HCS
En vanlig fyr fra bygda..
Slik er det når en bor i grisgrendte strøk gismo.. Det burde du vite ALT om...
Je veit, derfor biler viSlik er det når en bor i grisgrendte strøk gismo.. Det burde du vite ALT om...
Får håpe gjennomføringen ikke blir et antiklimaks, Final Føler meg så sikker som det går an å bli når man treffer nye mennesker at dette blir riktig så kjekt Hmm, 530 poster. Jaja, det må være sikkert minst 30 poster om haifaiVeldig kul feelgood tråd dette. Men, snart 530 poster uten at dere har kommet av gårde... Begynner rett og slett å bli utålmodig etter å lese innleggene fra selve besøket.....
Final
Det er en til i samme divisjon nedi sentrum. I farten husker jeg at de fører Avantgarde (hadde bare Uno og Duo, som du sikkert har hørt, i butikken, og de var ikke oppkoblet da jeg var der), hadde et mer enn oppegående oppsett med Meridian høyttalere (men det er vel nok at du får høre de jeg har i bilen ) og ikke minst WB med den elektronikken de benytter til utviklingen av høyttalerne. I tillegg har de et rom med et topp hjemmekino oppsett hvor det er jobbet med akustikken etter alle kunstens regler. Når jeg tenker meg om hadde de enda et lytterom, men jeg husker ikke hva som var satt opp der.Takk for at du fikset dette Tomz. var det en butikk til ? Fine bilder på veggen der om ikke annet..
Ikke vær sutrete! Er ikke sånne tuter, men litt TAD Refence stativhøyttaler, D'Agostino pre med TAD effekt må vel få også deg til å trampe takten I tillegg er det en oppegående sub, noe Moon greier og Devialet....og reference spilleren til Project. Har gitt Harry beskjed om at du driter i utstyret, og er mest interessert i å diskutere esoteriske kablerTakk for at du fikset dette Tomz. var det en butikk til ? Fine bilder på veggen der om ikke annet..
Rhapsody litt sliten, men edru. Deretter casa tomz for litt Matjes med tilhørende øl og Genever. Deretter rusling mot sentrum til den andre hifi sjappen. Tror dette er en god plan!Ser bra ut. Kombinerer gjerne begge , før dagens sjøslag starter.
Itte nødvendig å deklarere fakta på Capsen RoDaSkulle ikke du ha på deg capsen med "I'm Horny", gismo......?
Drit i utstyret og kabler...Her er det kabel-bukker og shakti sten som gjelder....Ikke vær sutrete! Er ikke sånne tuter, men litt TAD Refence stativhøyttaler, D'Agostino pre med TAD effekt må vel få også deg til å trampe takten I tillegg er det en oppegående sub, noe Moon greier og Devialet....og reference spilleren til Project. Har gitt Harry beskjed om at du driter i utstyret, og er mest interessert i å diskutere esoteriske kablerTakk for at du fikset dette Tomz. var det en butikk til ? Fine bilder på veggen der om ikke annet..
Artig Final, håper vi står løpet ut nå daVeldig kul feelgood tråd dette. Men, snart 530 poster uten at dere har kommet av gårde... Begynner rett og slett å bli utålmodig etter å lese innleggene fra selve besøket.....
Final
Oj.... er det ingen som har fortalt at jeg er fra Troms....?Blir nok andre boller når indre Sør-Norges Åsgårsrei melder sin ankomst Heldigvis kommer det en Bergenser opp fra Maastricht
Vi får nok bringe det med oss RoDa, en helg uten cognac er ingen helgMalt, ØL, Genever, .... hva med Cognac?
Småhorn er kult!!!Det er forresten en mulighet til at vi får høre litt horn i det lille rommet til Rhapsody. Dette rommet benyttes mest til plysjforsterkere og andre billige ting som kan være realistisk for menigmann
Min erfaring med horn er vel ca 10 minutter så jeg er mer enn nysjerrig. Disse er selvfølgelig ikke i nærheten av å være så slem som mange av de systemene som verserer på HFS, men jeg synes de er skikkelig stilige. Hadde vært gøyalt å høre hvordan de låt. Det er visst avtalt en privat demo, men forhåpentligvis får vi brekt oss inn etterpå.
Vis vedlegget 287592
Plysjforsterkere....hva er det
gismo
Ah, mener jeg fanget det opp i en annen tråd tidligere. Senja I tilfelle en plass jeg på vestsiden har spydd mang en mandag etter langhelger i TromsøOj.... er det ingen som har fortalt at jeg er fra Troms....?Blir nok andre boller når indre Sør-Norges Åsgårsrei melder sin ankomst Heldigvis kommer det en Bergenser opp fra Maastricht
Har etter hvert fått et avslappet forhold til Cognac. Tar heller en spansk brandy. Står noe fransk brandy til fri benyttelse her nedeMalt, ØL, Genever, .... hva med Cognac?
Hehe...å je BLIR ganske avslappet av cognacHar etter hvert fått et avslappet forhold til Cognac. Tar heller en spansk brandy. Står noe fransk brandy til fri benyttelse her nedeMalt, ØL, Genever, .... hva med Cognac?
Sier du at du på denne tiden imorgen sitter i en stol og snorker gismo ? ;DHehe...å je BLIR ganske avslappet av cognacHar etter hvert fått et avslappet forhold til Cognac. Tar heller en spansk brandy. Står noe fransk brandy til fri benyttelse her nedeMalt, ØL, Genever, .... hva med Cognac?
gismo
Vi kan vel dra`n en hælvtime til da HCSier du at du på denne tiden imorgen sitter i en stol og snorker gismo ? ;DHehe...å je BLIR ganske avslappet av cognacHar etter hvert fått et avslappet forhold til Cognac. Tar heller en spansk brandy. Står noe fransk brandy til fri benyttelse her nedeMalt, ØL, Genever, .... hva med Cognac?
gismo