Wadia 860+ hjortestek...

Fosse

Æresmedlem
Ble medlem
19.08.2003
Innlegg
11.455
Antall liker
26.465
Torget vurderinger
24
Ja, hva gjør man lørdagskveld hvis man skal kose seg maks? Man parrer Wadia 860 med hjort, god vin, cognac, single malt og glitrende cd-samling...



Denne Wadian' spiller helt rått!!! Har vi hørt bedre Papworth? Nei, jeg har ikke hørt bedre enn det jeg har her nå!!!!



Musikk for kvelden....



Maten smaker Papworth?





Gutta i sofaen....

 

Hagto

Bransjeaktør
Ble medlem
26.03.2005
Innlegg
3.621
Antall liker
519
Sted
Sørlandet
Torget vurderinger
33
Har du fått deg ny både platespiller og cd-spiller nå??
 

Fosse

Æresmedlem
Ble medlem
19.08.2003
Innlegg
11.455
Antall liker
26.465
Torget vurderinger
24
Nei, men du vet, platespilleren mangler arm, Papworth skulle komme på besøk, han gikk på en smell og endte opp med Wadia 860.... Ja, den og han vet hva den og de driver med... Bedre cd-spiller har ikke jeg hatt i heimen i hvert fall.....
 

nma

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.12.2003
Innlegg
4.710
Antall liker
526
Torget vurderinger
1
herlig harry
 

TomTom

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
14.08.2003
Innlegg
215
Antall liker
0
Torget vurderinger
1
Velkommen i Wadia-gjengen og gratulerer med flott spiller (host,host, tror jeg 'kjenner' tidligere eier).

Vi får se om du blir like hekta når du først har fått smaken..

Kos deg/dere mvh TomTom
 

LydKarl

Overivrig entusiast
Ble medlem
24.11.2004
Innlegg
981
Antall liker
115
Sted
Sørlandet
Torget vurderinger
1
Med alle dei tweaks´a i drikkande format er det ikkje rart dette høyrdest så psjukt bra ut vøttø Fossemann ;D

Skjønte på deg i går kveld at du var litt der oppe ja hehe. Gode øyeblikk slike stunder. Kvalitetskveld det der.

Mvh. Karl
 

Powerpoint

Hi-Fi freak
Ble medlem
23.04.2003
Innlegg
7.534
Antall liker
13.472
Her går`e unna små`n ;-)
Gleder meg til å legge pliktene på hylla, og starte oppkjøringen på "voldgjesting" blandt OAS medlemmene. Bare nyyyyyyyyte gode venner, dubbeditter og lyd.
Apropo lyd gutta. Pakk inn mor i pelsen, og ta en tur på kino for å se Babel.
Visuelt og musikalsk en perle synes min kjære og jeg ;D

Ser ut for at dere vannsmektet i sofakroken gutter.
Hvilken arm skal AVID beistet armeres med da Fosse?
kanskje på tide å få hentet DP DACen min hos Morty hehe...god søndag!!!
 

Fosse

Æresmedlem
Ble medlem
19.08.2003
Innlegg
11.455
Antall liker
26.465
Torget vurderinger
24
Med alle dei tweaks´a i drikkande format er det ikkje rart dette høyrdest så psjukt bra ut vøttø  Fossemann ;D

Skjønte på deg i går kveld at du var litt der oppe ja hehe. Gode øyeblikk slike stunder. Kvalitetskveld det der.

Mvh. Karl
Dette var synergi LydKarl, det forstod vi tidlig (før første pilsen faktisk). Nå testet vi forresten ut 860-en i et annet anlegg tidligere på dagen, og dette er bare en fantastisk god cd-spiller. Sånn som det spilte hjemme hos meg igår, med denne spilleren til Papworth, sånn har det ikke spilt hos meg tidligere. Så, jeg ble litt Wadia-lysten ja.... Fantastisk moro var det å ha den på lån, det er helt sikkert. Så, gratulerer med ny spiller Papworth.
 

whitenr9

Hi-Fi interessert
Ble medlem
09.09.2005
Innlegg
55
Antall liker
0
Torget vurderinger
2
Så intimt ut i sofaen ja... ;)
 

Audio Art

Bransjeaktør
Ble medlem
29.11.2004
Innlegg
618
Antall liker
190
Torget vurderinger
2
Må bare takke Mr'Fosse for kjempe god mat god musikk....
 

Morty

Overivrig entusiast
Ble medlem
17.04.2002
Innlegg
529
Antall liker
91
Torget vurderinger
7
Her går`e unna små`n ;-)
Gleder meg til å legge pliktene på hylla, og starte oppkjøringen på "voldgjesting" blandt OAS medlemmene. Bare nyyyyyyyyte gode venner, dubbeditter og lyd.
Apropo lyd gutta. Pakk inn mor i pelsen, og ta en tur på kino for å se Babel.
Visuelt og musikalsk en perle synes min kjære og jeg ;D

Ser ut for at dere vannsmektet i sofakroken gutter.
Hvilken arm skal AVID beistet armeres med da Fosse?
kanskje på tide å få hentet DP DACen min hos Morty hehe...god søndag!!!
Godt forslag Power'n. Skal man først forlate stua (les: anlegget) kan man like godt oppsøke noe vakkert og vellydende. Og da er sikkert BABEL på kino et godt tips.
Skal pakke inn sjøla, som "angitt" og ta en tur.
Ellers kan jeg bare informere at DACen din spør etter deg hver kveld, og den synes du er slem som ikke fórer den med den tilvendte daglige dose strøm og assorterte "nuller og enere".
Forøvrig så høres jo Fosses oppskrift på en vellykka lørdagskveld helt uslåelig ut: Musikk, hjort, vin, cognac og Single malt. Og så litt mer musikk.
Ahhh ::)

Morty
 

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Innlegg
21.292
Antall liker
6.673
og så en signert Theessink da gitt.

"-No, she'll never, never find a man like me"
 

Powerpoint

Hi-Fi freak
Ble medlem
23.04.2003
Innlegg
7.534
Antall liker
13.472
Godt forslag Power'n. Skal man først forlate stua (les: anlegget) kan man like godt oppsøke noe vakkert og vellydende. Og da er sikkert BABEL på kino et godt tips.
Skal pakke inn sjøla, som "angitt" og ta en tur.
Ellers kan jeg bare informere at DACen din spør etter deg hver kveld, og den synes du er slem som ikke fórer den med den tilvendte daglige dose strøm og assorterte "nuller og enere".
Forøvrig så høres jo Fosses oppskrift på en vellykka lørdagskveld helt uslåelig ut: Musikk, hjort, vin, cognac og Single malt. Og så litt mer musikk.
Ahhh ::)

Morty
 
Huffda, her forsømmer jeg dubbeditten min "bigtime" skjønner. Vil vel snart ikke være med far hjem til eget drivverk og DP 6.4 den snurtne lille DP DAC 8.1 frøkna tenker jeg ;)

Enig Morty, den der kombinasjonen for en vellykket aften hørtes "forfædli ud vedd`u". Var det "hamsahjort" de spiste ;)

Pakk inn frua, og ta a me på kino. Prækes på torsdag 8)
 
Topp Bunn