Man kan selvsagt ikke kjøpe pu av hertugen uten å høre på denne eller kanskje det er akkurat det man kan siden den nok er gjennom testet 

@eksu har fint oppsett! God tur!Vipa har unnagjort søndagstrimmen og er klar for haifai besøk hos selveste @eksu litt senere i dag.
Farlig å sette seg ned og bare høre litt på musikk når man må få unna andre ting.
Detta albumet ble helt magisk med Jubilee
Vis vedlegget 1106152
Ja nå er det bare deilig. Er litt usikker på hva justering hadde å si. En del helt klart, men jeg var litt små stressa til å begynne med. Mulig at å få roen til å slappe av og nyte hadde like stor innvirkning. Uansett happy Happy Joy joyHyggelig at Jubilee funka så bra etter litt justering !![]()
Ofte et kvaltitetstegn at ikke den dro til med noen imponatorfakter fra første stund. De gode egenskapene kommer som regel snikende når man har spilt litt og vent seg til forandringene.Ja nå er det bare deilig. Er litt usikker på hva justering hadde å si. En del helt klart, men jeg var litt små stressa til å begynne med. Mulig at å få roen til å slappe av og nyte hadde like stor innvirkning. Uansett happy Happy Joy joy![]()
Stolte du ikke på meg?Veldig hyggelig at du tok deg en tur, og at du likte det du hørte.Greit å få noen til å høre etter om det er noe feil med lyden, da en har et litt kranglete øre. 🫣
Joda, men det er i senere tid at jeg har trodd at jeg hadde ødelagt pickupen. Viser seg at det bare er det kranglete øret mitt.Stolte du ikke på meg?![]()
Ja, Tosken kan høre på millimeteren!Joda, men det er i senere tid at jeg har trodd at jeg hadde ødelagt pickupen. Viser seg at det bare er det kranglete øret mitt.
Vet jo at du har god hørsel, så du får gjerne ta deg en tur igjen for å berolige meg.![]()
Rinse and repeat ja. Er nesten som jeg hører læreren i the Wall: wroooooong, DO IT AGAIN!Fine bilder @vipa
Men var dette lytteinntrykk? I så fall; rinse & repeat & unleash blomsterspråk!
mvh
Gleder meg virkelig at du har fått en knallpickup!Vipa og Nalle tester ut stadig ny musikk på jubilee'n sitter som ei Kula altso![]()
Hadde ikke du kjøpt den, hadde jeg, han kunne tatt det dobbelte med god samvittighet. Det var pickupen som fikk meg til å bli besatt av vinyl. Hadde aldri hørt noe bedre. Dette er en A-lister! Synes du skal være glad du kjenner rause og redelige karer som @Evo IIITakk for det A. Ja nå var ikke ny pu noe som sto på planen akkurat nå. Jeg så litt på annonsen til Hertugen på Cadenza Black'n som jeg har hørt mye godt om, men innså at storservice på mc samt litt annet gjorde at den ble for dyr. Jubilee'n gikk jo til pølsepris i forhold så da var valget enkelt. En overbevisende tosk på min venstre side tippa meg over he he. Lurt å høre på ham![]()
Og det er jegHadde ikke du kjøpt den, hadde jeg, han kunne tatt det dobbelte med god samvittighet. Det var pickupen som fikk meg til å bli besatt av vinyl. Hadde aldri hørt noe bedre. Dette er en A-lister! Synes du skal være glad du kjenner rause og redelige karer som @Evo III![]()
Jeg slang ut en toskepris da jeg trodde du ville kjøpe, ikke ante jeg at vipa lurte i sivet. Kunne jo ikke si at vipa pris blir 10KHadde ikke du kjøpt den, hadde jeg, han kunne tatt det dobbelte med god samvittighet. Det var pickupen som fikk meg til å bli besatt av vinyl. Hadde aldri hørt noe bedre. Dette er en A-lister! Synes du skal være glad du kjenner rause og redelige karer som @Evo III![]()
Plutselig hørte man theme fra Jaws på dagsenteret når vipa kom glidende: thum thum thum thum...Jeg slang ut en toskepris da jeg trodde du ville kjøpe, ikke ante jeg at vipa lurte i sivet. Kunne jo ikke si at vipa pris blir 10K![]()
Unnet deg den jeg!Plutselig hørte man theme fra Jaws på dagsenteret når vipa kom glidende: thum thum thum thum...![]()
Har jeg sagt det? Betviler deg ikke asså, men du vet - jeg kommer med så mye klokt.Enig med Tosken i at spilleren ser tøffere ut uten lokk...![]()
Ja det rett og slett bare renner utHar jeg sagt det? Betviler deg ikke asså, men du vet - jeg kommer med så mye klokt.
Eier gleden øker enda mer med Toskens anekdoter om OrtofonDet er en grunn til at Tosken ble en Orto-fanboy. Bildet viser den grunnen. Ingenting slår ufarget lineæritet, kombinert med høy sporingsevne og presis bølgeoverføring via boron.Jubilee er jo Per Windfelds svanesang og hans gave til verden før læregutten tok over.
Når sant skal sies så ble det sagt i en bisettning etter få av det lokketHar jeg sagt det? Betviler deg ikke asså, men du vet - jeg kommer med så mye klokt.
Sykkelen klær deg virkelig! Du ser så stor og bøs ut!
Jasså, har du vært ute og diskutert i dag?For sikkerhets skyld, kødder med deg fordi jeg liker deg... Føler at jeg er på gyngende grunn i dag, så tar ingen sjanser!![]()