Tror jeg må ta meg en tur til Warszawa messa jeg også. Det ble dessverre ingen München tur på meg i år. Hvilket hotel har du booka?Da er Billetter til Warszawa messa 2019 bestilt!
Den starter Fredag 8 November og varer frem til Søndag 10.
Ser frem til dette
Mvh: Espen L
De fleste sjappene har stand på messen og prisene er omtrent som i Norge. Radisson er hotellet å bo på.Hvordan er det med sjapper for brukt vinyl i Warszawa mon tro? Lenge siden jeg har vært der...
Vi hadde en kjempe fin tur sammen i Munchen Griffenfeldt Veldig hyggelig vis du tar turen til Warszawa så kan vi fortsette og høre på god musikk sammen.Jeg sitter klar til å bestille selv. Må bare bli enig om avgangstider og hotell.
Blir veldig hyggelig JonasH.Da er fly og hotell bestilt her også.
Konfirmant i huset så ble ikke Munchen på meg i år.
Gledes Espen med noen hyggelige dager sammen.
Veldig trivelig disse turene med gromt utstyr, musikk og særdeles hyggelig selskap.
Jonas
Se her ja!Hei Espen L (og dere andre)! Jeg er med
Har booket flybilletter og rom på Golden Tulip Warsaw Centre Hotel, fire minutter å gå fra messehotellet. Tror det kan bli flere med fra OAS, også.
Vis vedlegget 546144
Jeg var der, i Minsk i Hviterussland i fjor, gled deg til en oase av gammel og ny arkitektur, flotte parker og ikke en tyggis på gata en gang. Maten, derimot, lett å bomme og få smaker man ikke helt er vant tilSupert, Roy!
Jeg har også utreise torsdag 7. (med Norwegian), men returnerer først torsdag 14. Planlegger en avstikker til Minsk / Hviterussland etter messa.
Det var da som pokker Griffen!Jeg fikk nettopp en mail fra bookingsiden jeg booket hotell via som sier at de har gått i oppløsning og at min bestilling og betaling til hotellet mest sannsynlig er tapt.
Da spøker det for min tilstedeværelse i Warsawa..
Flybillettene har jeg fremdeles. Alt avhenger av hva som skjer med hotell innbetalingen/reiseforsikringen. Jeg betaler nok ikke for nytt hotell om jeg taper pengene jeg har betalt allerede.Det var da som pokker Griffen!Jeg fikk nettopp en mail fra bookingsiden jeg booket hotell via som sier at de har gått i oppløsning og at min bestilling og betaling til hotellet mest sannsynlig er tapt.
Flybillettene har du vel fortsatt ? er jo en del rimelige hoteller der men det har du vel kanskje allerede vurdert?
Skikkelig surt Håper det ordner seg!Flybillettene har jeg fremdeles. Alt avhenger av hva som skjer med hotell innbetalingen/reiseforsikringen. Jeg betaler nok ikke for nytt hotell om jeg taper pengene jeg har betalt allerede.Det var da som pokker Griffen!Jeg fikk nettopp en mail fra bookingsiden jeg booket hotell via som sier at de har gått i oppløsning og at min bestilling og betaling til hotellet mest sannsynlig er tapt.
Flybillettene har du vel fortsatt ? er jo en del rimelige hoteller der men det har du vel kanskje allerede vurdert?
Det er Amoma ja. Jeg har sendt mail til hotellet, men har foreløpig ikke hørt noe. Ringer forsikringsselskapet i morgen tenker jeg.Det gjelder Amoma, ikke sant? Jeg fikk samme mail i går. De har åpenbart gått konkurs. I mitt tilfelle gjelder det en booking i Milano kommende tirsdag. Prøver å finne ut av det, men det er ikke så lett nå i helgen. Satser på at forsikringen dekker tapet, alternativt kortselskapet.
Takker.Hvis du har betalt Amoma med kredittkort, bør du kontakte kortselskapet/banken. De vil høyst sannsynlig refundere utlegget. I motsatt fall kan du trolig endre flybilletten til et annet reisemål og ny dato mot en avgift, hvis du ikke reiser til Warszawa. Ville vært hyggelig om du ble med, da!
Da blir det tur på degTakker.Hvis du har betalt Amoma med kredittkort, bør du kontakte kortselskapet/banken. De vil høyst sannsynlig refundere utlegget. I motsatt fall kan du trolig endre flybilletten til et annet reisemål og ny dato mot en avgift, hvis du ikke reiser til Warszawa. Ville vært hyggelig om du ble med, da!
Har ikke bestilt/betalt med Kredittkort så det toget har gått.
Kastet meg rundt og bestilte rom på golden tulip jeg også.
Gleder meg til konserten.Det nærmer seg messe nå!
Vi er 7 stykker som har kjøpt billett til Jazzkonsert på en Club Lørdag i Warzsava.
Er det flere som kunne tenkt seg dette er det bare å kjøpe seg billett
https://12on14club.com/wydarzenia/jakub-mizeracki-trio
Var så heldig å få billett sammen med disse karene, gleder meg til både det ene og det andre i Warszawa.Det nærmer seg messe nå!
Vi er 7 stykker som har kjøpt billett til Jazzkonsert på en Club Lørdag i Warzsava.
Nærmer seg nå karer!Det nærmer seg messe nå!
Hyggelig om du stikker innom og sier hei. Jeg stiller ut på rom 415.Nærmer seg nå karer!Det nærmer seg messe nå!
Vi sitter nok neste helg på denne tiden i Warszawa å koser oss med flytende kornprodukter + god lyd
Gøy at du stiller ut TorryHyggelig om du stikker innom og sier hei. Jeg stiller ut på rom 415.Nærmer seg nå karer!Det nærmer seg messe nå!
Vi sitter nok neste helg på denne tiden i Warszawa å koser oss med flytende kornprodukter + god lyd
Mvh Torry