Vurderer og kjøpe ny TV, noen tips ?

srtorp

Overivrig entusiast
Ble medlem
08.09.2013
Innlegg
557
Antall liker
1.106
Torget vurderinger
11
Hei
Noen som har greie på Tv og kan anbefale hva man bør kjøpe i str 55-65", pris 20- 30000.- pluss /minus.
Har LG fra før og er fornøyd med den, men ønsker nå en større og føler det er en jungel av modeller og merker.
Brukes til vanlig tv titting, streaming ingen spill.
 

007

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
29.12.2012
Innlegg
219
Antall liker
631
Sted
Harstad
Torget vurderinger
1
Holder også på å vurdere ny tv nå, har litt lavere budsjett enn deg og har sett på denne som nettopp er satt ned i pris grunnet ny modell.


Har også sett litt på oled-skjerm i samme prisklasse men blir ikke helt enig med meg selv om akkurat det. Og om ikke det var nok så surrer jeg litt mellom 55 og 65 :)
Denne oled har jeg vurdert:
 
Sist redigert:

Flageborg

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.02.2005
Innlegg
6.601
Antall liker
3.139
Torget vurderinger
0
LG OLED EVO 55" og større...... (y)
Som PC-skjerm funker den bra til bildebehandling....
 

srtorp

Overivrig entusiast
Ble medlem
08.09.2013
Innlegg
557
Antall liker
1.106
Torget vurderinger
11
Holder også på å vurdere ny tv nå, har litt lavere budsjett enn deg og har sett på denne som nettopp er satt ned i pris grunnet ny modell.


Har også sett litt på oled-skjerm i samme prisklasse men blir ikke helt enig med meg selv om akkurat det. Og om ikke det var nok så surrer jeg litt mellom 55 og 65 :)
Denne oled har jeg vurdert:
Hei
Takk for supre tips, skal se litt på de. trenger jo ikke og bruke mer en man trenger på tv.
 

007

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
29.12.2012
Innlegg
219
Antall liker
631
Sted
Harstad
Torget vurderinger
1
@srtorp da ble det samme tv som deg - henter ut idag, hengt opp på veggen og førsteinntrykket er lovende. Ser bra ut
 
Topp Bunn