Sport, sykkel og trening VM i foppal 2018

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • HC

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.05.2002
    Innlegg
    4.125
    Antall liker
    2.624
    Torget vurderinger
    16
    MEN jeg kommer ALDRI til å tilgi Sverige at de slo ut Italia. ALDRI!
    Jeg, på den annen side, kommer til å huske det med samme glede jeg husker Baggios straffespark i 94 finalen.
     

    weld77

    Æresmedlem
    Ble medlem
    19.09.2014
    Innlegg
    20.801
    Antall liker
    13.293
    Japans garderobe etter kampen mot Belgia i går. Man rydder selvsagt opp etter seg før man drar. Noe også de japanske tilskuerene gjorde på tribunene, for øvrig.

    garderobe.JPG
     

    Trane

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.09.2003
    Innlegg
    8.174
    Antall liker
    6.875
    Torget vurderinger
    4
    Det er deilig med et mesterskap uten svalestuperen Robben, men i stedet har vi altså fått kyllingen Neumar.

    Ikke for å idyllisere knall&fall, men det er godt vi får litt overlapp mellom kyllingVM og TdF2018.

    Fra en idrett hvor voksne menn later som de er skadet til en idrett hvor man later som man ikke er skadet.

    000_par6395012tendam_600.jpg
     

    weld77

    Æresmedlem
    Ble medlem
    19.09.2014
    Innlegg
    20.801
    Antall liker
    13.293
    Hyggelig av Colombia å hale ut tiden på vegne av England.
     

    Cash 63

    Æresmedlem
    Ble medlem
    14.06.2007
    Innlegg
    11.902
    Antall liker
    26.768
    Sted
    Oslo/Grebbestad
    Med litt skytetrening innfor kvartfinale så kan Sverige putta på noen flere:rolleyes: forsvare sig og kjempe som ett lag det er på plass:)
     

    weld77

    Æresmedlem
    Ble medlem
    19.09.2014
    Innlegg
    20.801
    Antall liker
    13.293
    Lurer på hvor mange av de sjansene Zlatan mener Zlatan hadde scoret på. Eller forresten, det lurer jeg ikke på.
     
    • Liker
    Reaksjoner: PKG

    Proffen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.01.2005
    Innlegg
    9.581
    Antall liker
    2.781
    Sted
    Bæææærgen
    Torget vurderinger
    5
    Litt deilig at Tree Lions er videre!
    Der var en periode i kampen hvor dommer overhodet ikke hadde kontroll, og der han burde delt ut en hel stokk med gule kort til colombianere, sånn at de hadde roet seg ned. Ut over det, var det en jevn batalje, selv om de store sjansene uteble. Fortjent straffe til England, rå utlikning like før full tid - der snakker man power....
    Sverige videre, morsomt, selv om jeg likte måten Sveits spilte fotball på og....
    Sverige er nok et par divisjoner bedre enn Danmark, i så måte.

    mvh
    Proffen
     
    U

    utgatt60135

    Gjest
    Ikke for å forsvare Neymar, men jeg kan godt forstå hvor frustrenede det må være å bli taklet så mye som han etter flotte driblinger. Tåpelig med overdreven filming så klart, men sett heller pris på lekker fotball. Håper de tar seg helt til finalen, men kanskje blir det Frankrike - England? Det hadde blitt litt av en finale det også. Må nå sier vi snart farvel til Sverige og Russland, gjør vi ikke?
     

    HC

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.05.2002
    Innlegg
    4.125
    Antall liker
    2.624
    Torget vurderinger
    16
    Ikke for å forsvare Neymar, men jeg kan godt forstå hvor frustrenede det må være å bli taklet så mye som han etter flotte driblinger. Tåpelig med overdreven filming så klart, men sett heller pris på lekker fotball. Håper de tar seg helt til finalen, men kanskje blir det Frankrike - England? Det hadde blitt litt av en finale det også. Må nå sier vi snart farvel til Sverige og Russland, gjør vi ikke?
    Jeg tror Russland slår Kroatia. Russerne har et dårligere lag på nesten alle plasser, men de har flyt og publikum. Kroatene underpresterte mot Danmark og vil finne en måte å tape på. Brasil mot England i finalen og den vinner Brasil.
     

    Daniel62

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.04.2014
    Innlegg
    2.545
    Antall liker
    785
    Ikke for å forsvare Neymar, men jeg kan godt forstå hvor frustrenede det må være å bli taklet så mye som han etter flotte driblinger. Tåpelig med overdreven filming så klart, men sett heller pris på lekker fotball. Håper de tar seg helt til finalen, men kanskje blir det Frankrike - England? Det hadde blitt litt av en finale det også. Må nå sier vi snart farvel til Sverige og Russland, gjør vi ikke?
    Jeg tror Russland slår Kroatia. Russerne har et dårligere lag på nesten alle plasser, men de har flyt og publikum. Kroatene underpresterte mot Danmark og vil finne en måte å tape på. Brasil mot England i finalen og den vinner Brasil.
    Da må Brasil først slå Belgia, og det er ingen walk-over.

    Her er mine stalltips:
    FRA-URU 2-1 e.e.o
    BRA-BEL 1-1 5-4 på straffespark (Lukaku skyter over)
    SVE-ENG 0-2
    RUS-KRO 3-1 e.e.o

    Semifinale:
    FRA-BRA 2-1
    ENG-RUS 2-0

    Bronsefinale:
    RUS-BRA 3-0

    Finale:
    ENG-FRA 2-1 e.e.o (VAR avgjørelse på om 2-1 scoringen til England - VAR ballen inne?)

    :)
     

    Townes

    Æresmedlem
    Ble medlem
    03.04.2009
    Innlegg
    15.639
    Antall liker
    10.642
    Sted
    www.skranglefantene.com
    Torget vurderinger
    1
    Brasil-England hadde vært litt av en finale ja...Da blir jeg glad uansett hvem som vinner.

    England strålte ikkje akkurat mot Colombia, men digg at de brøt straffekonk-forbannelsen. Litt må de få igjen for alle millionene som har gått til psykologer i konsulentvirksomhet :)
     

    Daniel62

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.04.2014
    Innlegg
    2.545
    Antall liker
    785
    Brasil-England hadde vært litt av en finale ja...Da blir jeg glad uansett hvem som vinner.

    England strålte ikkje akkurat mot Colombia, men digg at de brøt straffekonk-forbannelsen. Litt må de få igjen for alle millionene som har gått til psykologer i konsulentvirksomhet :)
    Var ikke helt lett å stråle mot et lag som til de grader gikk inn for å ødelegge en fotballkamp.
    Det var i perioder mer protest-tid enn spilletid.
     

    Daniel62

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.04.2014
    Innlegg
    2.545
    Antall liker
    785
    Jeg gleder meg til Brasil-Belgia i morgen.
    Willian (Chelsea) mot Hazard og Courtois (Chelsea).

    Om begge lag går inn for å spille god fotball så kan dette bli årets VM kamp.
     

    weld77

    Æresmedlem
    Ble medlem
    19.09.2014
    Innlegg
    20.801
    Antall liker
    13.293
    Fint at dommeren ikke føler for å gi straffe til brasilianske skuespillere.
     

    weld77

    Æresmedlem
    Ble medlem
    19.09.2014
    Innlegg
    20.801
    Antall liker
    13.293
    Neymar kan når han vil. Har ikke tid til å leke halvdød nå.
     

    Hardingfele

    Æresmedlem
    Ble medlem
    25.10.2014
    Innlegg
    22.701
    Antall liker
    15.847
    Torget vurderinger
    2
    De Bruyne har tydeligvis et slags pneumatisk slagstempel i høyrefoten.


    ... det hadde ikke Costa.
     

    TT.

    The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    40.654
    Antall liker
    85.129
    Sted
    Knapstad
    Torget vurderinger
    97
    Kan man håpe at Brasil er ute? De har oppvist like kjedelig fotball som Tyskland i dette VM.
     
    U

    utgatt60135

    Gjest
    VM heldigste lag? Belgia har hatt flaks i to kamper på rad nå. Greit, Brasil sløste med sjanser og neymar var ikke all verden men ikke særlig fortjent. Trist.

    Bare europeiske lag igjen. Kjipt det også.

    Ok, da har Frankrike å knuse de heldige belgierne! Magefølelsen på Frankrike - England står ved lag.
     

    Valentino

    JB rünnhilde
    Ble medlem
    23.04.2008
    Innlegg
    28.863
    Antall liker
    21.866
    Sted
    Ottestad
    Torget vurderinger
    1
    Ja men det er jo Charles de Gaulle som står i Belgias mål!
    Hvordan skal det da gå i semien?
     

    Daniel62

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.04.2014
    Innlegg
    2.545
    Antall liker
    785
    Vive la Belgique. Vive la Poirot. Vive la Tintin. Vive la Manneken pis.

    Nå mangler bare en belgisk øl.
     

    weld77

    Æresmedlem
    Ble medlem
    19.09.2014
    Innlegg
    20.801
    Antall liker
    13.293
    Lurer på om Neymar skjønner at filmingen hans langt på vei sendte Brasil ut av VM. Han har med den oppnådd ingen ting men møtte til slutt en dommer som foraktet det. Han gadd ikke se på opptakene en eneste gang. En relativt tydelig up yours til en som systematisk oppfører seg som en idiot. Trenger ikke å gi gule kort, mer effektivt å nekte han enhver benfit of the doubt når det virkelig gjelder.
     

    aam01

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.09.2014
    Innlegg
    3.696
    Antall liker
    2.296
    Sted
    Sandvika
    Torget vurderinger
    4
    Da er vi ett skritt nærmere finale med Belgia og Kroatia.:)
     
    U

    utgatt60135

    Gjest
    Lurer på om Neymar skjønner at filmingen hans langt på vei sendte Brasil ut av VM. Han har med den oppnådd ingen ting men møtte til slutt en dommer som foraktet det. Han gadd ikke se på opptakene en eneste gang. En relativt tydelig up yours til en som systematisk oppfører seg som en idiot. Trenger ikke å gi gule kort, mer effektivt å nekte han enhver benfit of the doubt når det virkelig gjelder.
    Ja, det kan du si. Men det var først og fremst uhell fra en forvarer som fikk ballen på skuldra og rett i mål som ødela mye for Brasil tror jeg. Litt ferdigheter også, men det mye uhell. Hadde ikke det skjedd så hadde kampen blitt litt anderledes. Og de brente sjansene. Brasil var egentlig et bedre lag enn Belgia, men som en av kommentatorene sa: Det snakkes lite om flaks i fotball, men det er mye flaks og uhell som avgjør.
     

    weld77

    Æresmedlem
    Ble medlem
    19.09.2014
    Innlegg
    20.801
    Antall liker
    13.293
    Brasil hadde bøttevis av sjanser og kunne scoret flere mål, men jeg synest like fullt det vakreste i kampen var dommerens totale forakt for Neymar. Det virker nesten påfallende. Som om noen hadde snakket sammen før kampen. Neymar satte seg selv og Brasil i en posisjon der de var drit leie av de.

    Det er litt merkelig at aviskomentatorer snakker som om dommere ikke får med seg hva som skjer, men det gjør de selvsagt.
     

    Tor

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    03.11.2002
    Innlegg
    806
    Antall liker
    531
    Lurer på om Neymar skjønner at filmingen hans langt på vei sendte Brasil ut av VM. Han har med den oppnådd ingen ting men møtte til slutt en dommer som foraktet det. Han gadd ikke se på opptakene en eneste gang. En relativt tydelig up yours til en som systematisk oppfører seg som en idiot. Trenger ikke å gi gule kort, mer effektivt å nekte han enhver benfit of the doubt når det virkelig gjelder.
    Ja, det kan du si. Men det var først og fremst uhell fra en forvarer som fikk ballen på skuldra og rett i mål som ødela mye for Brasil tror jeg. Litt ferdigheter også, men det mye uhell. Hadde ikke det skjedd så hadde kampen blitt litt anderledes. Og de brente sjansene. Brasil var egentlig et bedre lag enn Belgia, men som en av kommentatorene sa: Det snakkes lite om flaks i fotball, men det er mye flaks og uhell som avgjør.
    Uhell? Udugelighet mener du vel. Det er tross alt to brasilianere som går opp i duell med hverandre
     

    otare

    Æresmedlem
    Ble medlem
    04.04.2007
    Innlegg
    13.759
    Antall liker
    9.403
    Sted
    Trondheim
    Vive la Belgique. Vive la Poirot. Vive la Tintin. Vive la Manneken pis.

    Nå mangler bare en belgisk øl.
    Du glemte Asterix og Obelix, samt Gaston Lagaffe! Og for å gjøre det litt musikalsk - César Franck og Jacques Brel!
     
    G

    Gjestemedlem

    Gjest
    Hyggelig at den ynkelige femitassen har fått returbillett.

    FUCK OFF.png
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn