Ikke proffverktøySer du kjører med proff- verktøy.....la det være du gode venn....ergerlig med riperSom den store tekniker og DIYer jeg er, må jeg jo i gang med litt modding når ampen er kommet frem i friluft.
gismo
Ikke proffverktøySer du kjører med proff- verktøy.....la det være du gode venn....ergerlig med riperSom den store tekniker og DIYer jeg er, må jeg jo i gang med litt modding når ampen er kommet frem i friluft.
gismo
Testet den låta på anlegget mitt og skjønner godt at det krevde litt pulver av forsterkeren. Greit å ha noen kilowatt å ta av herLiten verden. Fikk den på mail fra en tjommi tidligere i dagKarmana: Er ikke dette hos en forhandler i byen din?
How much amplifier power do I REALLY need?
Det er fra den andre hifi-sjappen i byen (som vi var innom da du var her). Det er samme fyren som ikke fikk liv i Avantgarde DuoHørte dette oppsettet og beskrev det tidligere i tråden forresten. Samme karen demonstrerte Duo for meg i helgen. Må få somlet meg til å skrive noe ord om det. Fasinerende seanse
Den videoen gir jaggu litt perspektiv på hva man trenger av pulver ift. hvilken musikk man spiller![]()
Hehe, med de kraftverkene dine hardt jobbene regner jeg med det blinker i lysene i blokkenTestet den låta på anlegget mitt og skjønner godt at det krevde litt pulver av forsterkeren. Greit å ha noen kilowatt å ta av herLiten verden. Fikk den på mail fra en tjommi tidligere i dagKarmana: Er ikke dette hos en forhandler i byen din?
How much amplifier power do I REALLY need?
Det er fra den andre hifi-sjappen i byen (som vi var innom da du var her). Det er samme fyren som ikke fikk liv i Avantgarde DuoHørte dette oppsettet og beskrev det tidligere i tråden forresten. Samme karen demonstrerte Duo for meg i helgen. Må få somlet meg til å skrive noe ord om det. Fasinerende seanse
Den videoen gir jaggu litt perspektiv på hva man trenger av pulver ift. hvilken musikk man spiller![]()
TIDAL
Er nok ikke dette jeg hører mest på, noe jeg tror naboene er veldig glad forTil og med iPad'n min fikser den låta
Men dette er da ikke musikk gutter
gismo
Det tror jeg gjerne Tand, på dine talere blir dette sikkert en opplevelseEr nok ikke dette jeg hører mest på, noe jeg tror naboene er veldig glad forTil og med iPad'n min fikser den låta
Men dette er da ikke musikk gutter
gismo. Tipper det går godt under 20 hz her. Det er en fysisk opplevelse å høre på sånn elektronika....
Den store teknikeren er i målSom den store tekniker og DIYer jeg er, må jeg jo i gang med litt modding når ampen er kommet frem i friluft.
Vis vedlegget 367938
Alt går litt tregt når vi endelig har fått somlet oss til å begynne på House of CardsBle jo perfekt, godt jobba på 4 timer!
Byttet du dem eller ble det vannfast tusj....
gismo
Hehe...var bare et skudd i blindeAlt går litt tregt når vi endelig har fått somlet oss til å begynne på House of CardsBle jo perfekt, godt jobba på 4 timer!
Byttet du dem eller ble det vannfast tusj....
gismo
Gismo da, man driver da ikke å tusjer på seriøs haifai! Av en eller annen grunn har serberene i sin mangel på visdom skrudd forsterkeren sammen med blanke skruer. Fikk med svart av forhandleren, men har ikke brydd meg om å skifte tidligere. Nå da den står alene på gulvet var det på tide å sette prikken over Ien![]()
Jeg har da rør
Satser på å plage naboen med den der litt senere i dagMorsom link. Fysisk lyd og krevende for forsterkeriet. Fint for min A1S å få prøvd seg litt![]()
Ah, det har jeg vel egentlig fått med meg i andre tråder, men korttidsminnet plundrer som vanlig littHei Karmana.
Har nok ikke CH Precision.
Har Dynamic Precision A1S. S'en står for signature utgaven. Mer sprut i den enn A1. Har eq funksjon på preampen (C1B moddet) og hever nivå med 6 db fra 22 Hz. Da blir det linjalrett fra 20 Hz og oppover. Lettere for effekttrinnet blir det neppe.
Heldigvis har A1S dioder som lyser rødt hvis jeg når 1% klirr på utgangen. Greit å vite hvis grensen for yteevnen nås.
Final
Nå som du har rydda plassen regner jeg med at dette er obligatorisk opptreden fra din persiske bedre halvdel hver efta ?
Tøffe tak når mye blod skal sentreres, Powerpoint
Holder fremdeles rom på to hotel i Munchen, hvorav det ene er Rilano. Blir du og flere å booke inn der også i år, slik at det sosiale er sikret i byens utkant?
Bergensharen blir nok en stund i luften før den landerKort, greit og godt beskrevet Karmana
For egen regning blir aldri jeg noen hønn-gubbe, den saken er grei
Så får vi vel heller se hvor haren hopper i bergensområdet etterhvert
gismo
Må ikke du ta fanden leser bibelen trikset dittTja, enhver mann sin gift.. Sier ikke noe er rett eller galt. Men at det finnes mye korrekt jævlig kjedelig hifi, se det står jeg for.. 8)
Aner ikke. Litt skeptisk til å rote for mye nedi der. Sendte akkurat en mail til han som har laget den. Det er en prototype til noe han selger i dag.Hva skjuler finerplata?
Hehe, jada, men har egentlig ingenting å klage over da det er en prototype jeg ikke betalte for. Den som selges i dag er visst er helt annerledesGodt tegn med kos og fest i sweetspot
Litt synd med en tildekt leverposteiboks i strømfilteret
gismo
Hehe, for alt jeg vet er Sense skyld i mye, men denne skal han ikke ha skylden forEn ting er den leverpostei boksen. Noe helt annet er den brukte trusa sense har pælma oppi der... Men godt å høre at du trives. Du har vel ikke grunn til noe annet
![]()
Hehe, gjett hvem som skal på andre konserten på mandags kveldenGod start på dagen!
Verdens beste norske band, Midnight Choir har konsert(er) på Rockefeller i helgen. Det får ikke jeg med meg. Da er det selvfølgelig ekstra gledelig å høre at det ikke blir den siste konserten, og at de faktisk er i gang med ny plate. Ikke alltid det er fornuftig å komme sammen igjen etter så lang tid, men denne har jeg troen på
Vinylfolket bør kjenne sin besøkelsestid og stille på Big Dipper på mandag. Da holder Midnight Choir en minikonsert, og gir ut den fantastiske platen Olsen's Lot på vinyl for første gang. Jeg vet hva som hadde vært mitt neste platekjøp hvis jeg hadde hatt platespiller![]()
Takker, Cash! Kul(e) snutterPå tal om Abba cover noen gamle tjente til meg har gjort Ring Ring hyfsat bra
Sator
Og en gammel Dansk slagdänga![]()