Vurderer denne sterameren...

Zerostat

Hi-Fi freak
Ble medlem
25.06.2003
Antall liker
1.614
Sted
Strømmen
Torget vurderinger
73
Er det noen som har erfaringer om denne streameren?
Tenker å gå til innkjøp av en. I2S skal vist funke direkte via en HDMI-kabel mot min Toppoing dac.

1736955125043.png

Zerostat

Hi-Fi freak
Ble medlem
25.06.2003
Antall liker
1.614
Sted
Strømmen
Torget vurderinger
73
Holo ble det ikke akkurat nå, men denne ble det:
Syns USB har en fordel lydmessig fremfor andre digitalutganger, når en set bort fra I2S da.

1738520830252.png

Sist redigert:

MFA

Overivrig entusiast
Ble medlem
15.09.2007
Antall liker
2.264
Torget vurderinger
1
Grattis. Skal ikke kimse av ifi’en. Har hatt en slik i snart 2 år. Lydmessig var den et løft fra bluesound og wxc50 som jeg har brukt tidligere.
Min bruk begrenser seg til TIDAL Connect og det fungere ok. Har kjøpt bedre powersupply og et lite lan filter. Har brukt usb mellom ifi og dac lenge med har nylig eksperimentert litt og byttet til spdif. Hva som gir best resultat er nok et resultat av streamer og dac og hvordan det passer sammen.

Det finnes mye informasjon og tips om denne på nett. Perfekt er den ikke, det går i ball for den av og til og Connect faller ut med ujevne mellomrom. En omstart løser mye men som enhver liten datamaskin har den gode og dårlige dager? Om ditt eierskap blir et lykkelig et avhenger av nettverket ditt og omkringliggende utstyr. Jeg klarer meg fint selv om der noen unoter av og til.

Lykke til.

Atle

X-Cell

Lorden av Nord!
Moderator
Ble medlem
23.10.2006
Antall liker
10.386
Sted
Narvik
Torget vurderinger
12
I2s er virkelig blitt en "audiofile-catnip" :)

Spesielt med tanke på at det i utgangspunktet var noe som ble utviklet for meget korte strekk internt i cd spillere fra drivverk til omformer :)

bambadoo

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
11.10.2002
Antall liker
11.982
Sted
Lørenskog
Torget vurderinger
16
Derfor det er vanlig/nødvendig å "balansere" i2s til LVDS som i disse streamerene/dacene. Da kan strekket være lenger.

Topp Bunn