Skal du disse noen så er det en bedre måte og gjøre det på

|
Skal du disse noen så er det en bedre måte og gjøre det på
Ikke kvelden å kødde med deg på. Beklager, bommer innimellom!Skal du disse noen så er det en bedre måte og gjøre det på.
Ser ikke hva du skriverIkke kvelden å kødde med deg på. Beklager, bommer innimellom!![]()
Syntax errorSer ikke hva du skriver![]()
Fordelen med å ignorere meg er at jeg er aktiv i mange kjedelige datanisse tråder og meningsløs nerding! Kan rydde hfs for mange det!
Jepp, det virkelige bråket blir på dagsenteret i morgen.
Takk!Jepp, det virkelige bråket blir på dagsenteret i morgen.
Skriver stort siden du ser dårlig!![]()
Med den nye varebilen din kan du jo kjøre bud for hjelpemiddelsentralen!Jepp, det virkelige bråket blir på dagsenteret i morgen.
Skriver stort siden du ser dårlig!![]()
Trenger vel ikke fylle tråden med mer Tåskeri nå, bedre du mobber meg for alle bilene mine i min tråd...Med den nye varebilen din kan du jo kjøre bud for hjelpemiddelsentralen!
Å, fader! Beklager, vipa!Trenger vel ikke fylle tråden med mer Tåskeri nå, bedre du mobber meg for alle bilene mine i min tråd...
Kjedelige Vipa hadde uansett sovnet så det gikk helt fintTrenger vel ikke fylle tråden med mer Tåskeri nå, bedre du mobber meg for alle bilene mine i min tråd...
Kule Tosken har alt unnagjort litt harryhandling og sitter klar for å dra til Ski!Kjedelige Vipa hadde uansett sovnet så det gikk helt fint![]()
Wow en handlingens mann. Sitter og vurderer om jeg skal ta turen dit jeg også. Åpner det 12 ?Kule Tosken har alt unnagjort litt harryhandling og sitter klar for å dra til Ski!![]()
Undertegnede hadde sans for denne også:Riktig
Operasjon Tordensky var den første James Bond filmen jeg så. Og superskurk Emilo Largo (Number 2) spilt av Adolfo Celi gjorde stort inntrykk den gang.