century som jeg bestilte for leeenge siden fordi, fordi eeh husker faktisk ikke. Uansett spilt litt og kjÞrt litt old vs New her. Ved Ä sette pÄ ny er det akkurat som Ä senke et forheng over dynaudioene eller med andre ord den gamle tynne lyder klart bedre. Kjenner at jeg er litt misunnelig pÄ hertugens speakers corner utgave, ikke de best anvendte 308 kronene dette...
Vis vedlegget 827771
SkjÞnner han jeg, selv sÄ har jeg en plate beholdning mer enn en platesamling. AltsÄ kjÞper dem for Ä spilleDen kjÞpte han av meg. UÄpnet, men han tok "kÄl" pÄ den. Noe jeg ble litt overrasket over, men slik er Hertugen, overrasker stadig!![]()
Han hadde jo denne i flere (Äpnede) varianter allerede, derfor overrasketSkjÞnner han jeg, selv sÄ har jeg en plate beholdning mer enn en platesamling. AltsÄ kjÞper dem for Ä spille![]()
vasket den nye?Faen Ass!
Akkurat fÄtt levert en ny crime of the century som jeg bestilte for leeenge siden fordi, fordi eeh husker faktisk ikke. Uansett spilt litt og kjÞrt litt old vs New her. Ved Ä sette pÄ ny er det akkurat som Ä senke et forheng over dynaudioene eller med andre ord den gamle tynne lyder klart bedre. Kjenner at jeg er litt misunnelig pÄ hertugens speakers corner utgave, ikke de best anvendte 308 kronene
Jepp, den er tyst og fin, men fĂžler at den gamle har krispere lydvasket den nye?
NĂŠggu
KĂždd
Fikk du regnvÊr ogsÄ?Ikke meningen at jeg skulle sykle langt i dag tydeligvis. PÄ et 300 meter langt kamikaze segment pÄ strava'n sÄ klarte jeg Ä punktere begge dekkamed bare en slange i veska sÄ ble jeg kjÞrt hjem av en kompis som bodde 1 km unna. Ja ja, neste gang har jeg med 2 slanger...
Ja, lett regn. Det var egentlig helt perfekt for treningens del og fÞlte at jeg hadde bra flyt i dag helt til jeg punkterte. Ble 15 km med noen gode drag daFikk du regnvÊr ogsÄ?
Just presis, vi ska til grannlandet ock ganska nĂŠrma vestra gjĂžtaland...I Norge
Ved jordet fysisk, men helt pÄ jordet psykiskPÄ jordet?
Jepp, i nĂŠrheten av en elv...Du er en viss plass![]()
Sykler en del Halden JĂžrgen, men dette er mye nĂŠrmere heimenBerbyveien?
Aha.. du skrev nÊr vestra gÞta, sÄ da begynte jeg ved grensenSykler en del Halden JÞrgen, men dette er mye nÊrmere heimen![]()
Det var et dÄrlig forsÞk pÄ en etterligning av en svenske (husker ikke navn) pÄ et program som het kontrapunkt (Just presis). I Norge og nÊrme heimen...Aha.. du skrev nÊr vestra gÞta, sÄ da begynte jeg ved grensen![]()
Gamle kongevei (GrÄlum) er ca 21 minutter unna pÄ sykkel sier GoogleDet var et dÄrlig forsÞk pÄ en etterligning av en svenske (husker ikke navn) pÄ et program som het kontrapunkt (Just presis). I Norge og nÊrme heimen...