Terje-A
Æresmedlem
Ha-ha. Da har du ikke hørt et ordentlig opptak gjort på en skikkelig spiller.Ikke så nøye med lyden?
Ha-ha. Da har du ikke hørt et ordentlig opptak gjort på en skikkelig spiller.Ikke så nøye med lyden?
Men han har en feit kassettspiller også og planlegger innkjøp av flere. Greit å ha analoge utsignaler tilgjengelige både her og der.TS har meget god DAC. Han trenger bare streamer
Hei Terje. Ja jeg har jo Sony´n jeg kjøpte av deg, gull verdt, har jo også en Luxman K-02, grei men ikke på høyden med Sony´n. Venter på en Luxman K-05. Vurderer også å bytte ut cd spilleren Luxman D-06u med den helt nye D-10xMen han har en feit kassettspiller også og planlegger innkjøp av flere. Greit å ha analoge utsignaler tilgjengelige både her og der.
Den Sonyen er bra, 850ES skal man ikke kimse av. Luxman er jo fett da, hva man havner opp med kan være litt tilfeldig. Har alltid hatt sansen for skikkelig japansk utstyr.Hei Terje. Ja jeg har jo Sony´n jeg kjøpte av deg, gull verdt, har jo også en Luxman K-02, grei men ikke på høyden med Sony´n. Venter på en Luxman K-05. Vurderer også å bytte ut cd spilleren Luxman D-06u med den helt nye D-10x
Så lenge du ikke tester SOtM, så....Hei igjen. Da fikk jeg testet ut I East´n i går kveld Funka gull det, så nå slår jeg meg kanskje til ro med den kanskje
´He he, vi får seSå lenge du ikke tester SOtM, så....
«Tipper» er et interessant ord, som jeg har måttet slutte å bruke i hifisammenheng.Tipper det er lite å hente på det
Beklager, men her sammenlikner du ulike ting. Trådstarter ber om forslag til streamer som kan kobles til D-06u, i stedet for å måtte bruke kablet iPad. Les første post. Er enig i at en Rasperry eller liknende kan fungere like godt lydmessig som SOtM. Det er liknende konsepter, bortsett fra at de førstnevnte må settes i sammen og konfigureres selv. SOtM låter derimot mye bedre som streamer enn iEast, i mine ører.Skulle tro at en D-06u er bedre enn nevnte SOtM.
Da har jeg mer tro på en raspberry med roopie xl eller lign. For å få streaming. Med easten bør også kunne fungere veldig bra.
Bruker heller denne..moderne kasettspillerÅ spørre om hvorfor det brukes kassettspiller gjør meg svimmel, selvfølgelig er det moro med kassetter av og til. At man kan spørre om noe så dumt på hifisentralen er ubegripelig
Og hvis du følger med på f.eks. Tidal så forsvinner enkelte låter og album og da er det sabla greit å ha kopiert det man liker over på kassett.
Hver sin smak heter det jo. Men i forhold til dette blir det ganske tamt.Bruker heller denne..moderne kasettspiller
Streaming Audio Recorder - Record streaming audio, convert and download music
Apowersoft Streaming Audio Recorder enables you to record any sound you want, convert audio and video file to other audio formats and download free music.www.apowersoft.com