Kom heller med et bilde av Aiwan du har. Du er jo fan av Steve Jobs så jeg regner med at du har en Iphone.Terje-A: Jeg har en 5-600 stykk...pluss originaler..
Et bilde er da ikke å legge ut hele livet, det bare pynter opp litt i trådene vi frekventererTerje-A: Jeg har sagt fra før: Jeg ønsker ikke å legge ut hele mitt liv her. Eller noe annet sted på nett. Ber om at det i fremtiden respekteres. Jeg har ikke Eplefon, , men frua har derimot flere.
Alle dine råd, og vi vet ingenting om hva du spiller på eller har hatt før. Da blir dine råd litt verdiløse.. Det regner jeg med at du skjønner..?Terje-A: Jeg har ikke slike ønsker, og kommer derfor ikke til å legge bilder i innlegg. Ferdig med den saken. Om det er slike behov rundt om blant medlemmene her hverken kan eller vil jeg noensinne etterkomme ønsket.
Et ønske er at du da slutter med alle de rådene dine uten en dritt å backe de opp med. Det kan du etterkomme!Terje-A: Jeg har ikke slike ønsker, og kommer derfor ikke til å legge bilder i innlegg. Ferdig med den saken. Om det er slike behov rundt om blant medlemmene her hverken kan eller vil jeg noensinne etterkomme ønsket.
Du har jo fortalt alt om din egen tilstand så om du legger ut bilde av utstyr du eier spiller vel ingen rolle? Så sant du ikke sitter på en sonos høyttaler(noe som ikke hadde overrasket meg).Terje-A: Den har du da allerede sett.. Jeg har sagt fra før: Jeg ønsker ikke å legge ut hele mitt liv her. Eller noe annet sted på nett. Ber om at det i fremtiden respekteres. Jeg har ikke Eplefon, , men frua har derimot flere.
Bilder av komponenter eller tilsvarende har da ingenting med personvern og gjøre, da må du isåtilfelle ta bilder av omgivelser eller noe som gjør deg gjennkjennbar.. Noe vi ikke etterspør her...Terje-A: Jeg har ikke slike ønsker, og kommer derfor ikke til å legge bilder i innlegg. Ferdig med den saken. Om det er slike behov rundt om blant medlemmene her hverken kan eller vil jeg noensinne etterkomme ønsket. Hvorfor? Ett ord: Personvern.
Tidenes største bløffmaker her på sentralenEt ønske er at du da slutter med alle de rådene dine uten en dritt å backe de opp med. Det kan du etterkomme!Terje-A: Jeg har ikke slike ønsker, og kommer derfor ikke til å legge bilder i innlegg. Ferdig med den saken. Om det er slike behov rundt om blant medlemmene her hverken kan eller vil jeg noensinne etterkomme ønsket.
Kanskje begynne å roe seg litt? Diskuter Walkman, ikke skjell ut bidragsytere. Hvis du må gå til angrep, lag en egen tråd.Tidenes største bløffmaker her på sentralenEt ønske er at du da slutter med alle de rådene dine uten en dritt å backe de opp med. Det kan du etterkomme!Terje-A: Jeg har ikke slike ønsker, og kommer derfor ikke til å legge bilder i innlegg. Ferdig med den saken. Om det er slike behov rundt om blant medlemmene her hverken kan eller vil jeg noensinne etterkomme ønsket.
mvh
Så du har aldri tatt noen bilder av alle de tusen anlegga du har hatt ??Vega Jon; Det skal mye til for å unngå det. Tipper den holder flere år, den der. Og det er nok ikke mange igjen derav, heller.. Pass på den, du..
PS til dere andre:
a) Jeg bruker ikke smarttelefon, kommer aldri til å gjøre det heller. Det er et bevisst valg, da jeg bestandig har ment at den blir brukt feil. Personvern, altså.
b) Dessuten eier jeg ikke et kamera.
c) Hvordan var verden FØR internett? Noen som husker ? Jeg gjør iallefall det. Og jeg har lært hvem jag kan stole på, hvem jeg ikke skal ha med å gjøre, hva jeg selv er istand til og hvem som kan hjelpe meg med hva. Dessuten har jeg lært å sette grenser. Og er dermed ferdig med å diskutere ovenstående.
Nå synes jeg vi kan avslutte dette maset om bilder. La Auditor være den han er.Så du har aldri tatt noen bilder av alle de tusen anlegga du har hatt ??Vega Jon; Det skal mye til for å unngå det. Tipper den holder flere år, den der. Og det er nok ikke mange igjen derav, heller.. Pass på den, du..
PS til dere andre:
a) Jeg bruker ikke smarttelefon, kommer aldri til å gjøre det heller. Det er et bevisst valg, da jeg bestandig har ment at den blir brukt feil. Personvern, altså.
b) Dessuten eier jeg ikke et kamera.
c) Hvordan var verden FØR internett? Noen som husker ? Jeg gjør iallefall det. Og jeg har lært hvem jag kan stole på, hvem jeg ikke skal ha med å gjøre, hva jeg selv er istand til og hvem som kan hjelpe meg med hva. Dessuten har jeg lært å sette grenser. Og er dermed ferdig med å diskutere ovenstående.
Jeg hadde en DC2 da jeg var fjortis, helt konge Walkman. Faren min døde i 1983, og jeg mener bestemt jeg klarte å utnytte min mors velvillighet overfor meg som liten gutt i en kjip periode. Lurte henne med andre ord til å kjøpe en sånn til meg. Jeg fikk den i anledning en ferie året etter. Var på cruise i middelhavet med moren min (ikke fullt så luksuriøst som det kanskje høres ut!). Husker jeg lå på dekk og smugrøyka mens jeg leste Beatles og hørte på musikk på min nye DC2. Gode minner!Gøy at man fortsatt kan få kjøpe ny reprodusert (uoriginal riktignok) bæreveske og "It's a sony" klistremerke til en gammel DC2 som har fått pustet nytt liv i seg.
Vis vedlegget 679643